< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » Nieuwe poging

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/06/2008 @ 09:14
Marije

Online Status Bekijk profiel
Hi

Ja was jammer. Ze maakte nog wel gelijk maar het ging in de verlenging mis.

Hoe was je weekend verder?

Ik heb vanavond een etentje van mijn werk wel gezellig

Groetjes

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 12:01
Ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Weekend was gezellig. Vrijdagavond zijn kameraden langsgeweest. Hun zoontje is even oud als ons Amber. Ze hebben gespeeld tot wel bijna half 10 denk ik.
zaterdagnamiddag hadden we bbq met vrienden. Toen waren we om half 9 thuis - net op tijd voor de voetbal.
Gisteren hebben we niet veel gedaan. De kids hebben heel de namiddag geslapen (ze moesten wat slaap inhalen van het late slapen vrijdag en zaterdag) Toen ze wakker waren zijn we nog klein stukje gaan wandelen - dan bad in en om 19 uur moesten ze gaan slapen. Het was vandaag weeral school voor ons Amber.
Morgen heeft ze sportdag. Ik ben eens benieuwd wat dat gaat worden.

Ik ben al blij dat de zomer eindelijk begonnen is. Hopelijk blijft het nu 2 maanden zo'n goed weer he.

Dit weekend wordt het weeral druk voor ons. Zaterdag moeten we naar doop van mijn neefje en zondag is het kermis bij ons. We moeten dan naar feest bij mijn schoonouders. Maandag en dinsdag is het ook nog kermis en woensdagochtend vertrekken we richting kust. Ik kijk er echt naar uit.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 08:19
Ann

En hoe was het etentje? Heb je ervan genoten?

groetjes

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 15:51
Marije

Hi Ann,

Ja het etentje was gezellig! Eerst lekker op het terras in Utrecht gezeten en daarna gegeten met zijn allen. Was om half 11 weer thuis. maar ja vandaag weer werken. Moest voor overleg naar Tilburg dus dat was weer even reizen.

Leuk dat jullie een bbq hadden, altijd leuk in de zomer!
Leuk weekend dus voor de boeg! Vind Amber de draaimolen ook zo leuk op de kermis?
En veel plezier bij de doop!

Ik hoop ook dat het een beetje mooi weer blijft/wordt

Wij gaan misschien zaterdag naar de efteling dus dat is wel leuk!

Morgen lekker vrij, de wekelijkse mamadag

groetjes!

[Laatst gewijzigd door Marije - 24/06/2008 @ 15:51] - Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 08:53
Ann

Ben jij ook thuis op woensdag??? Ik ook, is wel leuk he.

Oh ja, jij vroeg me een tijdje terug of ik nog steeds 4 dagen werk, dat doe ik dus nog altijd. Valt best mee hoor. Ik werk nu van 8 tot 16 uur. Ik ben eigenlijk aan het twijfelen of ik vanaf september van 9 tot 17 uur zou gaan werken. Het voordeel is dan dat ons Amber wat langer kan slapen en dat ik ze elke dag zelf naar school kan doen.
Het nadeel is dan natuurlijk dat ik 's avonds pas om half 6 thuis ben en ze al om 19 uur moeten gaan slapen. dus dan zie ik ze niet zo veel.
Wat zou jij doen???

Ons Amber is gek van de draaimolen. Ons Hanne ook trouwens. Vorige maand was hier een kleine kermis en toen heeft ons Amber er 10 keer na mekaar in gezeten, om gek van te worden, en die wou er gewoon niet meer uit.
Ik dacht, ik ga er met ons Hanne ook eens op en toen begon die ook te wenen toen ze er af moest.

We zullen dit weekend dus maar direct genoeg ticketjes kopen (dan is het voordeliger he)

Het wordt denk ik best goed weer. Altijd leuk he, de efteling.
Ik denk dat wij in augustus gaan.

Alle, ik ga een beetje werken.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 08:54
Ann

Ik zie dat je vruchtbare daagjes eraan komen. Have fun!!!

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 09:47
Marije

Hi Ann,

Dank je

Wat leuk dat jullie ook plannen hebben voor de Efteling!

Nou fijn weekend en geniet ervan. Hopelijk worden de kinderen niet misselijk van al dat gedraai in de draaimolen hihi

Groetjes

[Laatst gewijzigd door Marije - 27/06/2008 @ 09:48] - Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 08:55
Ann

Hoe was je weekend geweest?

Hier heel leuk natuurlijk. Ons Amber is wild van de draaimolen en de autootjes. Leuk om zien.

Deze avond en morgenavond nog naar de kermis en dan vertrekken we normaal woensdag naar zee. Hopelijk wordt het een beetje mooi weer want zo ziet het er nu niet uit.

groetjes ann

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 20:29
Marije

HI

Ja ging wel, het regende zaterdag dus niet meer weg geweest. Zondag op kraamvisite geweest bij Sandy (ken je die nog, zij heeft hier ook in het begin gekletst) zij is bevallen van een tweede.

Fijn dat het zo leuk was bij jullie!

Fijne vakantie en ik duim voor mooi weer!

Doeii

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina