[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/11/2004 @ 12:57 ![]() | Goedemiddag iedereen. Heb op 19.11.2004 ook al men vraag geplaatst maar wist niet hoe ik toen de antw kon bekijken? Hoop dat het nu wel lukt anders hier is men msn adres jessy__a@hotmail.com. Mijn vraag is echter of iemand van jullie weet waar ik bruidskleding kan vinden, ik ben namelijk 3m zwanger en zou in Feb. in het huwelijksbootje treden en ben dan 6m zwanger en is niet evident om kleding te vinden!!! Hoop dat jullie me kunnen helpen? Alvast bedankt. Groetjes Jessy |
| 24/11/2004 @ 14:31 | Denk dat je gewoon is een bruidswinkel moet binnenstappen en daar vragen. Iemand die ik ken trouwde ook met een bol buikje en kocht hare jurk in Essen (=tegen de Nederlandse grens). Ik weet niet van waar jij bent dus... Of anders via google is zoeken? Veel succes ermee!! groetjes Tanja |
| 06/12/2004 @ 20:24 tiziana | ik ben gehuwd en was 4mdn zwanger en had al een buikje maar ben in wit -ecru getrouwd en twas mooi zene en da buikje....................mooi ![]() |
22/12/2004 @ 13:22 ![]() | ik ben getrouwd en toen was ik ongeveer 4 maandene zwanger en ik heb mijn "bruidsjurk" gekocht in een bruidswinkel ik weet zeker dat je hem daar zult kunnen vinden sterkte ermee |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Bruidskleding voor zwangere vrouwen

en ben dan 6m zwanger en is niet evident om kleding te vinden!!! Hoop dat jullie me kunnen helpen? Alvast bedankt. Groetjes Jessy