< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » bevallen in de tropen...

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
bevallen in de tropen...
29/10/2004 @ 14:18
Anna

Hoi,
Ik ben net in mijn 13de week zwanger. En drie maand geleden zijn we verhuisd naar Zuid-Azië. Zijn er nog Belgische/Nederlandse dames die in de tropen zwanger zijn en hier zullen bevallen? Hoe gaan jullie met de hitte en met het gekruide eten om (mijn maag krult zich in alle bochten gewoon bij de gedachte aan lokaal eten...). Hoe doen de baby’s het in de hitte? Hebben jullie de babykamer redelijk gekoeld met airco, of laten jullie de baby rustig wennen aan hoge nachttemperaturen en extreme luchtvochtigheid?
Hopelijk nog iemand met vergelijkbare ervaringen?
Laat maar horen.

Link naar deze reactie
30/10/2004 @ 17:48
ilona

Online Status Stuur bericht
ik heb niet gebaart in de tropen, heb er echter wel 7 jaar mogen wonen...
Inderdaad opletten met je gekruide eten. Dat is niet echt bevorderlijk geloof ik. Om de kleine of je je niet druk te maken. Kijk eens om je heen, er lopen veel andere ukkies daar rond. Jij bent diegene die je zult moeten aanpassen aan de klimaatverandering jij kent namelijk anders.
Jouw kleintje niet. Wel zullen ze aanraden water te geven aan je kleintje. Dat doen ze in vele tropische landen. Het wijst zich eigenlijk vanzelf. Wens jou in ieder geval heel veel sterkte met alles.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]