[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/11/2004 @ 17:59 | hallo ik ben bianca ik ben zelf nu 30 jaar mijn man in ik zijn even oud.we hebben nu 5 kinderen en onze 6 kindje is op komst. we weten al wat het is weer een meisje we hebben een jongen maar dat geef niet’s.ik had al twee kinderen uit een eerder huwelijk en toen ik mijn man leerde kennen wilde ik heel graag een kindje van ons tweeen het zou toen mijn derde kindje worden maar dat ging wel zo snel dat ik al in een maand al zwanger was, we waren best blij er ook al hadden we het nog niet verwacht.na de bevalling van anouska raakte ik na twee jaar alweer zwanger ook al slikte ik de pil we hadden zo iets van laat maar komen.maar daarna kreeg ik een spiraaltje kon niet’s mis gaan daar mee tot ik op de wc het verloor ik moest wachten tot ik weer ongesteld zou worden om een nieuwe te zetten maar het kwam maar niet ik bleek weer zwanger te zijn.toen onze dochter bieke was geboren hadden we zoiets van ja wat nu ?mijn man heb een afspraak gemaakt in het ziekenhuis en heb toen zijn eigen laten helpen twee jaar ging het goed.maar maart dit jaar bleek ik toch zwanger te zijn ik ben me rot geschrokken wat nu na de schrik kwam het ergst mijn man was geholpen en ik was zwanger hoe kan dat?we hebben veel spanningen gehad en veel ruzie mijn man dacht dat ik vreemd was gegaan en heb toen zich laten testen en leek dat alles nog in leven was.maar bij hem was het toen goed en kon gewoon weer door bij mij niet ik kreeg klap op klap weet niet waar ik het zoeken moest ik wil de me huwlijk redden en moeder voor de rest te zijn me eigen zaak ging door probleem van een ander op zien te lossen en dat alles tegelijk ik kwam er niet meer uit zat diep in een dal waar ik niet uit kon komen. ik heb hulp gezocht nu gaat het met stukjes en beetjes beter maar veel vertrouwen heb ik nog niet zo denk ik iedere keer dat mijn man vreemd gaat waarom weet ik niet.ik kijk anders tegen mensen op niet’s gaat er goed.ik hoop dat het een keer snel ophoud met het malen in mijn hooft en rust kan vinden .maar wie ow wie heb dit wel meer mee gemaakt dat ze in een dip komen te zitten in een zwangerschap en hoe het nu met hen gaat. ik moet nu nog een maand voor onze dochter op de wereld komt.maar volgens mike en rachel,anouska en sylvanna en bieke mag ze snel komen want ze is meer dan wel kom.groetjes bianca |
| 25/11/2004 @ 16:59 | hoi tygertje. ik heb je verhaal net zitten lezen en ik herkende veel dingen van jou in mij.ik heb veel dingen het zelfde gehad daar door ik dacht dat mijn man vreemd ging omdat hij ook al veel met zijn mobiel ging zitten spelen.ik begon ook mijn eigen aan te ergen als hij weer met dat ding in zijn handen zat.maar ik geloof ook wel dat als je zwanger ben en als je dikker wordt dat je zelf je niet meer zo mooi vindt en dat denk je dat je man dat ook niet meer zo mooi en prachtig vindt.je loopt in te grote onderbroeken en bh’s omdat het anders niet meer past.en je jeans heb je vervangen door een tent van een broek waar je later niet meer in kan omdat hij zo naar beneden zak.maar dat zit in je hoofd en wat je zecht als je thuis zit dan ga je lopen piekeren en dat is niet goed dat weet ik maar daar doe je niet’s aan.een ander kan makkelijk zeggen moet je niet doen is niet goed voor je of je weet dat het niet zo is.maar daar heb je niet’s aan je wil het met eigen ogen zien of horen.en dat jullie het uitgepraat hebben vindt ik geweldig dat is een goed teken dat er nog wat is tussen jullie maar dat moeten jullie nog wel blijven doen hoor en als je hard wil luchten dan doe je dat maar dat scheeld ook een hoop samen sta je sterk zeggen ze wel eens. dikke knuffel terug van bianca |
| 30/11/2004 @ 21:42 | hoi tygertje je vroeg wanneer ik ben uitgerekend.maar ik hoor iedere keer verschilende datum’s mijn arts zecht dat het 3 jan.is en ik heb laatst een echo laten maken daar kwam het op 23 dec uit.en als ik het zelf uit rekend via 9 maanden.com kom ik op 30 dec uit.zit wel dicht bij elkaar in de buur t dat wel.maar ik wacht gewoon af.maar ik ben wel opruiming aan het houden.maar wanneer komt het van jou? ik heb net je verhaal zitten lezen maar je denk het precies het zelfde als ik je voel het zelfde dat doet me wel goed.ik bedoel dat ik alleen ben die dit voel en darom begrijp ik veel van je.daarom zeg ik ook wel eens tegen mezelf kom op meid nog een paar weken en dan hopen dat alles weer het zelfde wordt als toen ik voor ik zwanger was.ik probeer nu te genieten zo lang het nog gaat of kan want ik begin nu wel me af te vragen hoe ze er uit komt te zien.ik weet niet of je zin heb om het te kijken maar ik heb ook een babysite.het is www.jonkers.mijnbabysite.nl dat heb ik ook puur voor me zelf gedaan dat je ook trots moet zijn op je zelf en dat andere ook kunnen zien je fam of vrienden hoe het met je gaat.dat mogen ze ook wel weten vindt ik heb ik ook gedaan en dat doet me goed.je krijg veel meer steun van hun dan je verwacht had.ik wel in iedere geval. groetjes aan je ventje.en een dikke knuffel voor jou. |
| 02/12/2004 @ 15:53 bianca jonkers | hoi tygertje volgens mij praten jou en mijn ventje met elkaar of zo?want ik hoor het zelfde je moet wat rustiger aan doen.en dat gaat net zo makkelijk bij jou als bij mij.niet dus.ik probeer het wel maar het lukt niet zo makkelijk.onze kleine meid is al lekker ingedaald dat voel ik wel ik krijg steeeds meer druk van onderen maar ik ga me nu wel steeds beter voelen nu het nog een paar weekjes is.ik weet niet hoe het bij jou is wel zwaar dat wel maar geestelijk gaat het soms wel beter.ik hoor je nog wel mijn kinderen zijn nu ook thuis en ik ga kijken wat we straks gaan eten weet het nog niet. dikke knuffel |
| 18/12/2004 @ 22:15 Bianca | hoi tygertje ik zit net je mail te lezen.he niet leuk als je dit zo weer lees.maar op mij kan je rekenen hoor.maar hoe is het nu?ik kon dit niet eerder lezen omdat onze dochter er al is ze heet raisa en klein popje is het wel ik heb bijna twee weken in het ziekenhuis geweest niet leuk maar het kon niet anders.maar hoe is het met jou?en hoe is het met je ventje.ik weet hoe je nu voel als hij weer die gsm bij zich moet hebben ja niet leuk alles spook dan weer door je hoofd.maar waarom zoek je niet hulp al is het voor jou alleen hier kan je niet mee rond blijven lopen hoor dat is niet goed voor je.ik weet hoe je nu denk doe ik niet die is gek dat heb ik ook gedaan maar je kan je hard luchten bij iemand.ik heb het ook gedaan en het help wel.meid je kan zo niet door gaan je heb het al moeilijk genoeg zo en dan die kinderen er bij ik weet dat het zo jou te veel is.je kan altijd bij mij je hard luchten dat weet je we zijn er voor elkaar dat doet ons goed.maar kom op meid wees sterk jij bent wie je bent en je bent een vrouw die in haar tenen nog wel kracht heb om door te bijten gooi alles er uit wat je niet zin want jij mag ook wel wat zeggen je bent ook een mens hoor.waar naar geluisterd kan worden.ik hoop dat het onder tussen dat het goed gaat?maar als er wat is hoor of lees ik het wel hou je sterk meid en alles komt wel weer goed.een dikke kus voor jou xxxxxxxx bianca |
| 27/12/2004 @ 15:07 Bianca | hoi tygertje ik maak me zorgen ben je er nog???? ik heb een bericht geschreven maar ik heb nog niet’s gehoord??????? laat even wat weten ![]() |
| 30/12/2004 @ 10:40 Cisca ![]() | Hoi Aminoke, Je kan beter gaan kijken bij Grote gezinnen en dan de hoofdletter G daar zit iedereen met veel kidnjes. Groetjes Cisca |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

grote gezinnen
we waren best blij er ook al hadden we het nog niet verwacht.na de bevalling van anouska raakte ik na twee jaar alweer zwanger ook al slikte ik de pil we hadden zo iets van laat maar komen.maar daarna kreeg ik een spiraaltje kon niet’s mis gaan daar mee tot ik op de wc het verloor ik moest wachten tot ik weer ongesteld zou worden om een nieuwe te zetten maar het kwam maar niet ik bleek weer zwanger te zijn.toen onze dochter bieke was geboren hadden we zoiets van ja wat nu ?mijn man heb een afspraak gemaakt in het ziekenhuis en heb toen zijn eigen laten helpen twee jaar ging het goed.maar maart dit jaar bleek ik toch zwanger te zijn ik ben me rot geschrokken wat nu na de schrik kwam het ergst mijn man was geholpen en ik was zwanger hoe kan dat?we hebben veel spanningen gehad en veel ruzie mijn man dacht dat ik vreemd was gegaan en heb toen zich laten testen en leek dat alles nog in leven was.maar bij hem was het toen goed en kon gewoon weer door bij mij niet ik kreeg klap op klap weet niet waar ik het zoeken moest ik wil de me huwlijk redden en moeder voor de rest te zijn me eigen zaak ging door probleem van een ander op zien te lossen en dat alles tegelijk ik kwam er niet meer uit zat diep in een dal waar ik niet uit kon komen. ik heb hulp gezocht nu gaat het met stukjes en beetjes beter maar veel vertrouwen heb ik nog niet zo denk ik iedere keer dat mijn man vreemd gaat waarom weet ik niet.ik kijk anders tegen mensen op niet’s gaat er goed.ik hoop dat het een keer snel ophoud met het malen in mijn hooft en rust kan vinden .maar wie ow wie heb dit wel meer mee gemaakt dat ze in een dip komen te zitten in een zwangerschap en hoe het nu met hen gaat. ik moet nu nog een maand voor onze dochter op de wereld komt.maar volgens mike en rachel,anouska en sylvanna en bieke mag ze snel komen want ze is meer dan wel kom.groetjes bianca