< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » Wanneer mentruatie na stoppen met de pil

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
Wanneer mentruatie na stoppen met de pil
01/11/2004 @ 13:56

Hallo,

Ik heb een vraag, ik wil graag stoppen met de pil maar ben nu op 1 week dus nog 2 te gaan.

Kan ik nu al stoppen of is het toch verstandig om de strip af te maken ??

En hoe snel na het stoppen kan ik een eerste bloeding verwachten ??

Ik heb gelezen dat het bij veel vrouwen weer anders is , Ik heb 10 jaar marvelon geslikt. Kan ik als ik nu per direct stop ( dus niet de strip afmaak) al een bloeding verwachten die eerder komt dan als ik de strip afmaak ??

Dank jullie wel..

Martine die het heeeeel spannend vindt om te gaan stoppen.

Link naar deze reactie
01/11/2004 @ 14:21

Online Status Stuur bericht
Hallo

Volgens mijn ha kun je stoppen wanneer je wilt. Je wordt dan na een paar dagen ongesteld en als je een normale cyclus hebt gewoon weer na 4 weken.
Het is idd heel spannend. Ik ben een maand geleden gestopt en ben helaas zaterdag ongi geworden. Och ja, blijven proberen dan maar.

Groetjes

Link naar deze reactie
01/11/2004 @ 18:47

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Martine,

In mijn bijsluiter van de pil stond juist dat het erg verstandig is om eerst de strip af te maken voor dat je stopt. Dit is denk ik ook om je lichaam niet te erg te verwarren.

En wanneer je dan je eerste bloeding krijgt...ja...dat is persoons gebonden...bij is mijn cyclus hetzelfde gebleven, maar het kan ook heel anders worden. Dat moet je straks bij jezelf gaan ervaren, denk ik.

Succes

groetjes Wineke.

Link naar deze reactie
01/11/2004 @ 19:19
karin

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lijkt mij ook prettiger om gewoon de laatste strip af te maken. Dan krijg je gewoon je bloeding die je anders ook krijgt in de stopweek, en dan is het afwachten hoe lang het duurt dat je ongi vanzelf komt.
Bij mij duurde dan 52 dagen, dus bijna 8 weken. Maar sommigen hebben het korter, maar er zijn er ook die veel langer nog moeten wachten. Dat is per persoon verschillend.

Suc6 ermee!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]