< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Januari 2005 gaan we beginnen!

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Januari 2005 gaan we beginnen!
12/10/2004 @ 11:58
johanna

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal.

Het is dan eindelijk zo ver. In januari 2005 gaan we beginnen. Deze strip van de pil maak ik nog af, en dan nog 2 strips te gaan.

Waarom dan pas en niet nu?
In mei gaan we trouwen. Mocht het per ongeluk meteen raak zijn, dan sta ik niet met een dikke buik in mijn trouwjurk!

En daarnaast hebben we een huis gekocht waarin we de komende maanden nog druk bezig zijn, dus ook dat willen we nog even afwachten.

Ik zou het leuk vinden om met mensen te kletsen, die ook in januari voor de eerste keer gaan proberen zwanger te worden!

Gr. Johanna

Link naar deze reactie
12/10/2004 @ 13:49
sarah

Online Status
Hoi Johanna,

Wij zijn nu al vollop bezig maar er is nog geen verandering in gekomen, ben nu bezig met te temperaturen. wij zijn in juli getrouwd en ben toen ook gestopt met pil, maar toen opeens mijn maandstonden wegbleven dachten wij dat we zover waren, maar nu blijkt dat ik een traag werkende schildklier heb (daar ben ik nu pilletje voor aan het nemen) dus nu is mijn cyclus zich aan het normaliseren want ik heb net een cyclus achter de rug van 55 dagen. Ik hoop in ieder geval dat jij meer geluk gaat hebben.

Keep me posted!!
Sarah.

Link naar deze reactie
12/10/2004 @ 15:03
Mopje Dropje

Online Status Bekijk profiel
Hoi....

Ik ga niet in januari 2005 klussen, maar juist bevallen!! (als alles goed gaat)
Maar ik wil je in ieder geval alvast veel succes en klusplezier wensen...

Liefs mij en

Link naar deze reactie
12/10/2004 @ 18:02

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi, hoi,

Deze maand ben ik voor het eerst gestopt met de pil! Echt super spannend!!

Ik heb nog geen idee hoe mijn cyclus nu gaat lopen zonder pil. Dus dat is even afwachten.

Het is wel even gek hoor, dat ik nu geen pil meer slik

Succes allemaal!!

Groetjes Wineke.

Link naar deze reactie
12/10/2004 @ 21:25
johanna

Het lijkt me ook heel vreemd om "het" voor de eerste keer zonder pil te doen!
Maar goed.. ik moet eerst nog deze strips afmaken. Nu ik weet dat ik in december de laatste strip ga nemen kan ik niet wachten totdat het zover is....

Ik ben wel benieuwd hoe mijn cyclus gaan lopen, omdat ik aan de pil ben gegaan omdat ik zo ontzettend onregelmatig was. Ik ben nu ook al ruim 12 jaar aan de pil (ben nu 26) Dus ik heb daar ook geen flauw vermoeden van..

Maar goed.. ik vind het erg spannend allemaal en kan niet wachten totdat het eind december is.

Link naar deze reactie
13/10/2004 @ 07:48

Hoi Johanna,

Ik hoop voo jou dat de komende maanden super snel gaan!

Groetjes Wineke.

Link naar deze reactie
14/10/2004 @ 11:36
johanna

Nou, gisteren laatste pil genomen. Nu nog 2 strips te gaan!!

Het komt langzaamaan dichterbij!

Johanna

Link naar deze reactie
18/10/2004 @ 15:51
poekie

Online Status
Hé Johanna,

Ik wens jou in ieder geval veel geluk toe met het zwanger worden.
Ikzelf ben met de pil gestopt in juni. Heb eerst een cyclus gehad van 40 dagen, daarna één van 37 dagen en nu m’n derde cylcus zit ik al aan dag 54. Testen zijn steeds negatief. Ik word er een beetje zot van. Weet niet meer wat te denken.
Maar ik zal moeten wachten, zoals elke maand.

In elk geval wens ik jou het beste toe en hopelijk heb je wat meer geluk dan ik.

Greets
Poekie

Link naar deze reactie
18/10/2004 @ 15:57
Stéphanie Laloyaux

hoihoi!

ik ben in juni gestopt met de pil en ben ook nog niet zwanger...
ik had eerst een cyclus van 28 dagen, dan van 24 dan van 21 en zit nu weer aan dag 26... dus ik ben ook in de war hoor meiden! ik blijf elke maand hopen dat de er niet doorkomen. we zullen wel zien he. als je in januari (of december) stopt, zal je nog een paar maand onrgelmatig zijn, gelijk elke vrouw. hopelijk stabiliseerd zich dat heel vlug zodat we allemaal een kindje kunnen verwelkomen!

groetjes stephke

xxxx

Link naar deze reactie
19/10/2004 @ 17:24
johanna

Ik heb er zelf geen idee van hoe lang mijn cyclus duurt. Ik ben namelijk toen ik 14 was begonnen met de pil, omdat ik zo’n onregelmatige cyclus had!
Ik heb begrepen, dat dit weer hetzelfde is als je stopt met de pil. Ik ben daar dus erg benieuwd naar...

Bedankt voor jullie reakties in ieder geval en veel succes zelf!

Link naar deze reactie
07/12/2004 @ 19:41

hallo iedereen !

ik ben marijke
normaal ging ik in oktober stoppen met pil maar door omstandigheden moet ik nu wachten tot januari , het lijkt kort maar ik zal toch blji zijn als het eindelijk zo ver is
voor iedereen veel succes

Link naar deze reactie
07/01/2005 @ 10:45

Online Status
Hoi,

Ik ben eind december gestopt met de pil.
Het is nu spannend afwachten.
Het is de eerste ronde en ik heb een dochtertje van bijna 11maand.
Ik ben er 27.

Groetjes en veel succes iedereen.

Link naar deze reactie
22/05/2005 @ 17:49
maris

wij zijn ook in januari dit jaar begonnen

maar tot nu toe nog

[Laatst gewijzigd door maris - 22/05/2005 @ 17:58] - Link naar deze reactie
23/05/2005 @ 18:04
Babsie

Online Status
Hallo allemaal,

Ook wij zijn eind januari 2005 begonnen en in april was het raak! De vreugde helaas van korte duur want op 15 mei heb ik een mk gehad precies na 6 weken. Was hier al heel bang en onzeker over en helaas is het dan ook nog gebeurd. We geven de moed niet op natuurlijk, maar moet nu wachten tot ik weer gewoon ongesteld wordt en volgens de verloskundige kunnen we er dan weer gewoon voor gaan.

Ik hoop dat er op dit forum binnenkort postieve berichten te lezen zijn...........

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]