< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's van regio zingem- oudenaarde

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
mama's van regio zingem- oudenaarde
30/09/2004 @ 15:42

hoi,

ik woon nu bijna 2 jaar in zingem maar ben afkomstig van denderleeuw
daardoor heb ik hier eigenlijk geen vriendinnen waar ik eens goed kan mee kletsen
ik ben 37 jaar,22 weken zwanger en reeds moeder van 4 dochters
wie voelt zich geroepen om met mij een babbeltje te slaan?

tot later?

groetjes

Link naar deze reactie
01/10/2004 @ 07:47
tweety

niemand?

Link naar deze reactie
10/10/2004 @ 12:02
Sara

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo tweety, ik ben afkomstig van waregem maar ik werk in oudenaarde. Ik ben 27 jaar en momenteel 25 weken zwanger.
Bij mij is het mn eerste kindje , dus nog volledig groen achter de oren. Heb je momenteel ergeens last van? Ik voel me behoorlijk goed .Alleen weer es last van een blaasontsteking. Bwe
Tot later misschien
groetjes

Link naar deze reactie
11/10/2004 @ 16:39
tweety

dag sara,

blij van eens een reactie te zien!
ik ben vandaag 24 weken,maar ik kan je niet inhalen zeker?
wonder boven wonder heb ik nergens last van(allez,buiten slecht slapen dan)
ik heb tijdens mijn vorige zwangerschappen steeds moeten plat liggen en van de laatste (tweeling)zelfs een paar weken ziekenhuis
versta je waarom ik zeg :wonder ?
hoe is het anders met jou? weet jij al wat het word?en heb je al iets van voorbereiding gedaan(suiker ,kaartjes,....)

groetjes

Link naar deze reactie
12/10/2004 @ 11:57

hoi iedereen zijn er soms ook mama’s van de kanten van maasmechelen woon er nu al bijna 3 jaar maar zelf ben ik afkomstig van antwerpen

Link naar deze reactie
12/10/2004 @ 22:53
Sara

Hallo,
Ik voel me nu redelijk goed behalve dat ik last heb van mijn blaas. Ik dacht dat ik een blaasontsteking had maar het is dus de druk van de baarmoeder op de aders. Is zeer ambetant , kmoe snachts al keer opstaan om naar het toilet te gaan. Voor de rest alles prima. Voor wanneer ben jij uigerekend. We schelen niet zoveel denk ik. Volgens de berekening van de gyne is het voor 26 januari. Volgens de berekening hier 21 jan. Ik ben normaal nu 24 weken en 5 dagen.Hoe oud zijn je dochters.
wij weten al wat het wordt maar we proberen het stil te houden. We gaan volgende maand om alles te regelen ivm doopsuiker en kaartjes. Heb jij dat dan al geregeld?
Weet jij al wat het wordt?
Groetjes , ga maar es slapen

Link naar deze reactie
13/10/2004 @ 10:37
tweety

hoi sara,

ik ben uitgerekend voor 31 jan.,we schelen dus niet veel he!
we weten ook al wat het is maar zeggen tegen iedereen dat we het niet weten,dat scheelt een pak gezaag
mijn dochters zijn 20,18,en twee van 7
ik was dus een jonge moeder en nu nog eens een oude,kwestie van het allemaal eens meegemaakt te hebben he,hihi
ik heb ook eigenlijk nog niets geregeld hoor van kaartjes of suiker,ik denk dat ik ga beginnen op 28 weken
dat opstaan ’snachts is niet leuk he ? en dan weer in slaap geraken!!!
ik ben gisteren op controle geweest en de baby word geschat op 645 gr,de gyn zei dat dit heel goed was

groetjes

Link naar deze reactie
15/10/2004 @ 17:07
Sara

Hoi,
Ja we liggen dicht bij elkaar. Wie weet als jij een beetje te vroeg of ik wat te laat beval kan het nog op dezelfde dag zijn. Weet jij al wat het is? zou je graag een zoon hebben nu je al vier meisjes hebt of speelt het net echt een rol. Ik had graag een dochter gehad maar het zal voor de volgende keer zijn.
Is wel leuk datje al zon grote dochters hebt die kunnen veel werk van je overnemen zodat je goed kan rusten. Ik heb vandaag enorm last van pijn in mijn buik. Ga je effe laten. Zal straks nog es wa schrijven slukes

Link naar deze reactie
17/10/2004 @ 09:52
tweety

sara,

hopelijk is je buikpijn reeds vermindert
ik heb dit ook regelmatig hoor en een beetje rust doet wonderen
waar ik ook enorm mee afzie is mijn rug:de moment dat ik rondloop is dit beter,maar als ik juist rechtsta voel ik me een stokoud vrouwtje
ik weet dus wel al wat het word maar zeg het liever niet,je weet maar nooit wie er meeleest he
of het een jongen of meisje werd ,daar heb ik eigenlijk niet mee ingezeten:je kan toch niet kiezen he!

even iets anders:heb jij al een keuze gemaakt voor een badje?
ik zou nu eens liever een tummy tub gebruiken,maar de echte heb ik hier in de streek nog niet gevonden

hou je goed he en tot later,

groetjes, tweety

Link naar deze reactie
17/10/2004 @ 11:45
Sara

Hallo,
kben hier nog es terug. Eergisteren kwam mijn schoonzus net binnen als ik aan het schrijven was. Vandaar dat ik vlug stopte. Als ze ging meelezezn wist ze direct wat het was he. Mijn buikpijn is inderdaad over , waarschijnlijk te veel geforceerd op het werk. Ik ben kinesiste in een afslankcentrum en ik doe nog altijd ee oefeningen mee.
Zou dat eigenlijk wa moeten verminderen.
Zon tummy tub is dat zon rond badje waar ze het gevoel hebben dat ze nog in de baarmoeder zitten of nie? Als het zo een badje is kan je dat dan al gebruiken voor eeen pasgeborene. Ben je al eens gaan kijken in Zottegem daar heb je babys corner, een zeer grote winkel.
Ik ga voor eengewoon plastiek badje die in assortie is met gans de babyuitzet . Tis van winnie the pooh.
We moeten wel nog heel veel halen maar das voor december.
Nu in ieder geval groetjes en tot de vogende

Link naar deze reactie
18/10/2004 @ 08:41
tweety

goedemorgen sara,

ik hoop dat jij je een beetje beter voelt dan ik nu !
heb heeeel slecht geslapen,heb dus nu veel buikpijn(van mijn gedraai denk ik)
dan had mijn dochtertje nog in haar bed geplast (weer was)
en de poetsvrouw is hier en zoals steeds voel ik me dan niet op mijn gemak in mijn eigen woning

genoeg gezaag
hoe was je weekend?druk? of heb je wat kunnen rusten?
baby corner:dit is toch in nazareth? daar ben ik al geweest en ze hebben ook geen echte tummy tub,het is er één van bebejou of zoiets
ik kan me je uitzet al voorstellen,zal heel mooi zijn!
ik heb het meeste in bruikleen ,dus een rommeltje door elkaar

allez,ik moet dringend eens aan de strijk beginnen,eikes
groetjes,tweety

Link naar deze reactie
18/10/2004 @ 19:57
Sara

Hey Tweety,
Mijn weekend was zeer rustig hoor. Kheb zaterdagmorgen samen met mijn ventje gekuist en we hebben dan samen lang in bad gezeten. Zondag hebben we lang geslapen (nog even profiteren zolang het nog kan). En dan hebben we gans de dag lui naar dvd gekeken . Zalig. Het weekend was weer veel te snel om, vind je niet.
Hopelijk gaat je buikpijn over, ik drink savonds altijd een tas groene thee met munt. Je wordt daar rustig van en dan kan je goed slapen.
Ja een bedplasser dat staat me ook nog te wachten. Jij hebt het ook waarschijnlijk druk. Ik kan soms es zagen over mijn strijk maar ik denk dat jij gerust wel wil wisselen. Een strijk van 6 of een van twee maakt veel verschil. Jij gaat toch niet meer werken of wel?
Ik voel me goed vandaag alleen heeft die kleine spruit het enorm op mijn blaas gemunt. Vervelend.
We gaan morgen naar een info-avond in het ziekenhuis. Het gaat over de bevalling en daarna is er een rondleiding op materniteit en de arbeidskamer. Khoop dat de moed mij na morgen niet in de schoenen schiet. Jij bent zeker niet meer nerveus voor de bevalling. Ik mag er niet te veel aan denken. En iedereen begint hier tegen mij over die wilde bevallingsverhalen. Phoe, ik ben een echte schijtluis.
Dit weekend gaan we beginnen om de slaapkamer uit te breken. Op de kinderkamer staat nu nog een tweepersoonskamer van vroeger , die moet dus weg en dus moet alles die in de kasten zit een nieuw plaatsje vinden.
En dan nog beslissen of we nu gaan behangen of gewoon schilderen.
Oei tis een hele brief geworden. Kga er es mee stoppen. Kga eten klaar maken , mijn ventje komt binnen een uur thuis . Hopelijk slaap je wat beter deze nacht. Groetjes.

