< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's uit de buurt van geraardsbergen

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
mama's uit de buurt van geraardsbergen
22/11/2004 @ 16:38
ann

Hey,
ik ben Ann, getrouwd en mama van een dochtertje van bijna 15maand en zwanger ons tweede kindje. Ik ga niet uit werken en zou graag in contact komen met mama’s uit de buurt die ook thuis blijven voor de kindjes.
groetjes,
Ann

Link naar deze reactie
30/11/2004 @ 14:10
Katrien

Hey Ann

Wij hebben een dochtertje van bijna 1 jaar en willen graag een tweede.
Wij zijn min of meer uit de buurt (Horebeke, iets voorbij Brakel). Is dat dicht genoeg?
Ben ook thuis en zou wel graag iemand leren kennen in dezelfde situatie.

Laat je iets weten?
Katrien

Link naar deze reactie
03/12/2004 @ 10:23
Ingrid

Hallo Ann,

Ik ben Ingrid mama van Daan (bijna 14 maand) en zwanger van een 2de kindje (maart). Ik woon ook in Geraardsbergen, maar ken hier eigenlijk bijna niemand.

Momenteel ben ik thuis, en ga waarschijnlijk in september weer aan de slag.

Ingrid

Link naar deze reactie
06/12/2004 @ 12:05
ann

Hey,
ben al een tijdje niet meer komen kijken want ik dacht niet dat er nog reacties zouden komen maar dus toch! Doet me plezier!
Katrien, ik weet Horebeke niet precies liggen maar Brakel is inderdaad zo ver niet en t is niet dat ik het zo stipt bedoelde hoor Ben je al echt aan het ’proberen’ voor een tweede kindje of wacht je nog een beetje af? Trouwens een vermoeiende leeftijd hé 1jaar
En Ingrid, ik ken hier eigenlijk ook bijna niemand in geraardsbergen. Wij zijn pas een maand voor de geboorte van ons dochtertje naar hier verhuisd (vanuit Brussel) en kmoet zeggen dat het toch een hele aanpassing is. De mensen zijn wel vriendelijk en oppervlakkige contacten heb ik natuurlijk wel maar echt niet meer dan dat. Mijn
(h)echte vrienden wonen in het Brusselse. Misschien zijn we mekaar wel al eens tegengekomen, ik ga dikwijls wandelen. Woon je ook in het centrum? Ik woon dichtbij de markt.
Allé, vlug een hongerig peutertje uit haar bed halen...ik hoor dat ze wakker is.
Hopelijk ’tot schrijfs’
Groetjes,
Ann

Link naar deze reactie
06/12/2004 @ 17:38

Hoi Ann,

Ik woon niet zo ver van het centrum.
Misschien moeten we eens privé mailen
krily75@hotmail.com

Ingrid

Link naar deze reactie
07/12/2004 @ 13:29
Katrien

Dag Ann (en Ingrid)

blij dat je terug boven water bent gekomen!

Bij ons is het zo’n beetje hetzelfde, we wonen hier sinds Fientje 3 maanden is en ben afkomstig uit het Waasland.
Echt contact zoeken hier is moeilijk, spijtig vind ik.

We gaan vanaf deze maand voor een tweede en ik hoop snel zwanger te zijn. Fien heeft vrijdag de 3de haar eerste kaarsje uitgeblazen (met een beetje hulp!). ze is inderdaad heel actief, op de trap klauteren enzo. Wat zal dat zijn met de kerstboom. Kan jullie dochter daar af blijven?

Ik ben momenteel opnieuw aan het studeren, maar tussendoor heb ik wel tijd.

Zou wel graag echt afspreken met mensen, want via internet is het nog niet echt, hé.

Ingrid

Ik vind het leuk dat er echt niet veel leeftijdsverschil tussen jullie kindjes zal zijn!
Voor wanneer ben jij uitgerekend, Ann?

Oei, mijn tijd zit erop, moet terug naar school(lessen observeren).

Tot gauw!

Katrien

Link naar deze reactie
07/12/2004 @ 13:31
Katrien

test voor profiel

Link naar deze reactie
08/12/2004 @ 08:44
Ingrid

Hoi Katrien en Ann,

Katrien,

Welke studies volg je momenteel?

Ik ben zwanger voor eind Maart. Momenteel wat op de sukkel met mijn rug en kan geen grote wandelingen of zo maken.
Zelfs even naar de colruyt voor wat kleine dingen is al zwaar. Daan gaat nu ganse dagen naar de kribbe hier;

Ingrid

Link naar deze reactie
08/12/2004 @ 12:44
Katrien

Ingrid

Oei, da’s minder. Heb je bekkeninstabiliteit?
Ik vind het raar dat je eens alles achter de rug is, je je die kwaaltjes nog moeilijk kan voorstellen, heb ook wel rugpijn gehad en tijdens onze reis op Corsica zijn we vroeger naar huis gekomen omdat ik gewoon soms flauw viel van de ongelooflijke hitte (zomer 2003, hé!, 43 °), maar dat echt terug voelen, kan je niet!

Ik volg via afstandsonderwijs een opleiding voor lerares lager onderwijs. Heel leuk en in januari geef ik mijn eerste lessen. Fientje kan dus bij mij blijven, maar soms gaat ze naar de opvang, nu sta ik voor de examens, dus dan kan ik door doen.

Zou jij eventueel eens willen afspreken?
Ik kan gerust naar Geraardsbergen komen

Het beste en rust maar goed uit!

Katrien

Link naar deze reactie
13/12/2004 @ 09:23

Hallo Katrien en Ann,

Wat leuk, onderwijzeres. Die zijn er te kort hé.
Ik ben kleuterleidster.
Ik heb geen bekkeninstabiliteit (of toch nog niet) maar een hernia en spondylolysthesis (moeilijk woord voor aangeboren afwijking waarbij een wervel in 2 is, de ene helft begint te kantelen en drukt op de zenuwen). Het rare is dat ik er pas last van kreeg vlak na de bevalling van Daan, na een paar maand was het over, maar nu is het terug.

Als je info zoekt over een bepaald onderwerp voor je stagelessen of zo, ik wil je wel helpen zoeken als ik kan.
Ik kom niet zo veel op deze site hoor.

Misschien moet je me eens mailen krily75@hotmail.com.

Ann, hoe gaat het met jou?
We waren zaterdagavond even naar de kerstmarkt geweest op het stationsplein, maar waren snel terug hoor, wat een flauwe bedoening.

Ingrid

Link naar deze reactie
16/12/2004 @ 09:51
Cisca

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,
Ben er van Ophasselt dus ook in de buurt he. Ben zelf nederlandse en zal het ook leuk vinden om wat vriendinnen in de omgeving te leren kennen. Ben zwanger van een tweeling en heb 4 kindjes die overdag naar school gaan.
Als je wilt voeg me maar toe aan msn espinette_@hotmail.com Hoop op leuke reacties.
Cisca

Link naar deze reactie
28/12/2004 @ 18:43
Cisca

Jammer dat er niemand reageerd.
Wie weet komen er toch nog wat reacties?
Cisca

Link naar deze reactie
03/01/2005 @ 19:39
Ingrid

Hallo Cisca,

Sorry voor de late reactie hoor, maar ik kom echt niet veel op deze site.
Je mag me altijd mailen hoor: krily75@hotmail.com

Groetjes,

Ingrid

Link naar deze reactie
06/01/2005 @ 14:52
valerie

Online Status Stuur bericht
hoi ik ben valerie en ik woon in galmaarden.ik heb 2 zoontjes eentje is 6 jaar en 4 jaar ik ben nu zwanger van mijn derde kindje ik ben uitgerekend voor 3 augustus.

Link naar deze reactie
10/01/2005 @ 09:14
Cisca

Hallo,
Ik heb je toegevoegd hoor Ingrid aan mijn msn, dus wie weet zien we elkaar snel op msn he.
Heb opeens ook horebeeks boerinnetje erin staan ben jij dat mss Katrien?
Zal nogmaals mijn msn mail hier neerzetten espinette_@hotmail.com

Liefs Cisca

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]