< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » Slecht nieuws bij de tweede echo op 21 w

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
Slecht nieuws bij de tweede echo op 21 w
09/04/2008 @ 21:25
Lucky girl

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo dames,

Sorry dat het zolang heeft geduurd ik heb fulltime van ons Ines genoten, ze is een kapoen tot en met. Daarna mijn werk en mijn administratie zoals jullie ondertussen al wel weten vandaar dat naar hier komen echt niet meer inzat.
Maar ik heb fantasch nieuws!!!!!!!!!
Ik ben weer zwanger...........
Ik weet het sinds zondag 7:30hihihi
Ik ga nu eerst eens lezen ik kom later terug.
groetjes

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 21:52
Lucky girl

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo ik ben bij
Sigrid ik ben benieuwd, hoe is het gegaan?
wat is het geworden?
Meisje, Jongen?
De meter van ons Ines is vroeger bevallen van een meisje MARIE ons Ines was niet echt content als ik en mijn moeder Marie in onze armen hielden!

Greet PROFICIAT, hoe gaat het met jouw?
ik ben blij dat ik niet alleen zwanger ben.

Iedereen in mijn omgeving is gelukkig ik ook maar begin weer te beseffen wat ze mij kunnen afnemen ik zal het naast mij moeten neer leggen mij overzetten 't wel weer voorbij gaan. Ik maak mij er niet echt druk over.
Voor alle duidelijk hij is geen ongelukje we waren er voor gegaan verleden maand.
Met ons Ines alles in orde ze zou zo graag lopen ze vergeet regelmatig dat ze iets nodig heeft om te stappen en dan maakt ze een tuimel. als ze achter haar loperke stapt laat ze hem los en dan valt ze op haar poep, dan is ze boos omdat ze niet beseft waarom ze gevallen is maar ja ze zal het wel leren alles op zijn tijd!

Dames tot binnen kort.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 12:48
greet

hallo,

Lucky girl, alvast een dikke proficiat hé!! hoe voel je je? alles nog naar wens?

ja, 't is even geleden dat ik nog wat geschreven heb, de afgelopen weken zijn voorbijgevlogen en 't ziet ernaar uit dat de komende maanden ook nog behoorlijk druk zijn, 'k begin me dan ook te realiseren dat mijn zwangerschap supersnel voorbijgaat en dat ik maar eens stilaan aan de voorbereidingen moet beginnen denken :-) en ook nog wat profiteren want voor mij is het de laatste keer, 4 zwangerschappen op 5 jaar tijd is toch genoeg, zowel lichamelijk als geestelijk...

Sigrid, jij ook nog langs deze weg een dikke proficiat met je dochtertje! hoe is het met jullie ondertussen? ja, mijn kaartje heeft lang op zich laten wachten hé, nochtans is een rode brievenbus ook weer niet zo ver...

met mij voor de rest alles ok, 'k ben ondertussen al voorbij de helft en heb mijn 20-weken echo achter de rug, een hele opluchting, 't zag er allemaal prima uit, nu dus lekker genieten van de tweede helft. We weten nu ook het geslacht en de zoektocht naar een naam is gestart, ook begin ik stilaan ideetjes te verzamelen voor de doopsuiker want als ik dat nog zelf wil doen, moet ik ook weer niet heel lang meer wachten. Voor de rest voel ik me prima, de vermoeidheid is er nog maar toch niet meer zo erg als in het begin.

vele groetjes,
Greet

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 22:37
sigrid

Online Status Stuur bericht
Oef!! Hier ben ik nog eens! Ik wou persé eerst een nieuwe banner aanmaken voor Roos, maar dat lukte niet, maar nu eindelijk wel.
Lucky girl: dikke proficiat!!

Greet, bedankt voor je kaartje. Amai, al voorbij de helft, de tijd vliegt...

