Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/01/2005 @ 16:13 joke | Hallo iedereen, Mag ik er ook bij? Ik ben 24 en heb 2 dochtertjes: Cleo (17/5/02) en Joni (18/7/04). Net als jullie ben ik al sinds mijn eerste zwangerschap thuis voor de kindjes. Dit komt ons gewoon het beste uit omdat mijn vriend in ploegen werkt. Mijn ouders wonen enkele dorpen verderop en ik heb geen rijbewijs dus dat zou lastig worden qua opvang. Wij staan hier voor spannende dagen want ons Cleo mag volgende week voor het eerst naar school. De eerste dag brengen we haar en daarna mag ze met het busje rijden zodat ik niet telkens met 2 kindjes door weer en wind moet. Dit lijkt me het beste voor allebei maar dat neemt niet weg dat ik er nu al nachtmerries over heb... De enige troost is dat er meerdere kleutertjes meerijden dus ze zal toch niet het enige kleintje zijn. Dat die eerste week maar vlug voorbijgaat zodat ik eraan kan wennen. Na een dikke 2,5 jaar thuis bij haar te zijn is het moeilijk om haar los te laten ook al haalt ze dikwijls het bloed onder mijn nagels vandaan. Groetjes Joke |
| 11/01/2005 @ 16:38 Veerle | Hallo allemaal, eerst en vooral een prettig 2005 gewenst aan allen. Ik ben blij dat er weer wat te lezen valt hier. Bij ons is alles prima. Tjorven is wat ziekjes geweest (voor de eerste maal) maar is nu gelukkig al wat beter. En met ons prutske is ook alles goed. Het is een flink stampertje. Mijn buik gaat nu en dan alle richtingen uit. Echt tof. Groetjes Veerle en Tjorven |
| 29/01/2005 @ 15:58 Antje ![]() | hallo mijn naam is anneke en ben ook een thuisblijfmama voor men kindjes. Heb 4 kindjes waarvan de kleinste thuis is en de 3 andere momenteel nog op internaat zitten. Groetjes anghoos408@hotmail.com ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Thuisblijfmama's om te mailen

{xmasblink