[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/09/2004 @ 15:42 | hoi, ik woon nu bijna 2 jaar in zingem maar ben afkomstig van denderleeuw daardoor heb ik hier eigenlijk geen vriendinnen waar ik eens goed kan mee kletsen ik ben 37 jaar,22 weken zwanger en reeds moeder van 4 dochters wie voelt zich geroepen om met mij een babbeltje te slaan? tot later? groetjes ![]() |
| 01/10/2004 @ 07:47 tweety | niemand? ![]() |
| 11/10/2004 @ 16:39 tweety | dag sara, blij van eens een reactie te zien! ik ben vandaag 24 weken,maar ik kan je niet inhalen zeker? wonder boven wonder heb ik nergens last van(allez,buiten slecht slapen dan) ik heb tijdens mijn vorige zwangerschappen steeds moeten plat liggen en van de laatste (tweeling)zelfs een paar weken ziekenhuis versta je waarom ik zeg :wonder ? hoe is het anders met jou? weet jij al wat het word?en heb je al iets van voorbereiding gedaan(suiker ,kaartjes,....) groetjes |
12/10/2004 @ 11:57 ![]() | hoi iedereen zijn er soms ook mama’s van de kanten van maasmechelen woon er nu al bijna 3 jaar maar zelf ben ik afkomstig van antwerpen |
| 13/10/2004 @ 10:37 tweety | hoi sara, ik ben uitgerekend voor 31 jan.,we schelen dus niet veel he! we weten ook al wat het is maar zeggen tegen iedereen dat we het niet weten,dat scheelt een pak gezaag mijn dochters zijn 20,18,en twee van 7 ik was dus een jonge moeder en nu nog eens een oude,kwestie van het allemaal eens meegemaakt te hebben he,hihi ik heb ook eigenlijk nog niets geregeld hoor van kaartjes of suiker,ik denk dat ik ga beginnen op 28 weken dat opstaan ’snachts is niet leuk he ? en dan weer in slaap geraken!!! ik ben gisteren op controle geweest en de baby word geschat op 645 gr,de gyn zei dat dit heel goed was groetjes |
| 17/10/2004 @ 09:52 tweety | sara, hopelijk is je buikpijn reeds vermindert ik heb dit ook regelmatig hoor en een beetje rust doet wonderen waar ik ook enorm mee afzie is mijn rug:de moment dat ik rondloop is dit beter,maar als ik juist rechtsta voel ik me een stokoud vrouwtje ik weet dus wel al wat het word maar zeg het liever niet,je weet maar nooit wie er meeleest he of het een jongen of meisje werd ,daar heb ik eigenlijk niet mee ingezeten:je kan toch niet kiezen he! even iets anders:heb jij al een keuze gemaakt voor een badje? ik zou nu eens liever een tummy tub gebruiken,maar de echte heb ik hier in de streek nog niet gevonden hou je goed he en tot later, groetjes, tweety |
| 18/10/2004 @ 08:41 tweety | goedemorgen sara, ik hoop dat jij je een beetje beter voelt dan ik nu ! heb heeeel slecht geslapen,heb dus nu veel buikpijn(van mijn gedraai denk ik) dan had mijn dochtertje nog in haar bed geplast (weer was) en de poetsvrouw is hier en zoals steeds voel ik me dan niet op mijn gemak in mijn eigen woning genoeg gezaag hoe was je weekend?druk? of heb je wat kunnen rusten? baby corner:dit is toch in nazareth? daar ben ik al geweest en ze hebben ook geen echte tummy tub,het is er één van bebejou of zoiets ik kan me je uitzet al voorstellen,zal heel mooi zijn! ik heb het meeste in bruikleen ,dus een rommeltje door elkaar allez,ik moet dringend eens aan de strijk beginnen,eikes ![]() groetjes,tweety |
| 19/10/2004 @ 09:03 tweety | sara, neen dus,weer niet goed geslapen !! waar ga jij bevallen ? ik in maria middelares in gent heb de materniteit nog niet gezien want mijn vorige bevallingen waren allemaal in aalst zo een badje samen is leuk he,ik kan daar ook zo van genieten,er is maar 1 nadeel : ik heb mijn water graag naar de hete kant en mijn ventje kan daar niet tegen dus ga ik eerst en wanneer ik goed opgewarmd ben doe ik er koud bij je moet niet te bang zijn voor de bevalling hoor,ik ben al drie maal ingeleid en zonder epidurale en zie er echt naar uit om terug te bevallen het is wel waar wat ze zeggen:de pijn vergeet je onmiddelijk! krijg jij ook iedere keer een echo? en zo ja,hoe lag de baby dan de laatste keer? het is wel grappig he,jij komt ’savonds op de pc,na je werkdag en dan is het voor mij hier juist spitsuur ik kan genieten van mijn uurtjes thuis als iedereen buiten is(neen ik ga niet meer werken) tot later nog eens? groetjes |
| 20/10/2004 @ 19:36 tweey | HOI SARA. sorry hoor maar had vandaag weinig zin in pc voelde me de hele dag niet lekker en had een hele gevoelige buik door me rustig te houden is het nu wat beter ik mag steeds om de 14 dagen op controle omdat ik bij de vorige steeds vlug weeen had en opening een dikke meevaller dus nu volgende dinsdag is mijn afspraak en ik krijg ook steeds een video-opname die rare dromen heb ik niet(maar ja wat wil je als je niet slaapt) dat de weeen heftiger zijn bij inleiden,daar heb ik eigenlijk nooit bij stilgestaan,misschien daarom dat ik geen epi gevraagt heb omdat ik dacht dat het normale weeen waren ik ga nog een beetje naar tv kijken (thuis straks:ben ik verslaafd aan) groetjes, tweety |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

mama's van regio zingem- oudenaarde