< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Grote gezinnen » wie als oppas bij bevalling ????

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Grote gezinnen
wie als oppas bij bevalling ????
25/11/2004 @ 13:14

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
misschien niet ’’het’’ meest geschikte forum om te vragen maar ik weet dus niet wie ik moet vragen als oppas voor de jongste 2 als ik nu moet gaan bevallen ... ik wil mijn man en moeder bij de bevalling, mijn zus heeft een eigen winkel op 40 km van hier (Roosendaal, NL) en kan er dus ook niet zo snel zijn, de buren gaan overdag werken, vrienden hebben we niet of toch niet in de nabije omgeving... en zelfs als het midden in de nacht in gang zou schieten zit ik ’s ochtends nog met hetzelfde probleem ...
hoe kan ik dit nou het beste oplossen ??? ik MOET in het ziekenhuis bevallen ivm zwangerschapsdiabetes .... waarschijnlijk kan dit dan wel poliklinisch behalve als er nog iets mis gaat natuurlijk waar we niet op hopen....

ik hoop dat jullie tips voor me hebben

groetjes Annemie

Link naar deze reactie
25/11/2004 @ 13:31
Cisca

Ja dat is moeilijk he wij zitten met hetzelfde probleem. We zijn van Holland in belgie gaan wonen dus alle fam vrienden ed wonen in nl. Maar we hebben hulp van een instantie heir en die man is aan het kijken voor een steun relatie gezin die dus kan helpen ermee. Misschien iets voor jouw?
Cisca

Link naar deze reactie
11/12/2004 @ 11:35

niemand een idee meer ????

Link naar deze reactie
12/12/2004 @ 14:42
heidi

Bij mij kwam mijn moeder oppassen, maar aangezien de jouwe mee moet gaat dat al niet. De moeder van je man misschien of een broer of zus van hem?
Hier in Belgie kan je beroep doen op de kinderopvang dienst van het ziekenfonds. Ik weet niet of ze dat in Nederland ook hebben , anders moet je er eens naar informeren.
Je kan het misschien ook eens aan de buren vragen ofzo als jullie een goed contact hebben tenminste. En anders het probleem eens voorleggen aan je gyne . Die zullen toch wel meer met zulke dingen geconfronteerd worden en weten misschien beter wie of wat je kan inschakelen op dat moment. In ieder geval veel succes ik hoop dat je snel iemand vindt

Link naar deze reactie
12/12/2004 @ 15:21

dat zijn de problemen hier net heidi...
mijn man zijn familie hebben we geen contact mee..
zoals je al wist gaat mijn moeder mee ...
de buren vallen ook al af vermits die overdag werken ...
en in nederland heb ik al aan de lijve ondervonden dat je heel veel aan je lot word overgelaten of het kost handen vol geld als je wel een oplossing vind ...
en de tijd begint echt te korten nu dus ik zit echt met mijn handen in mijn haren onderhand ...
groetjes Annemie

Link naar deze reactie
13/12/2004 @ 08:51
heidi

van waar in nederland ben je ergens Annemie? Wij wonen aan de nederlandse grens, als het hier in de buurt is wil ik gerust komen oppassen, of mogen je kindjes gerust naar hier komen

Link naar deze reactie
13/12/2004 @ 12:56

heidi,

ik woon in roosendaal ... ook vlak bij de grens ... en het gaat eigenlijk maar om de jongste 2 kids bij mij ... de oudste 3 niet maar dat leg ik je nog wel een keer uit ...
misschien als we dicht bij elkaar wonen dat we toch al eens een keer bij elkaar op visite kunnen gaan ???

he effe tussendoor: op jouw profiel staat nog steeds je zwangerschapsbanner tussen de andere en die staat al op 45 weken ...hihihihi moet nogal een buikje zijn he ...

groetjes Annemie

Link naar deze reactie
13/12/2004 @ 16:28
heidi

Das inderdaad aan dezelfde grensovergang als wij wonen. Ik ga het er eens met mijn ventje over hebben en dan gaan we dat eens concreet onderling bespreken he.

Die banner da zal ik eens moeten onderzoeken. Ons prutske is ondertussen al een maand ppppppffffffffff

Link naar deze reactie
14/12/2004 @ 08:14

zeg heidi ...
dan bedoel je dat je in essen woont ??????
zo ja kennen we elkaar misschien wel want daar kom ik eigenlijk vandaan !!!!!!!!!!!
als jullie er aan uit zijn hoor ik het wel , kan eventueel ook via een priveberichtje he ...
groetjes Annemie

ps : ik zit net te denken ... zit je zoontje yorick toch niet toevallig op de stegel in roosendaal zeker ??????

[Laatst gewijzigd door Annemie - 14/12/2004 @ 08:16] - Link naar deze reactie
14/12/2004 @ 08:22
heidi

Nee wij zijn niet van Essen, wij wonen in Zandvliet, maar Roosendaal is hier via de autostrade maar een goede 20 minuten rijden, dus das niet zo ver he.
Wij zijn er onlangs nog geweest om het bad en de douche te gaan halen voor in de nieuwe badkamer.
Mijn kindjes gaan in Berendrecht naar school.

Link naar deze reactie
14/12/2004 @ 08:29

dan vrees ik toch dat het net te ver gaat zijn als ik moet bevallen om de kids nog te brengen voor ik naar het ziekenhuis zou moet ... ik beval meestal in een supertempo... en ik weet nu al dat dit een erg klein babytje zal zijn dus dat gaat helemaal snel he ...
maar in elk geval heel erg bedankt voor het aanbod en dat je dit voor me had willen doen ...
je mag me ook toevoegen aan je msn als je wil en misschien kunnen we toch nog contact houden en eens bij elkaar over de vloer komen met de tijd ... ik stuur je wel een priveberichtje met mijn msn adres ...

groetjes Annemie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]