< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » STOPPEN MET DE PIL IN DECEMBER 2004

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
STOPPEN MET DE PIL IN DECEMBER 2004
31/10/2004 @ 15:22
chantal

hoi allemaal ik heb al 2 kindjes maar niet bij mijn huidige vriend we willen heel graag samen nog een kindje wel de laatste hoor maar onze jongste gaat februari 2006 naar de basis school en nu hebben we gezegt we stoppen dan in december met de pil dan gaat onze jongste eventueel biojna naar school en dan heb ik meer tijd om voor ons babytje te zorgen het zou nu niet rieel zijn om het kindje nu al te hebben want die andere 2 zijn vrij druk dus vandaar dat we hier voor gekozen hebben. groetjes chantal

Link naar deze reactie
31/10/2004 @ 17:36
Heidi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Chantal,

wij gaan wschl ook in december stoppen met de pil. We gaan dan voor ons eerste kindje. We zijn nog niet heel zeker want we zijn nog volop in verbouwingen maar we gaan de komende drie weken gebruiken om alle info bijeen te krijgen zodat we weten wanneer alles klaar zou kunnen zijn en dan nemen we een beslissing. Het kriebelt al meer dan een half jaar en eerst was het juni 2005, dan maart en nu dus misschien/wschl december 2004.
Voor ons is het ons eerste kindje.
Heb je raadgevingen voor mij van wat ik zeker moet doen voor we ervoor gaan? Wij hebben gezien het onze eerste zou zijn dus nog geen ervaring met kindjes krijgen.

Groetjes
Heidi

Link naar deze reactie
01/11/2004 @ 11:07
johanna

Online Status Stuur bericht
Hallo dames,

ook ik ga in december stoppen met de pil. Ik ben nu aan mijn 1 na laatste strip bezig. Dus nog anderhalve strip en dan mag ik stoppen!

Eind volgende maand wordt ons huis opgeleverd en dat moeten wij ook druk aan het verbouwen, dus daarom hebben wij ervoor gekozen om (eigenlijk vanaf januari) te stoppen met de pil.

En in mei trouwen we... ik wil niet met een dikke buik in mijn jurk staan, mocht het in 1x raak zijn (je weet immers maar nooit!)

Maar goed... voor ons is het de eerste keer dat we het gaan proberen. Ik ben 27 jaar en mijn vriend 25.
Ik vind het erg leuk om verhalen uit te wisselen hierover, met mensen die in "hetzelfde schuitje" zitten!

Gr. Johanna

Link naar deze reactie
10/11/2004 @ 16:58
chantal

hoi heidi
ik kan je alleen maar zeggen dat als er een wil is zeker ook een weg als er veel liefde aanwezig is dan is dat al meer als genoeg maar goed tja wat kun je erover zeggen je moet een uitzet hebben zo een uitzet vind je hier ook op de 9 maand site en dan als je zwanger bent gelijk de verloskundige bellen voor een afspraak en van daar uit krijg je eigenlijk alle info die je nodig hebt o.a. kraamzorg enzv.
ik hoop dat je hier wat aan hebt
groetjes chantal

Link naar deze reactie
10/11/2004 @ 17:06
chantal

hoi johanna
ik ben chantal heb al 2 kindjes 1 van 4.5 en een van 2.5 we willen nog een kleintje erbij dus zijn net gestopt met de pil en ja het kan indd. gelijk raak zijn bij de 1 hebben we er 1 en bij de 2 1.5 maand en was het raak maar ik ga er nu niet vanuit dat het weer zo gaat we wachten gewoon lekker af en trouwen in een bruidsjurk kan ook romantisch zijn
groetjes chantal

Link naar deze reactie
16/11/2004 @ 17:41
Heidi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo dames,

helaas is de mss/wschl een no go geworden. Mijn vriend was toch niet volledig overtuigd van er nu al voor te gaan en hij vond eigenlijk ervoor maart wel een mooie timing. Terug van laatste strip naar nog 4 strips te gaan dus. Maar 4 valt uiteindelijk nog wel mee.

Het is bijna december dus ik wens jullie al vast veel succes en dat het snel raak mag zijn.

Groetjes Heidi

Link naar deze reactie
16/11/2004 @ 21:49
chantal

jammer heidi
maar kom gerust hier als je tijd en zin hebt en we zullen als je gestopt bent
groetjes chantal

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]