< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger?? » zeurende buikpijn week voor menstruatie

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger??
zeurende buikpijn week voor menstruatie
10/06/2008 @ 18:47
Niene

Online Status Bekijk profiel
jieha, ik zit in de helft. tot nu toe redelijk goeie examens gemaakt. Mijn meest gevreesde deze morgen, mondeling psychologie en...geslaagd! Oef. Wat een opluchting. Deze namiddag niets meer gedaan. Bij Agnetha in de tuin in de zon gelegen, hahaha, mag ook wel een keer. Morgen geen examen, pas donderdag. Nog 7 te gaan...

groetjes
Inge

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 10:38
Anje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,
stilletjes hier... Inge, hoe gaat het met de examens? Zo te horen lukt het wel goed, niet? Hoe lang heb je eigenlijk examens?
En lukt het een beetje met de kindjes erbij?

Denise, hoe gaat het met jou en je prinsesjes? Al een beetje routine gevonden om alles gedaan te krijgen?

Hier niets bijzonders, de computer thuis is nog altijd niet hersteld, en het zal weer een serieuze kost zijn I hate it.
Verder aftellen naar onze reis binnen een goeie maand, hopelijk is het dan wel wat beter weer.

Anje

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 11:46
Niene

hoi,

De examens lopen idd redelijk goed. Tot nu toe verwacht ik nog niet echt herexamens. Morgen nog wel 2 die niet zo gemakkelijk zijn maar het zijn kleine pakjes dus das wel te doen. We zullen zien é. De kindjes zijn deze week bij mij en het lukt wel hoor. Soms wel vervelend in de namiddag, ik ben dan goed bezig maar dan moet ik de 20u. Maar ja, het lukt, das het bijzonderste.

Tja, ik vertrek over een goeie 3 weken naar de camping in Nederland, ik hoop ook dat het weer een beetje meezit hoor, want met zo'n kikkerweer, bah.

groetjes

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 21:15
Niene

hoi dames,

hoe gaat het met jullie? Kalm hier zeg!!! hihi en ik zit dan in de examens. Morgen nog de laatste, pff, en het zijn zware loodjes hoor. Amai, wat een pak. Ik heb een stapel van ongeveer een meter hoog (cursussen op een stapel bedoel ik) Allemaal te kennen tegen morgen. Alé, kennen, ik lees gewoon alles want alles leren gaat natuurlijk niet. Ik hoop dat ik er toch iets van terecht breng want het is 'integratietoets' een beetje een bewijs dat je wel mag overgaan naar het derde jaar. Ik hoop echt dat ik een casus krijg waar ik toch iets van ken. op hoop van zegen dus. Gelukkig heb ik het pas in de namiddag dus kan ik morgenvoormiddag nog een beetje verder doen.
Morgenavond lekker met 2 vriendinnen gaan eten. Zaterdag moet ik jammergenoeg nog op stage en maandag ook. Maar dan krijg ik toch dinsdag al mijn resultaten. Normaal was dat pas voor woensdag omdat ik die stage ma en di zou doen maar di is het kinderdagverblijf gesloten dus wordt het zaterdag. De kindjes mogen gelukkig bij mijn ouders blijven, ze blijven er toch al slapen, ik haal ze dan gewoon in de namiddag pas op.

Alé, weer een hele zever, ik zou beter voortdoen.

Tot later, ik hou jullie wel op de hoogte van mijn punten.

groetjes

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 14:00
Anje

allé Inge, succes met de laatste he!
En daarna grote vakantie, zal wel deugd doen zeker.

Denise, alles ok bij jullie?

Ik heb de pc pas van woensdagavond terug, het werd tijd zeg. En weer een hele kost, maar ja, een nieuwe zou nog een pak meer gekost hebben.

Straks nog eventjes gaan shoppen voor ik de kindjes van school haal, stilte voor de storm

Anje

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 16:41
Niene

oef, die laatste is voorbij. Die is trouwens heel goed gegaan. Wel belangrijk natuurlijk. nu nog 2 dagen stage en dinsdag de resultaten. En dan.....vakantie!!!!

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 14:15
Niene

lieve dames,

Ik kan jullie met veel trots laten weten dat ik volledig geslaagd ben. Geen enkele buis!!! Alé, wel die van in januari maar die hebben ze getolereerd (moet dus niet opnieuw gedaan worden). Super é. goh, ben ferm content hoor! Amai wat een leuk einde van een geen echt tof jaar!

Trouwens, jullie weten, of misschien niet, dat ik al een paar weken niet meer tegen Tim spreek é. Ewel, hij heeft 3 herexamens en ik had het gehoord via Kristof. Ik vond dat wel jammer maar aangezien hij direct weg was kon ik er hem niet over aanspreken. Ik stuurde dus een sms en begon met te zeggen dat ik weet dat ik uit zijn leven moest blijven maar dat hij dat goed zou doen, kop op. Nu, hij stuurde me direct een sms terug dat ik niet uit zijn leven moest blijven, dat hij wat op de achtergrond wou blijven en dat hij die herexamens wel zag zitten. Nu ik stuurde hem terug dat hij nochtans aan Agentha had gezegd dat ik uit zijn leven moest blijven en ik daarom zo kwaad was. Ik wou alleen maar vrienden zijn en als hij wou kon dat nog steeds. Hij stuurde terug dat we zeker vrienden zijn, misschien niet intens maar dat ik hem wat tijd moest geven (?).
Dus ja, toch wel al weer wat contact gehad, dat wordt al een stuk gemakkelijker in september. Ik weet niet of we elkaar deze zomer nog zullen zien, misschien wel, ik weet het niet, het hoeft niet maar het zal alvast een stuk makkelijker zijn de volgende keer als we elkaar ontmoeten.

ik start mijn 3 maanden vakantie alvast super goed!!!!

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 16:42
Anje

Waw Inge, proficiat! Over de hele lijn geslaagd, super! En tof dat je die buis van januari ook niet moet herdoen. Zalig genieten van de vakantie dus. Je bent al goed uit de bol gegaan zeker?

Denise, lang geleden meid! Waar ben je naartoe? we missen je hier hoor. Alles ok met jullie?

Hier superrustig, er wordt hier volop gestaakt (ik doe niet mee) dus we worden weinig gestoord, en we hebben bijna al onze locaties moeten sluiten omdat niemand wilde werken dus ook geen toeristen die passeren en zo.

Anje

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 18:39
Niene

merci hoor!! Ja we zijn vrijdagavond al eens goed uit de bol gegaan Ach het viel nog mee alleen zat ik maar om 4u15 in mijn bed en moest ik zaterdag om 9 u op stage. Korte nacht dus maar het was te doen hoor.

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 00:32
denise

jawel, ik ben er nog. Ik lees zo af en toe ook wel mee, maar ik kan de tijd nog niet echt vinden om langer als 3 minuten achter de pc te zitten.

Even Inge feliciteren. Gefeliciteerd dus

En hupsakee, daar is weer iemand wakker. Die slaapt trouwens sinds een paar dagen `s nachts door dus dat is lekker. Meestal komt ze wel iets vroeger voor de laatste voeding maar ja ach.

Dus ik moet weer weg. Volgende week ben ik op vakantie (gewoon naar een bungalowpark) dus als jullie me missen; mis me niet te hard want ik kom weer terug

Inge we spreken nog de details wel af he

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina