Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/05/2008 @ 12:48 greet | hallo, Lucky girl, alvast een dikke proficiat hé!! hoe voel je je? alles nog naar wens? ja, 't is even geleden dat ik nog wat geschreven heb, de afgelopen weken zijn voorbijgevlogen en 't ziet ernaar uit dat de komende maanden ook nog behoorlijk druk zijn, 'k begin me dan ook te realiseren dat mijn zwangerschap supersnel voorbijgaat en dat ik maar eens stilaan aan de voorbereidingen moet beginnen denken :-) en ook nog wat profiteren want voor mij is het de laatste keer, 4 zwangerschappen op 5 jaar tijd is toch genoeg, zowel lichamelijk als geestelijk... Sigrid, jij ook nog langs deze weg een dikke proficiat met je dochtertje! hoe is het met jullie ondertussen? ja, mijn kaartje heeft lang op zich laten wachten hé, nochtans is een rode brievenbus ook weer niet zo ver... met mij voor de rest alles ok, 'k ben ondertussen al voorbij de helft en heb mijn 20-weken echo achter de rug, een hele opluchting, 't zag er allemaal prima uit, nu dus lekker genieten van de tweede helft. We weten nu ook het geslacht en de zoektocht naar een naam is gestart, ook begin ik stilaan ideetjes te verzamelen voor de doopsuiker want als ik dat nog zelf wil doen, moet ik ook weer niet heel lang meer wachten. Voor de rest voel ik me prima, de vermoeidheid is er nog maar toch niet meer zo erg als in het begin. vele groetjes, Greet |
| 17/06/2008 @ 19:43 greet | Hallo Sigrid, fijn te lezen dat alles zo goed gaat, voor Victor zal het inderdaad wel even wennen zijn en dat kattenkwaad tijdens etenstijd hoor je wel vaker, maar het betert allemaal wel hé. 'k ben ook eens benieuwd hoe ze hier gaan reageren, vooral de kleinste, de grote is superenthousiast, dat gaat wel meevallen. hier begint het ook stilaan af te korten, nog een kleine 3 maanden. hier gaat Jasper ook een aantal dagen per week naar de creche blijven gaan zodat ik het zelf ook eens wat rustiger heb, want voor de rest zal het al druk genoeg worden :-) wanneer gaan jullie eigenlijk op verlof, dan is borstvoeding inderdaad wel heel makkelijk hé. bij mij is de borstvoedings twee keer heel goed meegevallen maar anders zou ik ook overgeschakeld zijn. voor de rest hier alles ok, 'k voel me over 't algemeen nog heel goed alleen ben ik 's avonds snel moe, zeker de dagen dat ik moet gaan werken, maar vanaf volgende week neem ik geregeld wat verlof (met de vakantie van onze oudste) zodat ik geen ganse weken meer moet gaan werken en dat zal deugd doen denk ik. ja sorry dat het zo lang duurde vooraleer ik nog eens een berichtje geschreven heb maar op het werk is het volop de drukte voor de vakantieperiode (alles moet dan ineens af hé) en thuis is mijn lijstje van dingen die ik nog moet doen ook steeds veel te lang... dus nu is het eigenlijk ook maar snel snel tussendoor even wat neertokkelen... lucky girl, hoe is het met jou? 'k ga ook weer eens proberen om wat sneller iets neer te schrijven en hoop snel van jullie iets te lezen. vele groetjes, Greet |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Slecht nieuws bij de tweede echo op 21 w