[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/10/2004 @ 13:49 sarah | Hoi Johanna, Wij zijn nu al vollop bezig maar er is nog geen verandering in gekomen, ben nu bezig met te temperaturen. wij zijn in juli getrouwd en ben toen ook gestopt met pil, maar toen opeens mijn maandstonden wegbleven dachten wij dat we zover waren, maar nu blijkt dat ik een traag werkende schildklier heb (daar ben ik nu pilletje voor aan het nemen) dus nu is mijn cyclus zich aan het normaliseren want ik heb net een cyclus achter de rug van 55 dagen. Ik hoop in ieder geval dat jij meer geluk gaat hebben. Keep me posted!! Sarah. |
13/10/2004 @ 07:48 ![]() | Hoi Johanna, Ik hoop voo jou dat de komende maanden super snel gaan! ![]() Groetjes Wineke. |
| 14/10/2004 @ 11:36 johanna ![]() | Nou, gisteren laatste pil genomen. Nu nog 2 strips te gaan!! Het komt langzaamaan dichterbij! Johanna |
| 18/10/2004 @ 15:51 poekie | Hé Johanna, Ik wens jou in ieder geval veel geluk toe met het zwanger worden. Ikzelf ben met de pil gestopt in juni. Heb eerst een cyclus gehad van 40 dagen, daarna één van 37 dagen en nu m’n derde cylcus zit ik al aan dag 54. Testen zijn steeds negatief. Ik word er een beetje zot van. Weet niet meer wat te denken. Maar ik zal moeten wachten, zoals elke maand. In elk geval wens ik jou het beste toe en hopelijk heb je wat meer geluk dan ik. Greets Poekie ![]() |
| 07/01/2005 @ 10:45 | Hoi, Ik ben eind december gestopt met de pil. Het is nu spannend afwachten. Het is de eerste ronde en ik heb een dochtertje van bijna 11maand. Ik ben er 27. Groetjes en veel succes iedereen. |
| 22/05/2005 @ 17:49 maris ![]() | wij zijn ook in januari dit jaar begonnen maar tot nu toe nog |
| 23/05/2005 @ 18:04 Babsie | Hallo allemaal, Ook wij zijn eind januari 2005 begonnen en in april was het raak! De vreugde helaas van korte duur want op 15 mei heb ik een mk gehad precies na 6 weken. Was hier al heel bang en onzeker over en helaas is het dan ook nog gebeurd. We geven de moed niet op natuurlijk, maar moet nu wachten tot ik weer gewoon ongesteld wordt en volgens de verloskundige kunnen we er dan weer gewoon voor gaan. Ik hoop dat er op dit forum binnenkort postieve berichten te lezen zijn........... ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Januari 2005 gaan we beginnen!

Echt super spannend!!

er niet doorkomen. we zullen wel zien he. als je in januari (of december) stopt, zal je nog een paar maand onrgelmatig zijn, gelijk elke vrouw. hopelijk stabiliseerd zich dat heel vlug zodat we allemaal een kindje kunnen verwelkomen!