< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » werkt de prikpil 2dagen na bevalling?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
werkt de prikpil 2dagen na bevalling?
10/10/2004 @ 00:44
VaNeSsA

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey ,
ik zit eigenlijk met een vraagje, ik ben in juli bevallen van een flinke zoon en ik heb onmiddelijk na de bevalling ( twee dagen nadien) de prikpil gekregen. volgens gyne kan het geen kwaad maar ik heb nu aan huisarts gevraagd en die zei dat ze normaal gezien die maar een goei week of twee nadien geven. nu is mijn vraag ben ik eigenlijk wel beschermd nu de prikpil zo vroeg is gegeven, mijn vriend en ik willen dolgraag een tweede maar nu zouden we het nog een klein beetje te vroeg vinden eerst nog een beetje genieten van stijn
zijn er vrouwen die zelfde hebben voorgehad of die er iets meer over weten, heb al wat opzoekwerk gedaan op het net, maar het enige wat ik vind is vrouwen die schreeuwen, dat het zalig is om geen maandstonden te hebben en dat je er onvruchtbaar zou van kunnen worden, moest iemand hier iets over weten....
dikke kus vanessa en stijn

Link naar deze reactie
08/01/2005 @ 11:43
tris

Online Status Stuur bericht
hoi vannessa,

hoe het zit met als je juist bevallen bent weet ik niet maar ik neem zelf al 5 jaar de prikpil en dacht dat het pas veilig was als je je eerste prik ofwel de eerste dag van de menstruatie of de vijfde dag liet zetten
anders moet je het nog eens aan de dokter vragen.
groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]