hey meiden
hoe gaat het ?
hier minder, liam heeft de winpokken of waterpokken of hoe schrijf je dat precies?
koorts, hangerig , huilerig, jeuk , niet makkelijk en hij staat overvol;
heb echt met hem te doen, zijn eczeem is ook een ramp want om die puistjes uit te drogen ,droogt de rest van zijn huidje ook uit en da's nefast voor zijn eczeem.
maandag bel ik naar de dermatoloog .
snik,
meisje toch , zo geschrokken van die rondleiding?
nou ja eigenlijk valt bevallen best mee hoor, allé die weeën opvangen vond ik goed te doen, ik had eigenlijk wel een goede bevalling daarvoor, ging ook vlug .
niet te veel schrik hebben hoor.
waarom volg je geen postnatale lessen?
ik heb daar heel veel aan gehad !
echt een aanrader !
een spiraaltje?
nee dank je zeer, liever niet , ben niet voor zo'n ding te vinden.
maar ja smaken verschillen daar in.
'k vind dat het nu aan mijn ventje zijn beurt is , ik heb hormonen genoeg in mijn lijf gehad !
zeg zo'n rare dromen, maar die had ik ook hoor , denk dat het heel normaal is ,dat zijn je angsten die je in je dromen verwerkt hé .
ik droomde telkens dat ik niet goed voor mijn baby zorgde.
of ik vergat hem, of hij lag 3 dagen in zijn vuile pamper of hij kreeg geen fles, of ik liet hem vallen.
echt niet leuk hé zo'n dromen .
zelf droom ik niet zo veel, denk dat dat komt omdat ik zo licht slaap nu, ben vlug wakker .
al had ik onlangs wel een zalige droom hihi maar die is privé
bo'ke,
awel ik heb er nu weer zo'n goed gevoel bij !!!
en het zouden er deze keer wel eens 2 kunnen zijn.
wat denk je van nog een meisje en een jongen er bij?

je mag zeker vragen of we er dit jaar nog voor gaan.
denk het eerlijk gezegd niet , ik sukkel enorm met mijn rug de laatste weken, kan voor de moment geen zwangerschap aan , heb het lastig met ons liam met momenten.
nee denk niet dat er bij ons nog ééntje komt , al zou ik wel van mening kunnen veranderen eens liam naar school gaat, maar nu denk ik het niet hoor.
al ben ik altijd vertederd door baby'tjes hoor, en telkens ik er 1 zie twijfel ik, maar dat volmondig "ja ik wil een tweede" dat heb ik precies niet meer en ik ken nogthans dat gevoel.
ik heb het een maand of 3 gevoeld en plots was dat gevoel weg en ik denk zolang ik me niet zo terug voel dat we er beter niet aan beginnen.
dat gevoel was verdwenen toen ik deze zomer zo met mijn rug gesukkeld heb , denk dat ik dat associeerde met mijn zwangerschap, op dat gebied heb ik een hell of a zwangerschap gehad hé , en zal daardoor wel zijn dat die echte 100 % zin in een tweede er nu niet meer is .
dus ja voor de moment niet hé, maar ja 2008 is nog maar pas begonnen hé , we zien wel wat de toekomst brengt ...
erika,
tot 9 uur?
waw zeg !!!
kan ik maar van dromen ...
ben blij dat sky weer flink is , is nog zo leuk voor de mama hé !
jen,
hebben elkaar op msn gesproken hé !
was fijn om je nog eens te horen.
zeg T heeft wel een leuke naam gezegd hé, ik hoor die alleszinds graag !
liam zijn pokken zijn er hoor, amai en hij heeft er goed van;
heeft Jess die ook al gehad?
de comix die ken ik niet , is dat hardrockcafé of iets in die aard?
als wij uitgaan dan is het in kortrijk in het cubaans café'tje , de bodequita of hoe schrijf je dat, ze hebben daar heerlijke cocktails, mijn favoriet is "long island" , maar de daikiri strawberry of mohito is daar ook zalig !
al ga ik er minder graag sinds we niet meer roken, die rook irriteert me nogal !
zeg en je hebt maart gehaald !!!!
laat iets weten hé als je bevallen bent !
maar als liam de waterpokken nog heeft dan kom ik alleen hoor , want is niet goed voor zo'n kleine pasgeboren kindjes hé !
zo ik ben er mee weg
fijn weekend allemaal
groetjes
emmy