< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » gestopt in juni 04

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
28/12/2004 @ 12:27
Sophie

Hallo iedereen,

Eerste en vooral een dikke proficiat aan de zwangeren!!

Lang geleden he!!
Ik ben vorige week de hele week thuis geweest! Ziek!
Heb nu reeds 5 weken een verkoudheid. Heb al 3 kuren antibiotica genomen. Ik heb besloten om deze maand niet voor een ukkie te gaan. Eerst moet die viezigheid uit mijn lichaam.
Op die bloeding van 2 weken geleden heb ik nog steeds geen antwoord, maar zal wel van de antibiotica geweest zijn.
Pffff .... nu is het nog lang hoor naar mijn volgende kans op zwangerschap, maar ik heb het ervoor over. Ik geef een nieuw leven liever een goede gezonde start!!

Ik ben nu 2 weken in verlof dus zal ik waarschijnlijk niet zoveel kunnen komen meelezen, maar na mijn verlof kom ik zeker kijken wie er een positieve test gehad heeft.

Veel geluk iedereen en tot binnen 2 weken.
Goeie eindejaarsfeesten!!! En voor de nog niet zwangeren laat jullie nog eens goed gaan!!!!!

Groetjes en de beste wensen voor 2005!!!

Link naar deze reactie
28/12/2004 @ 14:57
S

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Ellen,

Maak je maar geen zorgen dat is waarschijnlijk gewoon het uitrekken van de banden waar je baarmoeder in hangt. Ik weet dat het moeilijk is om de geen zorgen te maken (heb in de omgeving net een tweede miskraam gezien en ben dus op van de zenuwen..........aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh).
Alles zal heus goed komen!

Fijne jaarwisseling iedereen!!

Esther

Link naar deze reactie
28/12/2004 @ 19:21

Online Status Bekijk profiel
hello

en iedereen een beetje in vakantiestemming?
Ik werk deze week nog maar ik ben vanaf 30/12 een weekje met vakantie.

Ai ai ai het vernemen van een miskraam is nooit leuk... Maar ’t zal wel goed lopen hoor, ben ik zeker van. Jullie blijven beidn gewoon lekker zwanger.
NEt een berichtje gelezen dat mijn ovulatietests vnadaag op ’t vliegtuig zijn gestapt. Hopelijk heb ik ze niet meer nodig...

Iedereen een fijne eindejaarstijd en tot gauw!!

Fque

[Laatst gewijzigd door fque - 29/12/2004 @ 20:16] - Link naar deze reactie
03/01/2005 @ 11:45
ellen

Online Status Stuur bericht
Hallo iedereen,
Mijn beste wensen aan iedereen.
De feestdagen allemaal doorsparteld? (Want het is hier wel heel stillekes hoor)
Fque nog een paar dagjes wachten hé meid, ik hoop echt voor jou dat die uitblijven.
Op 17jan mag ik eindelijk naar de gyne voor mijn eerste echo
dat alles goed is he.
Vele grts Ellen

Link naar deze reactie
03/01/2005 @ 15:18
S

hey,

hier ook goed de dagen doorgekomen, ben weer afgevallen, kon volgens de verloskundige geen kwaad, ik eet voldoende en beweeg goed, de baby pakt wat hij/zij nodig heeft en daardoor val ik af.
Ben benieuwd Fque hoop dat het raak is.

Esther

Link naar deze reactie
03/01/2005 @ 19:40

Hallo allemaal!!

jaja nog een paar daagjes wachten en ’t is zo ver. K voel mij wel nog steeds niet zwanger. Misschien een goed teken want de andere maanden had ik dat wel haha.
K heb nu wel testen in huis gehaald. Ja Ellen ik ga je voorbeeld volgen. Op mijn eerste NOD dag doe ik een test. Misschien brengt het geluk. Ik blijf erop hopen.

En hoe gaat het met de zwangeren?? Spannend zeg de eerste echo. Lijkt me superschattig!! Laat me zeker weten hoe het was.

Ik hou intussen vol. K probeer er niet te veel aan te denkenmaar kijk er wel naar uit. Ben wel al mij aan ’t voorbereiden voor moest het niet zijn , dan ga ik beginnen temperaturen en ovulatietesten en onderzoeken en heel de zever. mijn geduld is een beetje op.

Intussen is dit een heel lange brief geworden en willen mijn vriendinnen MSN’en... K zal ze is gaan vervoegen sie

Tot later en mijn allebeste wensen voor 2005!!

Fque

Link naar deze reactie
06/01/2005 @ 17:13

En wat is het stil...

Intussen voel ik mij al opgeblazen worden...
K vrees dat eht weer niet voor deze maand is.
K vraag mij eigenlijk af of mij cyclus niet te kort is. Kan dat?? Ik heb dat al is gehoord...

alle voorlopig nog alles onder controle!!

groetjes
Fque

Link naar deze reactie
08/01/2005 @ 11:43

pfft

Link naar deze reactie
19/01/2005 @ 14:18
S

Zo eindelijk weer eens een berichtje van mij, ben even een tijd offline geweest.
Balen Fque dat het weer mis was! Deze maand beter!
Hier gaat het goed, nog steeds afvallen. Vrijdag naar de verlos!
Ik wil het hartje weer horen!!

Esther

Link naar deze reactie
19/01/2005 @ 18:56

Hey esther!!

ik zal vrijdag aan je denken. K hoop dat alles super goed verloopt.
Tja balan ja, na enkele dagen ben ik er dan weer over hoor. Mijn ventjes houdt me met mijn voetjes op de grond en geeft mij weer moed. Hij is zo’n schat!!
Zondag met ovulatietestjes begonnen. Tot nu toe nog niets te zien. K hoop dat het iets oplevert. Wie weet geraak ik nu een stap verder. Weten dat ik een eisprong heb zou mij algerust stellen (of weten dat ik er geen heb, een stap verder...) We zien wel, intussen nog veeeeel klussen!!

groet
Fque

Link naar deze reactie
21/01/2005 @ 16:31

juist een testje gedaan, en vandaag heb ik mijn eisprong...
Beetje later dan de banner. Zou het daar misschien aan liggen.
Vandaag verjaardagsfeestje van mijn man, en dan klussen maar!!

de groetjes
F

Link naar deze reactie
31/01/2005 @ 17:24

ben niet meer zo bezig met de dagen. Kwam effe kijken wanneer het zover zou zijn.
OK het wordt dus weer spannend.
Zou ik weer hopen.
Voorlopig voel ik nog geen duiveltjes...
Misschien was de timing nu wel juist. We hadden de eisprongdag allesinds raak.

En zwangeren hoe voelen jullie je nu??
Laten jullie nog iets horen?

F

Link naar deze reactie
31/01/2005 @ 17:26
Sjantal

hier iemand in voor een chatje?

Link naar deze reactie
31/01/2005 @ 17:27
Sjantal

Het is wat, vis ik telkens achter het net.

Link naar deze reactie
02/02/2005 @ 19:39

hallo allemaal...

vandaag dus weer niks.
Ineens aar ’t ziekenhuis in de straat binnengelopen voor ee afspraak met een Gyn.
HAd ik iedereen uitgevraagd over wie al dan niet goed is. Eindelijk gevonden. Bleek het eerste plaatsje bij deze dokter op 4/7 te zijn.
Enfin k ga volgende week donderdag dan maar bij iemand van haar associatie.
IEmand interesse in het verhaal??

groeten F

Link naar deze reactie
09/02/2005 @ 11:48
ellen

Hallo, hier ben ik weer,
wat computerproblemen gehad en al heel druk geweest hier, of ik kan er veel minder goed tegen.
Fque klopt je banner, 7 dagen overtijd! Ik hoop het echt, want het is niet nu ik zwanger ben dat ik die periode van proberen vergeten ben.
Laat mij iets weten hoe het geweest is bij de dokter hé.
Ik moet volgende week donderdag voor een tweede echo gaan, waar ik met gemengde gevoelens naar uit kijk, want op 4 weken kan er veel veranderen en als dan toch alles nog goed is ben ik toch al de kwade periode gepasseert en hoop ik wat meer van mijn zwangerschap te kunnen genieten.
Vele grts en ik blijf voor je

Link naar deze reactie
09/02/2005 @ 19:18

Hoi Ellen.

Leuk een tweede echo. Geniet ervan.
En hoe voel je j? K hoop echt dat alles goed verloopt.

Nee, mijn banner klopte niet, k was al eventjes niet meer komen kijken en daarmee. K heb hem nu wel aangepast. Binnenkort weer klussen dus. Ik ben wel zenuwachtig voor morgen. Ergens ben ik blij dat ik kan gaan, maar anderzijds ben ik ook bang dat er dingen aan ’t licht gaan komen die ik liever niet hoor. K moet erdoor he, maar k wou toch al dat eht voorbij was. K laat je morgen zeker weten hoe het was. En ik hoop echt dat het goed nieuws wordt.
Intussen zijn we ook een reis aan ’t plannen, misschien dat dat wat afleiding geeft. En ontspanning!!

Ik wens je een hele fijne echo en bedankt voor ’t duimen.

De groetjes
Fque

Link naar deze reactie
15/02/2005 @ 10:45
ellen

Fque
Weet je al iets meer????

Link naar deze reactie
16/02/2005 @ 22:35

oeps, Ellen, helemaal vergeten te antwoorden...

Ik had allesinds al een sympathieke (en hoogzwangee) gynaecologe. Ze luisterde goed en ik voelde er mij enorm bij op mijn gemak.
Eerst gewoon the usual; In en uitwendig onderzoek; echo’s, uitstijkje en vooral een zwaar gesprek. Vooral mijn ventje werd nogal onder vuur genmen, blijkbaar vond ze zijn job heel boeiend en gevaarlijk!! Inwendige onderzoeken en echo’s zagen er allemaal prima uit. Om mij meer op mijn gemak te voelen moet ik de vierde dag van mijn cyclus bloed laten nemen om hormonen enzo te testen en ineens ook ’t zaad van mijn man. 24/3 gaan we dan terug om dit te bespreken, eerst gaan we wel nog is op reis, je weet nooit waar ’t goed voor is he??

Ellen, bedankt voor je interesse!! ’t deed deugd!!

X
Fque

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina