Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/01/2005 @ 11:13 Wizzy | Ben hier even terug om baby nieuws van Spongebobgirl te vertellen. Ze is om 0.09u bevallen van een zoontje. YORAN is 50 cm groot en 3.180 kg bloot. Een januari baby dus. PROFICIAT MET JULLIE KLEINE UK!!!!!!!!! |
| 06/01/2005 @ 18:01 tanja | Merci voor je reactie christel, en heel veel geluk en succes met je kindjes. groetjes Tanja |
| 21/01/2005 @ 14:31 Miek | ik ben nu 2x bevallen in het st. jozefkliniek en ik heb dr. braet als gyn. Tijdens de bevallingen heb ik 1x dr. Aerts gehad en 1x dr. Peccue. Ook over deze 2 heb ik geen klagen. Ik heb tussen deze 2 zwangerschappen 2 miskramen gehad en ben telkens heel goed opgevangen door dr. Braet. De 2e miskraam was een spontane en toen ik omstreeks 8u ’s morgens belde, mocht ik direct komen en heeft hij me tussen zijn andere afspraken genomen. Hij had toen een assistent en die wilde er meteen aan beginnen, maar Braet zag dat ik het moeilijk had en zei die assistent om even te wachten en legde zijn had op mijn schouder om me te troosten. Dat je tijdens je bevalling een ander gyn hebt, vind ik niet zo erg. Het zijn ook mensen die ook een familie hebben. Zelf wil je toch ook zoveel mogelijk bij je kinderen zijn, waarom zij niet? |
| 16/02/2005 @ 13:10 Silvyke | Ik ben dus ondertussen bevallen bij Dr. Van Rompaey in het oud ziekenhuis (St. Elisabeth) en heb ook niets anders dan positieve commentaar over hem. Ik ben donderdagavond 23/12/2004 binnen gegaan om 22 uur, waarna ze hem hebben opgebeld. Hij is komen kijken en de verpleging heeft hem die nacht om 2u, 4u, 6 uur opgebeld om te zeggen hoe de zaken ervoor stonden en om 7 uur om te zeggen dat het zo ver was. Hij is toen ook onmiddellijk gekomen. Ook de bevallingstafel is vernieuwd sinds december. het is een nieuwe, zeer aangename tafel van zacht kunststof. Zelfs de beenbeugels zijn niet meer van ijzer, maar ook van dat zacht kunststof dat warm aanvoelt. Groetjes Silvy |
| 26/02/2005 @ 15:14 innieminnie | hoi..ook ik ben 4 weken geleden bevallen in het st-jozef van mijn derde kindje...een ingeleide bevalling...rond 12.30 had ik zoveel pijn dat ik voor de laatste bevalling toch eens wilde weten wat het was,bevallen met verdoving...ik vroeg toen om een epi...om 13.00 nog geen anesthesist gezien..stagiare had vergeten te bellen...toen was het te laat en ik kan u zeggen ..het was niet om mee te lachen..uiteindelijk is onze zoon op 7 minuten tijd geboren met behulp van dr peccu..voor mij persoonlijk was dit een rotervaring..ik heb normaal dr vermeerbergen als gyn maar die zat op het ok een operatie te doen...voor mij is zij een zeer goede gyn,ik denk gewoon dat het wat moet klikken met die mensen..ik denk dat ik persoonlijk nooit peccu zou kiezen ,door deze ene slechte ervaring... groetjes! |
| 01/03/2005 @ 10:18 innieminnie | Hoi jong moederke, Eerst en vooral proficiat met de bijna -bevalling... Ik weet het hoor ,dat het niet aan haar ligt van die epi..lag aan een student,maar gewoon haar manier van omgang,ook tov mijn man,die kreeg alleen ne snauw,ne proficiat met de geboorte kon er niet af,alleen’amaai..dat is ne dikzak’(3.590)en ik vond haar gewoon nogal’bruut’,hoewel ik na drie bevallingen wel tegen een stootje kan...ach..het zal wel een goede zijn daar niet van maar ze is niet mijn’type’... Veel succes ermee! |
| 03/03/2005 @ 19:30 Anne | Hey allemaal, ik ben in oktober 2004 bevallen in het Sint-Jozef van een mooie dochter. Al jarenlang had ik Dhr Braet die me door een hele moeilijke tijd heeft gesleept. Het lukte me maar niet om zwanger te worden en hij heeft alles binnenste buiten gekeerd om de oorzaak te vinden. Uiteindelijk ben ik geheel onverwachts en ’door mijn pil heen’ toch zwanger geworden en de reactie van Dhr Braet was zo oprecht leuk... zijn ’amai, de wonderen zijn de wereld echt nog niet uit’, kwam heel spontaan en deed me enorm goed. Hij heeft me enorm goed opgevolgd en toen ik zes dagen overtijd ging zou ik normaal maandag 1 november (een feestdag) moeten terugkomen hebben om te bekijken wat we gingen doen... gelukkig heb ik niet zolang moeten wachten én had ik het geluk dat dat weekend (ben zondag bevallen) Dhr. braet ook van wacht was. (Ik vraag me soms af wanneer die eens thuis is?) Ook over het personeel daar op de kraamafdeling niets dan goed hoor... echt tof hoe de mensen er met je om gaan. Ik lag helemaal op het einde van de gang en was op den duur verlegen als ik ’s nachts wéér eens moest bellen om iets te vragen en zo... die hebben kilometers moeten aflopen hoor... Op een keer durfde ik echt niet meer bellen en onze dochter maar brullen en brullen. Toen kwam de verpleegster uiteindelijk zelf kijken. Ze zei ’ Ik hoorde haar huilen tot aan de verpleegpost en dacht zal maar eens gaan kijken want dat moedertje durft niet meer bellen’. ![]() Ik heb er goede ervaringen, mocht ook altijd bellen met de meest stomme vragen, ik heb altijd een duidelijk en vriendelijk antwoord gekregen, zowel van gyneacoloog als verpleging. chapeau!!! Anne |
| 05/03/2005 @ 12:28 | hallo ik ben renate en ik ben ook hartpatient. Ik wil ook heel graag zwanger worden maar mijn cardioloog heeft dat afgeraden. ik slik nu medicijnen voor hoge bloeddruk waar ik pertinent niet zwanger mee mag worden. (lisinopril ook wel zestril genoemd) Mijn vraag is nu zijn er vrouwen die met bepaalde medicijnen toch zwanger geworden zijn en hoe is dat verlopen? Cristel welke medicijnen slikte jij tijdens je zwangerschap? en was dat voor je bloeddruk. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

ervaring gynecoloog Turnhout?