Hier ook, hoor, ons Roos is al 2 maand en ze doet het echt goed: ze groeit als kool, slaapt vrij goed en is, in vergelijking met Victor, een rustige baby. Victor doe ik nog 2 dagen in de week naar de onthaalmoeder en dat is voor ons beide goed: ik kan rustig genieten van Roos en Victor komt onder de kindjes. De borstvoeding verloopt vrij goed, maar het is toch niet mijn ding, ik hou nog effe vol tot na onze vakantie en dan zullen het flesjes zijn. Victor reageert vrij positief: hij ziet zijn zus graag, maar moet dat dan altijd op een brute manier tonen. Maar als ik Roos eten geef, dan komt het kattekwaad naar boven, niet zo leuk...
De bevalling zelf is ook goed meegevallen. Omdat ik het op het einde vrij zwaar had en omdat mijn gyné rond de bevallingsdatum met verlof was, ben ik ingeleid. Eens de weeën begonnen is het vrij rap gegaan. Toch heb ik een epidurale gevraagd: vorige keer bij Victor niet, maar had deze keer geen zin om stoer te doen, terwijl deze bevalling eigenlijk minder zwaar was, maar ja , dat wist ik niet op voorhand, he. Ik heb nu ook niet zo lang moeten persen, want toen bij Victor...pff, bijna een uur en daarna zo stijf als een plank.

Je ziet het, alles gaat hier goed. Nu Roos een eigen banner heeft, zal ik wat meer komen kijken en schrijven, dan kan ik mee aftellen met jullie.

Tot binnenkort,

Sigrid

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 19:43
greet

Hallo Sigrid,

fijn te lezen dat alles zo goed gaat, voor Victor zal het inderdaad wel even wennen zijn en dat kattenkwaad tijdens etenstijd hoor je wel vaker, maar het betert allemaal wel hé. 'k ben ook eens benieuwd hoe ze hier gaan reageren, vooral de kleinste, de grote is superenthousiast, dat gaat wel meevallen. hier begint het ook stilaan af te korten, nog een kleine 3 maanden. hier gaat Jasper ook een aantal dagen per week naar de creche blijven gaan zodat ik het zelf ook eens wat rustiger heb, want voor de rest zal het al druk genoeg worden :-)

wanneer gaan jullie eigenlijk op verlof, dan is borstvoeding inderdaad wel heel makkelijk hé. bij mij is de borstvoedings twee keer heel goed meegevallen maar anders zou ik ook overgeschakeld zijn.

voor de rest hier alles ok, 'k voel me over 't algemeen nog heel goed alleen ben ik 's avonds snel moe, zeker de dagen dat ik moet gaan werken, maar vanaf volgende week neem ik geregeld wat verlof (met de vakantie van onze oudste) zodat ik geen ganse weken meer moet gaan werken en dat zal deugd doen denk ik. ja sorry dat het zo lang duurde vooraleer ik nog eens een berichtje geschreven heb maar op het werk is het volop de drukte voor de vakantieperiode (alles moet dan ineens af hé) en thuis is mijn lijstje van dingen die ik nog moet doen ook steeds veel te lang... dus nu is het eigenlijk ook maar snel snel tussendoor even wat neertokkelen...

lucky girl, hoe is het met jou?

'k ga ook weer eens proberen om wat sneller iets neer te schrijven en hoop snel van jullie iets te lezen.

vele groetjes,
Greet

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 14:18
sigrid

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Eind deze week is mijn zwnagerschapsverlof al gedaan, dus normaalgeizen zou ik terug moeten gaan werken. Maar hiephoi, lang leve het onderwijs en de grote vakantie! Ik heb ook goei vooruitzichten: zaterdag vertrekken wij op reis en het ziet ernaar uit dat we mooi weer gaan hebben. We gaan naar Ile d'oleron, een eiland voor de Frnase kust, niet ver van La Rochelle.Ik kijk er erg naar uit, hoop dat het gaat meevallen.
Voor de rest gaat het hier wel, de ene dag al beter dan de andere, hangt van het weer af, maar ook van Roos en Victor. Roos is echt wel rustiger dan Victor en slaapt vrij veel, alleen 's avonds heeft ze dikwijls haar huiluurtje, juist op de moment dat ik eten moet klaarmaken, dat Victor er is en Karel nog niet...Niet zo leuk, dus! Karel zit voor de moment in het buitenland, dus de avonden zijn hier alles behalve leuk. Gisteren viel het gelukkig mee, Roos was vrij rustig en Victor ook, hij is zelfs heel flink op zijn potje geweest! jaja, de potjestraining begint eindelijk zijn vruchten af te werpen: gisteren heeft Victor geen enkel ongelukje gehad, hij loopt nu rond zonder pamper.

Greet, hebben jullie vakantieplannen? Hoe lang moet je nog werken?

Oei, Roos wordt wakker, krampjes waarschijnlijk....

tot na onze vakantie!

Sigrid

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina