< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Moeilijk zwanger worden... » als zwanger worden niet zomaar lukt

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Moeilijk zwanger worden...
als zwanger worden niet zomaar lukt
03/07/2008 @ 13:04
Kyra

Online Status Bekijk profiel
He,

Ben net met Niels op ZH controle geweest. Alles goed, wond is netjes dicht. Groetjes!

[Laatst gewijzigd door Kyra - 20/07/2008 @ 16:39] - Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 13:54
dean

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
haha,,,zo heb ik liek een keer voorgelezen uit de wehkamp.
weet alle spijkerbroeken maten, prijzen ect.

gelukkig was alles goed met niels.!

Wanneer gaan jullie op vakantie?
wij gaan eind augustus nog een week weg. gewoon in nederland in een huisje.
zie me niet meer naar buitenland gaan dan.

heej ik ga weer, zal liek bij de opvang weg halen.

laterzzzzzzzzzzzzzzzz

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 15:09
Emma

Online Status Stuur bericht
Hoi hoi,

Kyra...erg hé dat wachten in een zkh.Ik ben een keer gegaan hoor,was toen wel voor mezelf.Ik zei dat mijn tijd net zo belangrijk was als de zijne.Waarom plannen ze dat toch niet beter hé..
Fijn dat met Niels alles goed gaat...gelukkig!!

Wij gaan over twee weken...twee en een halve week naar Italië.We hebben aan het Gardameer een stacaravan gehuurd...op een hele mooie camping...hoop ik toch..haha.Is de eerste keer voor ons op een camping...ben wel benieuwd.Eerst gingen we altijd twee keer per jaar op vakantie...één lange rondreis ver weg..en dan één keer een weekje naar Turkye...helemaal niks doen.We zijn sinds Milan er is alleen nog maar naar huisjes geweest..op vakantieparken..Maar we wilden toch wel zonzeker zijn...Ik kijk er enorm naar uit!!

xxEmma en Milan

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 16:00
Bibi

Hi allemaal,

Hier alles ok. Behalve dan dat ik net met mijn auto flink gebotst ben

Gelukkig geen gewonden maar ik ben me echt een hoedje geschrokken. Kon de eerste 10 min. ook niet ophouden met huilen... Auto is nu bij garage om te kijken wat de schade is maar het zag er vrij dramatich uit Over wachten gesproken... belde om 11 uur verzekering om weg te laten slepen. Ze zeiden dat ik weg kon gaan omdat ik een baby bij me had. Moest ook Valerie van school ophalen maar kreeg later tel dat ik toch terug moest komen. Met 2 kids op een drukke brug wachten op de sleepdienst Ze waren er om half 2... Maar goed we zijn weer thuis.

Kyra, irritant he dat wachten. Gelukkig met Niels alles goed. Wij gaan toevallig morgen naar Frankrijk in de buurt van Sarlat (vlakbij Brive, is daar ook in de buurt). Mijn schoonouders hebben daar een 2e huis en wij doen daar eigenlijk meestal niets behalve in het zwembad springen en barbecuen . Maar ik zal eens even informeren.

Ja vakanties worden anders als er kindjes zijn he. Maar is niet erg.

Ben dus een paar dagen er tussen uit. Ga nu spullen pakken. Tot later

Fijne dag nog allemaal.

X
Bibi

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 19:48
MED

Emma, welke camping gaan jullie heen? Vrienden van ons gaan al jaren naar camping Lido aan het Gardameer en dat moet een geweldige camping zijn. Sowieso de omgeving daar is super!

Wij gaan eind augustus ook op vakantie, ook gewoon lekker een luxe kinderhuisje gehuurd in NL!

Oh... begint iemand te piepen!

Bibi, wat een schrik zeg! Al een beetje bekomen?

Ga nu echt!

Doei doei!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina