< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » een soort spierpijn in buik, wie ook?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
een soort spierpijn in buik, wie ook?
09/04/2008 @ 10:39

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Erika een schommel met glijbaan heeft ze 3 jaar geleden al gekregen en ze speelt er nog altijd graag mee.. dus was een goed kadoo...
Nu heb ik een badpak, beker, nagellak en nog wat kleertjes van de prinsessen gekocht... daar zal ze ook wel tevreden mee zijn...

De verbouwingen lopen hier wat vertragingen op dus ik denk dat beebje de eerste maanden bij ons moet slapen... dus voorlopig "spijtig genoeg, want keek er naar uit" nog geen kamertje voor beebje in orde maken... maar dan prul ik maar met de kleertjes en in Luna haar kamer... Maar dromen over de kleuren, de lampjes, enzovoort doe ik gewoon verder hoor...
Gisteren glucosetest.. mijne arm ziet blauw.. maar we zijn er weer vanaf... vandaag ga ik lekker luieren (buiten Luna van school nog halen)

En dan ben ik vergeten wat jullie geschreven hebben

Maar ik hoop dat alles goed gaat met jullie meiden en met jullie wondertjes...

liefs els

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 14:59

He meiden

We leven nog, no worries.

Heb amper tijd voor mezelf, laat staan voor zo'n dom geval als een pc.... Nu Arwen nog eens samen met Gudrun slaapt (op hetzelfde moment dan toch) moet ik er van profiteren he.

Alles prima, Gudrun is zo zot als een achterdeur, heel lief voor zus (ze begint het stilaan te snappen, zo schattig), gaat af en toe op potje voor kaka (en heeft ondertussen al 1 keer pipi gedaan) en breidt haar woordenschat steeds maar uit.
Arwen weegt ondertussen 5100g sinds 8 april en groeit als kool. Ze geeft wel vaak veel terug, reservekledij paraat! Maar verder alles prima, ze lacht naar ons, kijkt vol interesse rond, houdt haar hoofd al zeer goed recht... och... zucht ...

Erika, fijn dat Sky het zo goed toch al doet he!! Voor de eerste dagen, amai chapeau zunne!!! Tof tof tof!!
Kan je het wat gewoon worden zo?

Els, geniet van dat ukje in je buik hoor! Enne, dat kamertje komt er wel, kijk naar ons....

Val, alles goe met de kadeekes daar? En weer kado gekregen? Nice!!

Leentje, met jou alles goe? Lekker druk zeker met het werk erbij?

Oeps, Gudrun is wakker, lekker gaan peuteren!!

Liefs
Caro

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 10:51

Els,
Gelukkige verjaardag voor Luna!!!! 5 jaar vandaag. Wat vliegt de tijd he? Heb je nog iets gevonden voor der?
En? Met beeb alles ok?

Caro,
Leuk je nog eens te lezen meid. Alles goed daar zie ik? Leuk he? Als alles zo in de plooi valt. Alleen erg druk lijkt me hehe.
Maar dat beterd ook wel weer.

Hier alles prima. Ons muis vind schoolgaan plezant, maar smorgens iets minder als mama vertrekt. Maar ook dat is te doen.
Mama geraakt het idd wel gewoon, al dacht ik meer vrije tijd te hebben, maar net het tegenovergestelde hehe.
Kom gayw weer. Moet zo weer vertrekken voor mijn spook op te halen.

Toedels.

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 23:47

hoi

nog een gelukkige verjaardag voor Luna, hopelijk heeft ze een fijne dag gehad!!

Hier gaat het niet zo goed. Rafaela is nu al een hele poos ziek en vandaag hebben we een ultimatum gekregen. Als we haar koorts niet onder controle krijgen tegen zaterdag, moet ze worden opgenomen in het ziekenhuis. Om een lang verhaal kort te maken, haar oortjes zijn ontstoken en ze heeft een virus in haar lichaam wat er voor zorgt dat ze hele hoge koorts maakt. Vanmorgen was haar hele tandvlees opgezwollen (ze heeft 16 tandjes en dat zou je dus momenteel niet zeggen, want het lijkt alsof ze weer terug in het tandvlees zitten)en bloedrood en haar hele mondje, lippen en tongetje staan vol aften en blaasjes van de hoge koorts. Ik heb het zo met haar te doen he. Zo zielig. maar dat is nu echt een voorbeeldig kind, want ze klaagt bijna niet.

Nu ga ik mijn bedje in, want ik heb mijn rust echt nodig.
Sorry voor mijn egoberichtje, maar ik moest het effe kwijt.

Link naar deze reactie
17/04/2008 @ 11:54

Hoi dames

Heb idd iets gevonden voor Luna en ze was superblij... EN het vliegt idd vlug voorbij..

Erika fijn dat je meisje graag naar school gaat... en ik dahct ook altijd meer vrije tijd, maar is inderdaad niet waar
Beebje is super stampend en draaiend aanwezig, kan me niet herinneren dat Luna zo aanwezig was, maar ik geniet er volop van...

Leen meid.. je meisje zo ziekjes.. hopelijk betert ze en zo niet hopelijk dat ziekenhuis haar dan kan helpen, is wel een mooie meid... zo op het fotootje te zien.. je mag er terrecht trots op wezen...

Hoe gaat het met de andere dames???

liefs els

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 14:40

Hoi meidjes

Ben er ook nog eens.

Sorry, veel te laat maar: joepie de poepie voor Luna!! Proficiat met de 5 jaartjes! Wat gaat het snel he zeg. Hopelijk was het een leuk dagje! Wat heeft ze dan gekregen?

Leen, ocharme je meisje!! Klinkt vreselijk en snap dat je er zelf ook niet goed van bent he zeg. Pff. Hopelijk gaat het snel beter. Wat moet je momenteel doen van medicatie ofzo?

Erika, fijn dat je pruts het zo goed doet op school he. Straks weet je geen blijf meer met je vrije tijd. En wat heeft ze zoal gemaakt of gedaan daar?

Hier alles prima. Vandaag is het al de 6e dag dat ons mie doorslaapt! Heel tof is dat. Gudrun sliep pas door op 11,5 week. Hopelijk blijft dit zo he; hout vasthouden.

Heb soms de indruk dat ik geen tijd meer voor mezelf heb. Als ik al wat tijd heb, is het voor het huishouden. Dat zal wel beteren als Arwen wat ouder is en meer ruimte tussen voedingen laat.
Gudrun is nog bezig met het potje. Vandaag weer ongelukje, liep ze een hele tijd in haar blote billen, plast ze toch weer niet op de grond zeker? Tis een vedette zunne. Heb al wat hemdjes gekocht, die bodies zijn dan toch niet zo praktisch: heb je altijd een flap voor en achter hangen, hehe.

Groetjes
Caro

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 16:01

Even heel snel..

els,
Leuk dat het zo goed verlopen is en dat beebje zo druk is.

leen,
Hoe gaat het nu met je meisje? Was weer leuk vant weekend he? ondanks de omstandigheden.

Caro,
Ow Wat flink van Arwen zeg? Zo leuk zeg dat ze al doorslaapt. Nu hopelijk de mama snel wat meer tijd en het is prima zo.
Ivm die flappen? Ik pitste de boddy op de buik terug dicht. (Dus de flappen naar boven plooien en i der zij ipv tussen de beentjes dicht pitsen). Zo hangen er geen flappen in de weg.

Hier ook niet zo heel goed.
Zaterdag een paar uur op spoed gesleten. Ons meisje heeft met haar blote voeten onder de voordeur gezeten. (tussen deur en matuitsparing). En haar 2 teentjes flink gekneusd (net niet gebroken) en flinke lappen vel eraf. Nu is ze dus al een week thuis want moet veel rusten en zo weinig mogelijk schoenen aandoen.

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 10:47

Hoi meiden

Oei Erika, arme meid... dat kan pijn doen... hopelijk is het vlug beter

Leentje hoe is het nu met je meisje...

Caro wat flinks van Arwen.. en Gudrun al flink en ongelukjes gebeuren kan hé...