Link naar deze reactie
19/10/2004 @ 09:03
tweety

sara,

neen dus,weer niet goed geslapen !!

waar ga jij bevallen ?
ik in maria middelares in gent
heb de materniteit nog niet gezien want mijn vorige bevallingen waren allemaal in aalst

zo een badje samen is leuk he,ik kan daar ook zo van genieten,er is maar 1 nadeel : ik heb mijn water graag naar de hete kant en mijn ventje kan daar niet tegen
dus ga ik eerst en wanneer ik goed opgewarmd ben doe ik er koud bij

je moet niet te bang zijn voor de bevalling hoor,ik ben al drie maal ingeleid en zonder epidurale en zie er echt naar uit om terug te bevallen
het is wel waar wat ze zeggen:de pijn vergeet je onmiddelijk!

krijg jij ook iedere keer een echo? en zo ja,hoe lag de baby dan de laatste keer?

het is wel grappig he,jij komt ’savonds op de pc,na je werkdag en dan is het voor mij hier juist spitsuur
ik kan genieten van mijn uurtjes thuis als iedereen buiten is(neen ik ga niet meer werken)

tot later nog eens?

groetjes

Link naar deze reactie
19/10/2004 @ 12:52
Sara

Hey Tweety,
Heb een dagje verlof vandaag. Wat sneu dat je niet kunt slapen. Ik heb net het omgekeerde ik zou constant kunnen slapen.
Ik ga bevallen in Waregem in het olv ziekenhuis. Wij hebben al elke keer een echo gehad. We mogen ook altijd een videocasette meenemen om de echo op te nemen. Leuk voor het kindje achteraf he.
Vorige week lag hij met het hoofdje rechts boven tegen mijn maag en dan met de voetjes beneden vandaar dat het constant tegen mijn blaas trappelt. Hij is nog niet gedraaid tot nog toe. Ale dat gevoel heb ik niet.
Amai ge zijt een straffe madam een ingeleide bevalling zonder verdoving. Mij hebben ze wijsgemaakt als ze de bevalling moeten inleiden dat de weeen twee maal zo heftig zijn. Ik ben niet zo zeer bang van de pijn maar wel van het idee dat het niet gaat gaan zonder epidurale. En daar ben ik pas bang van. Maar ik verlang wel hoor. Ik vind 9 maand toch zeeer lang.
Heb al gans de tijd rare dromen. Gisteren ben ik bevallen van een kattejong en vannacht was ik bevallen maar ik kreeg eerst een plastieken pop om een beetje te oefenen.
Bizar he , waar haal ik het uit zeg.
Ga es op mijn gemak boodschappen gaan doen en dan een beetje strijken. Wanneer moet jij voor een volgend onderzoek naar de gyne.
Groetjes

Link naar deze reactie
20/10/2004 @ 19:36
tweey

HOI SARA.

sorry hoor maar had vandaag weinig zin in pc
voelde me de hele dag niet lekker en had een hele gevoelige buik
door me rustig te houden is het nu wat beter

ik mag steeds om de 14 dagen op controle omdat ik bij de vorige steeds vlug weeen had en opening
een dikke meevaller dus nu
volgende dinsdag is mijn afspraak en ik krijg ook steeds een video-opname

die rare dromen heb ik niet(maar ja wat wil je als je niet slaapt)

dat de weeen heftiger zijn bij inleiden,daar heb ik eigenlijk nooit bij stilgestaan,misschien daarom dat ik geen epi gevraagt heb omdat ik dacht dat het normale weeen waren

ik ga nog een beetje naar tv kijken (thuis straks:ben ik verslaafd aan)

groetjes,
tweety

Link naar deze reactie
22/10/2004 @ 15:59
Sara

Hey Tweety,
Hopelijk is je gevoelige buik al wat over.
Ik voel me redelijk goed. Onze spruit is wel heel actief momenteel. Ik maak me dan weer een beetje zorgen als dat wel normaal is. Ik ga maar om de 4 weken naar de gyne. Heb je dan je vorige zwangerschappen je 40 weken uitgedaan. Of zijn ze allemaal te vroeg gekomen?
Wij gaan dit weekend es gaan kijken voor de doopsuiker. Kdenk dat ik zelf iets ga maken. Kvind dat persoonlijker.
We gaan gewoon wat ideetjes gaan opdoen.
Voila kga je weer laten , kmoe nog gans mijn huis kuisen.Bwek
Goed weekend

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]