< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » Zwangerschapsafbreking

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
Zwangerschapsafbreking
08/11/2004 @ 22:22
beertje

Hoi,

Ik heb in augustus zwangerschapsafbreking moeten doen na een vlokkentest. Ons kindje was niet gezond. Nu heb ik een vraag, ik zal de datum erbij zetten zodat jullie mij misschiens kunnen helpen?
pil terug na afbreking: 31/08
Laatste pil: 20/09
Maandstonden: 26/09 (maar twee dagen lichtjes)
Pil terug: 26/09
Laatste pil: 16/10
Maandstonden: wat bruine slijm op 26/10 voor één dag maar voor de rest zo goed als niks

Nu is mijn vraag is dit normaal na zo een ingreep? Zijn er nog mensen die dit voor hebben gehad?
Ik weet het niet meer? Hopelijk kan iemand me antwoorden? of heeft iemand dit voor gehad?

Ik zou doodgraag terug zwanger worden maar doordat we ons eerste kindje hebben moeten afgeven heb ik bang dat ons tweede ook niet gezond is. We hebben 50/50 kans. Ik ben normaal aan het wachten op invitro maar sta al een jaar op de wachtlijst en zou nog zo een 8 maanden moeten wachten. Dit komt doordat wij een prenatale diagnostiek laten uitvoeren. Maar het wachten weegt zo zwaar. In mijn omgeving geraakt iedereen maar zwanger. Ik weet het allemaal niet meer.

Groetjes beertje x

Link naar deze reactie
16/11/2004 @ 14:38
spike

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey beertje

ik wou je al langer mailen maar ik wist niet goed hoe het bijmij was ik heb in okt een stopzetting moeten doen van de zwangerschap
ik heb een week geleden mijn regels gehad heel pijnlijk wat ik anders niet heb en veel vuil verlies er nog bij
ik verlies nu nog vuil sluimverlies ga daar voor een bellen en vragen of het normaal is bij u is het al de 2 maal dat je u regels heb gekregen
ik gebruik nu nog steeds een inglegkruisje omdat het niet constant is dat ik vuil verlies heb

ik kan me voor stellen dat je schrik hebt maar de hoop niet opgeven ik heb in feb al een miskraam gehad en ben nu bevallen op 23 weken dus weer slecht nieuws
ik ben nu begonnen met mijn pil terug zodat mijn lichaam zich aan kan passen nadien zullen we wel weer beginnen denk maar eerst de uitslag van romy’s onderzoek afwachten en zien wat de juiste oorzaak was
mag ik je vragen waarom jij een zwangerschaps onderbreking hebt gedaan
wij hebben foto’s genomen van romy jullie ook je kan die van romy zien op mijn profiel
als je hier liever niet over praat zeg je het maar

ik zou zeggen de moed niet laten zaken en heel veel geluk voor u een je partner
groetjes

Link naar deze reactie
16/11/2004 @ 19:55

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo beertej,
Denk dat ik begrijp wat he meegemaakt heb wij staan ook voor zo’n beslissing als ik terug zwanger wordt of we al dan niet een vlokkentest laten doen en dit omdat het bij ons ook zo is dat 50/50 kans bestaat dat het gezond is of niet.
Als ik vragen mag heeft het te maken met ZVH?
veel strekte en ik zie wel als je reageren wil
Groetjes,
Annabel

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]