Luna heeft dus vanalles van prinsesjes (nagellak, badpak, beker, schoentjes,enz)gehad, kleertjes(véél bloesjes), een step (daar had ze specifiek naar gevraagd) en met haar meter is ze nog iets gaan kopen... een auto en pop van Bratz... ik was er niet zo goed gezind over... maar ja als ze zeggen dat Luna zelf heeft gekozen is het zo maar... MAAR Luna is geen poppenmadam.. die liggen hier te verslijten in een hoek We zullen zien... speelt ze er niet meer mee wordt het gewoon weg gezet...(dat is nu al haast zo)

Hoe gaat het met de andere dames???

liefs els

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 12:52

Hoikes

Ieks Erika, jakkes he zeg. Ocharme het meisje. Zo van die kleine ongelukjes kunnen toch serieus pijn doen he. Hopelijk is ze snel genezen.

Ja, goed idee, nu deden we het bovenaan dicht, op haar schouder, maar in de zij zal misschien nog beter zijn. Jo was op dat idee gekomen. En zij dan: "aatje", zo op dat gaatje in haar buik.

Amai, zoveel kadootjes dat Luna gekregen heeft zeg. Wat een verwennerij! En straks als het babietje er is misschien ook nog. Raar ja dat ze dan die pop heeft gekozen, je ziet maar he, ze kan zich misschien nog bekeren tot het "poppendom".

Joepie, Arwen slaapt nog eens samen met Gudrun. Heb ik ook even tijd.
Jo is weg, dus de vrouwen hebben het kot voor zich. Misschien ga ik seffens eens wandelen met de meisjes, Gudrun aan het handje. Ik moet nog altijd zo'n "skatebord" hebben voor op de koets voor Gudrun, dat staat nog op de lijst.

Groetjes
Caro

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 09:32
val

hallo
Erika hoe is het met je meisje wat beter hoop ik. Tis stil hier he moet zeggen heb het zelf ook erg druk de laaste tijd. ben nu is een paar dagen vrij morgen koniginendag vieren altijd gezellig en verder weekje rust heerlijk Caro met jou ook alles goed en met Leen Els schiet al op nou he spannend hoor Nou ga naar me meisje heeft drift bui

groetjes valesca

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 16:22

Hier vandaag naar gyn geweest.. ons beebje is weer helemaal goedgekeurd, heb deze keer de schaamlipjes ook mogen bewonderen en ons meisje weegt al 1kg400... ze doet het dus schitterend... MAAR ben héél blij dat ze gezond is....

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 22:12

Heej

Els, is ook het allerbelangrijkste he. Gefeli met je superecho! Zalig he. Weer lekker genieten.

Weet er iemand hoe ik die foto naast mijn berichten kan veranderen? Vind niet meer hoe dat moet.

Vandaag wezen shoppen: zomerkleding voor onze meisjes. Van Gudrun haar kledij kan Arwen niet teveel aan, Gudrun had maar een paar dingetjes en maatje 62 en hoger is nogal winterachtig. Dan heb je eens 2 meiden...
Was superleuk, heb mooie dingetjes gevonden, als ik me had laten gaan had ik de winkel leeggekocht, hehe. Arwen was mee en was superflink.

Groetjes
Caro

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:57

Het is hier laatste wel stilletjes hé???

Hier niet véél te melden... gisteren weer naar gyn geweest.. en ons meisje is gedraaid... had ook al paar dagen last van ongikrampen en lage rugpijn heeft gyn even gekeken.. maar alles zat nog mooi toe...
laatste tijd ook regelmatiger harde buiken... maar is allemaal voor goed doel...
Het aftellen is begonnen.. spannend vind ik het nu wel worden...

Hoe gaat het met jullie???

liefs els

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 17:57

Hejkes

Els, het komt wel dichtbij nu he. Geniet maar van die laatste loodjes he, het is misschien wel je laatste keer (tenzij jullie nog een uk willen natuurlijk).
Fijn dat alles ok is!!

Hoe ist met de andere meiden?

Gudrun is goe ziek (geweest). 3 dagen niet willen eten en een paar keer moeten overgeven. Gezellig. Maar nu is ze er stilaan weer bovenop aant geraken, oef. Kon gister wel meehuilen, zielig hoor.

Dinsdag weer aan het werk, brrr. Ik ga afkolven, benieuwd hoe me dat lukt.

Groetjes
Caro

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 10:55
val

Hallo dames

Caro weer werken gaat snel he zon verlof Els schiet op nou he nog even heb je nog zon lief meisje erbij. Hier alles goed en rustig vorige week nieuwe auto gekocht hadden nieuwe nodig voor de vakantie maar tis gelukt. verder heb ik weinig nieuws eigenlijk ga zo kids weer uit school halen hoop dat vanmiddag droog is stom weer bah

groetjes valesca

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 11:37

Hier juist terug van gyn... Baby ligt nog steeds met hoofdje beneden... bloeddruk was 124/82, was met bus geweest en had beetje benauwd, maar was dus goed de bloeddruk... hartje weer gehoord.. dacht hij gaat ook checken of er al opening is, maar dat deed hij ff niet zei hij... want maakt niks uit ofzoiets.. want als baby nu wilt komen laten we dat toe... Krijg wel ff de kriebels, want was wel benieuwd naar opening, omdat schoonmoeder vind dat mijn buik in 3 dagen tijd hard gezakt is en ze is er van overtuigd dat ik deze week niet ga uitdragen... we zullen zien hé...
Maar voor de rest dus alles picobello in orde, alleen dat ik in 4 weken tijd 2 kg was bijgekomen.... Hij heeft er wel niks van gezegd.. maar ik verschoot wel...

Hier druk weekendje achter de rug.. maar heb wel goed geslapen de afgelopen dagen(alleen het draaien doet pijn)
Nu heb ik druk op mijn 'doos' maar dat hoort erbij...

Oh ja hier hebben ventje en schoonmoeder dus een weddenschapje afgesloten.. zoals ik al meldde denkt schoonmoeder dat ik deze week niet uitloop en ventje hoopt dat ik pas na 18de beval.. nu hebben ze dus geregeld dat Luna zaterdag bij mijn schoonmoeder blijft slapen... ben ik dan nog niet bevallen gaan ventje en ik uiteten... zo niet moet hij iets met zijn ma regelen... wel grappig... tot nu toe.. tegen dat we op einde lopen gaan we ons er misschien aan ergeren.. aan al die weddenschapjes en vragen " en nog niet bevallen" heb ik dit weekend 2 maal al moeten aanhoren...

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 15:10

loop nog steeds rond,

vandaag naar gyn geweest, 3 cm opening en nog 1.5 te gaan van baarmoedermond... Het kan dus elk moment gebeuren, maar kan ook nog evetjes op zich laten wachten, maar het begin is gezet...

Hoe gaat het met jullie???

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 15:12

nog eens het lijstje opgepikt

Zwanger
---------
Els, 28 jaar, uitgerekend op 07/07/2008, 2e kindje

Klussers
---------

Mama:
--------
Els, 28 jaar, dochter Luna op 16/04/03
Heidi, 27 jaar, zoon Maico, 27/07/04, dochter nienke, 10/04/06
Erika, 32 jaar, dochter Sky op 07/09/2005
Galadriel, 31 jaar, dochter Luna op 07/09/2005 en zoon Elias op 29/03/2007
Claudia,35 jaar,zoon Emrah 19-10-2005, dochter Fleur 01/05/00 en Sanne 30/04/98
Kimmie, 27 jaar, Zoon Jonah op 30/12/2005
Miep, 23 jaar, zoon roy op 10/1/2006
Jorike, 27 jaar, zoon Joey op 28/03/2006
Inge, 20 jaar, dochter Joy op 04/07/2006 en dochter Jadey op 24/02/2008
Caro, 29 jaar, dochter Gudrun op 15/07/2006 en dochter Arwen op 18/02/2008
Leen, 27 jaar, dochter Rafaela op 27/11/2006

