< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's gezocht uit omgeving rotterdam

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
mama's gezocht uit omgeving rotterdam
14/12/2004 @ 09:29

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo dames

nou marit ik hoop voor je dat het niet al te lang gaat duren en het kleintje in je handen mag houden, misschien is het er al. we zullen zien succes.
ik moet nog een aantal weken.
vorige week een echo laten maken wat is dat mooi zeg!!!
groetjes allemaal

Link naar deze reactie
19/12/2004 @ 19:23
marit

Online Status Bekijk profiel
hallooooooo.... nou ik ben eindelijk bevallen van een heeeel mooi meisje. en wel op 11-12-2004. ze is om 08.47u geboren en ze weegt 4115gram.
de bevalling was echt een verschrikking. vrijdag om 22.10u begonnen de weeen en had bijna direct rugweeen. erg pijnlijk maar het ging nog. om 12u had ik nog steeds geen ontsluiting en was mijn water ook nog niet gebroken. om 02u gebeurde dat en toen moest ik toch nog naar het zh omdat de bevalling niet vorderde en ik veel pijn had. kon ik lekker aan het lachgas haha. maar gelachen heb ik pas achteraf hoor. maar goed we gaan weer verder met het drama...
ze is uiteindelijk met de vacuumpomp geboren en had ook nog eens 2x haar navelstreng om haar nekje. echt zo zielig!!
ze ademde niet dus werd gelijk mee genomen. gelukkig kwam ze daar op gang maar moest toch nog in de couveuse op de kinderafdeling. daar ging mijn hoop om lekker naar huis te gaan met mijn mannetje en de kleine. we moesten vijf dagen in het ziekenhuis blijven omdat ze aan de monitor lag en een infuusje in haar arm had met antibiotica. maar nu zijn we lekker thuis!!!
nu het positieve gedeelte haha...
ze groeit enorm goed! is niet eens afgevallen. ze is nu zelfs met haar 8dgn oud 4480gram!! dus 365 gram gegroeid!! goed he? en de borstvoeding gaat ook goed maar dat blijkt ook wel he? ben apetrots hoor..en ben lekker aan het genieten. nog 9weken en dan moet er weer gewerkt worden.
nou dat was mijn verhaal. niet allemaal positief maar de volgende keer zal het allemaal wel beter gaan al moet ik er niet aan denken nu. ik zal niet zoveel op internet zijn in het begin maar wens jullie allemaal heeel veel sterkte, geluk en plezier, alvast voor het nieuwe jaar. we blijven mailen hoor.. maar ik ben zo druk nu met alles. doeiiiii

Link naar deze reactie
20/12/2004 @ 10:02

hoi marit
van harte gefeliciteerd{{xmascontent}
veel geluk en plezier met jullie vieren
groetjes natascha

Link naar deze reactie
20/12/2004 @ 11:37
Rosalie30

Van harte gefeliciteerd Marit met dit prachtwonder!!
Een meisje wat leuk joh, ben wel benieuwd naar haar naam hoor.
Of misschien hou je dat liever geheim, maakt niet uit hoor.
Nou in ieder geval lekker genieten he. De bevalling vergeet je gauw maar weer want dat staat niet in verhouding tot wat je er voor terug hebt gekregen toch? Zo denk ik er over hoor hihi.

Nou ik spreek je wel weer. Geniet er maar lekker van en jullie ook hele fijne dagen. Het is toch een prachtige afsluiting en een geweldig begin van het nieuwe jaar he.

knuffels
roos

Link naar deze reactie
21/12/2004 @ 20:18
marit

halloooo...ze heet Anouk!! vonden wij een hele mooie naam en hij past echt bij haar. vandaag voor het eerst helemaal alleen met haar geweest want de kraamverzorgster was gister voor het laatst. maar alles ging goed gelukkig. ook snachts gaat het goed want ze heeft zelfs al een keertje van 23.30u tot 05.30u door geslapen dus te klagen heb ik niet hoor. ik vind het moeder zijn echt helemaal geweldig en loop graag met haar te pronken. de bevalling ben ik nog niet vergeten maar je krijgt er idd iets hééééél moois voor terug!

ik spreek jullie wel weer..liefs marit

Link naar deze reactie
01/01/2005 @ 22:55
Rosalie30

Hoi hoi,

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Dat de moederliefde maar mag bloeien he.

Marit fijn dat het zo goed gaat en wat een leuke naam zeg.
Ik heb het de laatste week erg druk gehad met mijn werk dus vandaar dat ik nu pas weer even kom kijken.

Het is zo wie zo rustig hier, niet echt een aktief forum.

Groetjes weer
Roos

Link naar deze reactie
02/01/2005 @ 13:07

allemaal de beste wensen en dat het een mooi jaar voor ons wordt met de kleintjes.
natascha

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina