< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » moeders uit limburg

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
14/10/2005 @ 18:24
Katie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

een hele tijd geleden kwam ik ook even meepraten,maar heb veeel te doen en ben op lege momenten zo moe,dat ik er niet steeds aan toe kom...

Ik had eens een vraagje,
mijn lieve schat,is nu 6 maanden en slaapt nog steeds niet door..Ze wordt nog 1.2 of soms 3x wakker..Ik gef nu al bebelac-poedermelk in plaats van borstvoeding,maar ze wordt evenzeer wakker..Dus t heeft niets met honger te maken..Als ze wakker wordt,geef ik telkens borstvoeding,dan drinkt ze wat en valt weer in slaap..Een tutje wilt ze niet,dan wordt ze boos...

Ook doorheen de dag slaapt ze niet,soms in de auto even of thuis een kwartiertje,maar niet langer...

Heeft er iemand tips?

Alvast bedankt,een vermoeide mama Katie;-)

Link naar deze reactie
16/11/2005 @ 12:21

Hallo vermoeide mama Katie,

Wat sneu voor je dat de kleine nog altijd niet wil slapen. Huilt ze ook veel? Mijn dochter (inmiddels 14) sliep dus ook weinig en huilde veel. Ben met haar naar diverse huisartsen geweest in een paar weken tijd en ook naar het babyburo. Men zei dat ze een huilbaby was en ik me niet zo moest aanstellen. Als IK rustiger zou worden zou zij dat ook worden en vanzelf gaan slapen. Nou, mooi niet dus. Ben na enkele weken rechtstreeks met haar naar de kinderarts in het ziekenhuis gegaan en daar konstateerde ze dat ze écht ziek was. Ze werd direkt aan een infuus gelegd en na een poosje was ze eindelijk rustig en ........ SLIEP.
Wil je natuurlijk niet ongerust maken maar ....... misschien is er iets (ernstigs) aan de hand met je kleine. Want een baby behoort toch regelmatig te slapen.
Je kunt me altijd mailen als je eens met me wilt praten. Veel sukses verder.

Groetjes Josje (uit Ned. Limburg)
(inmiddels 20 weken zwanger van mijn 3de kindje)

Link naar deze reactie
01/03/2006 @ 18:16
Kirsten

Hoi!

Een eeuwigheid geleden dat dit topic nog geopend werd, maar hier zijn we dus terug!
Dus hoop dat onze Limburgse mama's (Conny, Bodilka, Chantal...) even wat van zich laten horen! Conny heb jou net op Babyboom gezien (herhaling), vandaar dat ik dacht, laten we maar terug eens wat gaan vertellen op het forum en eens horen hoe alles is!.

Bodilka, je hebt overlaatste nog eens een berichtje geschreven in het gastenboekje van Finn. Ik volg jullie ook nog steeds op jullie site hoor!
Hoe verloopt de zwangerschap?

Hoe gaat het met de kindjes? Onze Finn wordt al 2 jaar eind deze maand! Wat gaat het snel en ook Tijltje is het half jaar al gepasseerd!.

Hoop snel wat van jullie te horen!

Groetjes
Kirsten

Link naar deze reactie
06/03/2006 @ 14:26
Kirsten

Nog eens ophalen in de hoop dat iemand het ziet!

Link naar deze reactie
07/03/2006 @ 12:52
Annick *

Hallo kirsten

Ik heb een dochter van 17 maanden en wij wonen in houthalen. Misschien heb je zin om samen met mij te babbelen?

groetjes annick

Link naar deze reactie
08/03/2006 @ 12:23

Online Status Bekijk profiel
hallo
ik kom uit lanaken
graag laat ik weten dat ons 1ste kindje een jongen zal zijn en de naam Noah zal krijgen , we zijn zo gelukkig
groetjes

Link naar deze reactie
08/03/2006 @ 13:57
Annick *

jessicake proficiat. Geniet er nog van en alvast een goede bevalling toegewenst.

Link naar deze reactie
15/05/2006 @ 10:52
Bodilka

Zal ik hem nog 's proberen op te halen...
Waar zijn al de limburg mama's (veel van hen zitten onder een ander topic nl Limburg-Belgie)... heb daar ook effe geschreven maar is nu ook al 'n tijdje geleden.

Hoe maken Finneke, Tijltje, Lara en alle anderen het?
Intussen allemaal al flink gegroeid?
Jessica, jullie kleine jongen intussen geboren?

Hier alles goed... Noa is flink gegroeid en beebje doet het prima.
Zit nog altijd lekker op zijn plaats en is volgens de gyn nog niet van plan er al uit te komen.
Hopelijk toch niet te lang meer... ook wij volgen nog steeds de verhaaltjes op de site(s). Die van ons in momenteel effe van het net gehaald. Ben volop aan't werk voor 'n nieuwe. Deze zal er op komen van zodra beebje twee geboren is!

Hopelijk tot gauw
Bodilka, Noa en Beebje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina