Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/11/2005 @ 12:21 | Hallo vermoeide mama Katie, Wat sneu voor je dat de kleine nog altijd niet wil slapen. Huilt ze ook veel? Mijn dochter (inmiddels 14) sliep dus ook weinig en huilde veel. Ben met haar naar diverse huisartsen geweest in een paar weken tijd en ook naar het babyburo. Men zei dat ze een huilbaby was en ik me niet zo moest aanstellen. Als IK rustiger zou worden zou zij dat ook worden en vanzelf gaan slapen. Nou, mooi niet dus. Ben na enkele weken rechtstreeks met haar naar de kinderarts in het ziekenhuis gegaan en daar konstateerde ze dat ze écht ziek was. Ze werd direkt aan een infuus gelegd en na een poosje was ze eindelijk rustig en ........ SLIEP. Wil je natuurlijk niet ongerust maken maar ....... misschien is er iets (ernstigs) aan de hand met je kleine. Want een baby behoort toch regelmatig te slapen. Je kunt me altijd mailen als je eens met me wilt praten. Veel sukses verder. Groetjes Josje (uit Ned. Limburg) ![]() (inmiddels 20 weken zwanger van mijn 3de kindje) |
| 06/03/2006 @ 14:26 Kirsten ![]() | Nog eens ophalen in de hoop dat iemand het ziet! |
| 07/03/2006 @ 12:52 Annick * ![]() | Hallo kirsten Ik heb een dochter van 17 maanden en wij wonen in houthalen. Misschien heb je zin om samen met mij te babbelen? groetjes annick |
08/03/2006 @ 12:23![]() | hallo ik kom uit lanaken graag laat ik weten dat ons 1ste kindje een jongen zal zijn en de naam Noah zal krijgen , we zijn zo gelukkig groetjes ![]() |
| 08/03/2006 @ 13:57 Annick * ![]() | jessicake proficiat. Geniet er nog van en alvast een goede bevalling toegewenst. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

moeders uit limburg