Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/12/2004 @ 12:27 Sophie | Hallo iedereen, Eerste en vooral een dikke proficiat aan de zwangeren!! Lang geleden he!! Ik ben vorige week de hele week thuis geweest! Ziek! Heb nu reeds 5 weken een verkoudheid. Heb al 3 kuren antibiotica genomen. Ik heb besloten om deze maand niet voor een ukkie te gaan. Eerst moet die viezigheid uit mijn lichaam. Op die bloeding van 2 weken geleden heb ik nog steeds geen antwoord, maar zal wel van de antibiotica geweest zijn. Pffff .... nu is het nog lang hoor naar mijn volgende kans op zwangerschap, maar ik heb het ervoor over. Ik geef een nieuw leven liever een goede gezonde start!! Ik ben nu 2 weken in verlof dus zal ik waarschijnlijk niet zoveel kunnen komen meelezen, maar na mijn verlof kom ik zeker kijken wie er een positieve test gehad heeft. Veel geluk iedereen en tot binnen 2 weken. Goeie eindejaarsfeesten!!! En voor de nog niet zwangeren laat jullie nog eens goed gaan!!!!! ![]() Groetjes en de beste wensen voor 2005!!! ![]() |
08/01/2005 @ 11:43![]() | pfft |
| 31/01/2005 @ 17:26 Sjantal | hier iemand in voor een chatje? ![]() |
| 31/01/2005 @ 17:27 Sjantal | Het is wat, vis ik telkens achter het net. ![]() |
| 15/02/2005 @ 10:45 ellen ![]() | Fque Weet je al iets meer???? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

gestopt in juni 04

uitblijven.