Gelukkig getrouwd:
------------------
Valesca en Marcel: 9 juni 2000: ijzer (7 jaar)
Galadriel en Mario: 22 september 2001: hout (5 jaar)
Heidi en Eric: 13 juli 2002 (4 jaar)
Els en Jörg: 20 dec 2002: hout (5 jaar)
Leen en Sergio: 22 feb 2003: was (5 jaar)
Caro en Jo: 20 dec 2003: was (4 jaar) (11 jaar samen)
Claudia en Mehmet 5 aug 2005 (bijna 2 jaar)

Gelukkig NIET getrouwd :
------------------------------------
Erika en Tino: 07 sep 1990: kristal (16 jaar)
Inge en Wesley: 21 feb 2004: ? (4 jaar)
Jorike en Remco: 28 aug 1998: ? (bijna 9 jaar)

Verjaardagen:
--------------
Nick 9 januari 2003 (4)
Jadey 24 januari 2008 (0)
Verena 18 februari 2006 (1)
Arwen 18 februari 2008 (0)
Els 29 februari 1980 (27)
Val 15 maart 1977 (30)
Joey 28 maar 2006 (1)
Elias 29 maart 2007 (0)
Jo 9 april 1977 (30)
Luna 16 april 2003 (4)
Galadriel 22 april 1976 (30)
Caro 27 april 1978 (29)
Sanne 30 april 1998 (9)
Fleur 01 mei 2000 (7)
claudia 05 mei 1971(36)
Sérgio 22 mei 1974 (33)
Jörg 24 mei 1977 (30)
Leen 02 Juli 1980 (27)
Joy 04 juli 2006 (1)
Gudrun 15 juli 2006 (1)
Wesley 02 augustus 1984 (23)
Tino 26 augustus 1973 (34)
mehmet 04 sept 1980(27)
Sky 07 september 2005 (2)
Luna 07 september 2005 (2)
Emrah 19 oktober 2005 (2)
Inge 20 oktober 1987 (20)
Erika 26 oktober 1975 (32)
Jorike 19 november 1987 (28)
Rafaela 27 November 2006 (1)

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 23:06
mama0inge

Haay dames!!

Hier zijn wij ook weer eens!!
Was een tijdje de link kwijt omdat we de pc opnieuw hadden geinstaleerd maar vanavond was ik ervoor gaan zitten en na 1 uur ongeveer heb ik hem eindelijk gevonden haha..

Maar hier gaat het super!!
Met me meiden gaat het ook heel goed :) Joy word vrijdag alweer 2 jaar!! Gaat echt heel erg hard..
Op het moment is Joy bezig met het potje maar heel interessant vind ze het nog niet ze plast of poept er wel een paar keer per week op maar vaak nog gewoon in haar luiertje ;)
28 augustus een gesprekje op de peuterspeelzaal en dan mag ze als het goed is 4 januari ongeveer naar school (hier mogen ze pas met 2,5 jaar)

Ook met Jadey gaat het heel goed!!
Jadey wil alles zien en wil het liefst zitten..
Zelf zitten kan ze heel eventjes maar doordat ze heel druk is duwt ze haar eigen weer om haha..
Eten gaat ook goed alleen drinkt ze wel vrij weinig voor wat ze mag want ze drinkt 5 keer 170 cc en groente of fruit wil ze nog niet dus dat zijn we heeel langzaam aant opbouwen..
Verder slaapt ze heeel goed sliep al door met een maand ongeveer en nu slaapt ze meestal van half 9 tot 8 uur.
en verder is ze gewoon een hele lieve vrolijk baby die de hele dag lacht :)

@ els : Woooowww dus je babytje zal wel heeel snel komen dan..
echt spannend man!!

@ Caro : Hoe is het nu met jou meiden?
Gudrun ook alweer bijna 2 he

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:18
val

hallo

En Els is je meisje er al spannend hoor wordt nu Erika en Caro ook druk de laaste tijd Leen ook wordt zo stil hier

hier alles ze gangetje ga snel kids uit school halen

doegggggggggggg

groetjes valesca

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina