< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » 2 culturen op één kussen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
2 culturen op één kussen
10/03/2005 @ 13:56
carin

Hai,
Onze dochter nemen we ook best wel vaak bij ons in bed hoor, vooral als ze s’ochtends wakker wordt. gezellig! Als mijn man toevallig op de bank in slaap is gevallen en ons meissie wordt s’nachts wakker dan neem ik haar ook naast me. Echt leuk. soms wat minder als ze opeens in mn neus pulkt of aan mn haar trekt, maar tis ook wel komisch.
Ik weet wel dat een gewoonte makkelijk aan te leren is en moeilijk af te leren, maar ze zijn maar 1keer klein en daar moet je echt van genieten.
Als onze dochter een huilbaby was geweest had ze ook bij ons in bed geslapen hoor!! Dat is veel beter, dan krijgtje baby rust en jij ook, het lijkt me erg vermoeiend als je niet weet waarom ze huilen. En fijn toch een mama’s-kindje?
Wou soms dat onze dochter wat meer aanhankelijk was, maar ze is echt absoluut geen schootkindje, alles ontdekken he!!
Het is ongelooflijk om te zien hoe snel het groei-proces gaat.

We zijn gister naar de kinderboerderij geweest, vond ze erg leuk maar toch een beetje griezelig. Grote koeien, paarden en schapen. heel anders dan in de boekjes he....
We gaan volgende week weer, dan zijn er waarschijnlijk kalfjes en lammetjes bij. Echt schattig.

Groetjes, Carin

Link naar deze reactie
11/03/2005 @ 10:10
fatje

hoi,carin

je hebt gelijk ze worden snel iets gewend en afleren word dan iets moeilijker. ik heb het probleem dat mijn schoonmoeder zich moeit met de opvoeding. mijn man is zo dom geweest om samen met zijn broer een huis te kopen. en daar woont dus de hele familie samen. we hebben wel elk ons eigen appartement. maar totaal geen privacy,hij heeft echt z’on zieke moeder die zich constant loopt te moeien.
het was niet de bedoeling dat we hier gingen blijven wonen maar ondertussen zit ik hier toch al 4jaar. niks anders als stress. maar das een ander verhaal,he?

ik wil hier niet mijn verhaal doen. je weet nooit wie er mee leest,he?
maar je kan me altijd mailen op dit adres fatje25@hotmail.com

groetjes

Link naar deze reactie
16/03/2005 @ 11:39
carin

Hai Fatje,

Dat is ook wat zeg, ik kan me voorstellen wat voor een invloed dat heeft op jullie privacy. Ik moet er niet aan denken om samen met de hele familie te wonen.
Familie is belangrijk maar je moet het wel leuk houden, zodat er geen frustraties ontstaan. Hopelijk vinden jullie wat anders; als je man dat ook wil natuurlijk. Hoe staat hij er eigenlijk tegenover?
Mijn man zijn familie woont in Marocco, alleen zijn broer woont in Nederland. Aan de ene kant vind ik het best wel jammer, want zijn moeder heeft onze dochter nog nooit gezien alleen op foto’s. De tickets zijn namelijk best wel prijzig 350 euro, en we kunnen het geld nu goed gebruiken voor andere dingen dus vandaar dat het er nog niet van is gekomen om er naar toe te gaan. De planning is wel dat we deze zomer gaan, maar even afwachten. Ik zie er alleen wel een beetje tegenaan om in de zomer (augustus) te gaan , daar het dan erg warm is. Ze hebben wel een vakantiehuisje aan de kust, maar daar zullen we niet de hele tijd verblijven. Dus als we in hun eigen woonplaats zijn, kan onze dochter niet naar buiten overdag. Ik weet wel dat alle kinderen daar last van hebben, maar wij zoeken het op en zij zijn er geboren dus zijn er mee opgegroeid en onze dochter niet. Ach we zien wel.....

Hier wordt het gelukkig ook wat beter qua weer, echt lekker nu op buiten te wandelen. Ik werk 2,5 dagen in de week en dan gaat onze dochter naar mn moeder. Ik vind het wel even fijn om eruit te zijn, maar als die dagen voorbij zijn heb ik het ook echt gehad.
Waar woon jij eigenlijk in Belgie of Nederland? Ik woon in Nederland.

Groetjes, Carin

Link naar deze reactie
16/03/2005 @ 20:00
fatje

hoi,carin

ik woon in belgie. nee,inderdaad niet leuk het samenwonen.
wat het weer betreft,de warmte daar kan je beter verdragen dat hier. hier word het zo drukkend warm.
en je hebt gelijk zij zijn het gewend die warmte,he?

groetjes

Link naar deze reactie
26/07/2005 @ 19:12

hey dit zocht ik dus, 2 culturen op 1 kussen. misschien willen jullie deze link even kijken?

mixed kids forum http://s2.phpbbforfree....ex.php?mforum=mixedkids

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina