Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/03/2006 @ 22:27 kriek | Help! Het wachten duurt zolang. Een week overtijd na verwijdering Mirena spiraal en nog steeds geen ![]() . Hoe lang heeft dat bij jullie geduurd voordat ze de eerste keer weer kwamen? Test is negatief... |
| 07/03/2006 @ 15:18 | Hoi Kriek, Dat ligt eraan, kan een week duren, maar ook vier weken. Je cyclus gaat gewoon door met de mirena, dus het kan zijn dat je net je periode had gehad (toen je spiraal er nog in zat) dus ja dan duurt het 4 wk. Gewoon afwachten, ik was ook pas 4 wk na het verwijderen voor t eerst ongesteld. Succes met wachten. gr. Miek |
| 07/03/2006 @ 18:21 | Hallo Miek, Het is inmiddels 5 wkn geleden dat de Mirena verwijderd is. Ik heb toen meteen een paar dagen ![]() gehad en dacht dus dat er weer een nieuwe cyclus begon; Inmiddels ben ik dus een week overtijd, maar de test is neg. Denk dat er niets anders op zit dan wachten en 1 x per week testen. Of de ![]() komen of ... totdat de test pos is. Ik weet dat het bij mijn eerste zwangerschap ook een tijdje duurde voordat ik weer een normale cyclus kreeg maar dat was toen na jaaaren pilgebruik. Ik had gehoopt dat het met de Mirena anders zou zijn. Helaas niet dus. Groetjes, Kriek |
| 08/03/2006 @ 21:24 kriek | Dizz, ik zie dat je al 3 grote kinderen hebt. Heb je lang getwijfeld om weer aan een babytje te beginnen? Ik heb er één van 8 jaar, een van 6 en we gaan nu voor de derde. Ik wilde dat al jaren maar moest mijn man echt over de streep trekken. Nu heb ik soms wel wat schrik voor het leeftijdsverschil.. aan de andere kant kijk ik écht uit naar een zwangerschap en een baby. Het is allemaal zo dubbel. Groeten, Kriek |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Mirena spiraal?

dizz
. Hij heeft geen kinderen van zichzelf, en na lang piekeren en denken hebben we besloten om te proberen een kindje samen te krijgen.
.