< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Moeilijk zwanger worden... » sperma niet opperbest ... en dan?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Moeilijk zwanger worden...
sperma niet opperbest ... en dan?
10/04/2008 @ 19:46
Nele

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Tinne, dus geen goed nieuws voor je broer, vreselijk om dat nu ook weer mee te moeten maken.
Ik ben dinsdag ook nog eens voor een echo geweest, ik was 3kg bijgekomen op 5 weken, ik schrok ook wel.Met mijn maagzuur had ik juist het idee om minder te zijn bijgekomen, maar ja.
Binnen 2 weken nu suikertest en dan 3 weken later weer een echo.Mijn bronchites is gelukkig ook al wat beter en voor mijn rugpijn ga ik morgenavond naar de ostheopaat. Maandag kunnen we dan gaan zwemmen denk ik!

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 20:55
tinne

Online Status
Hallo allemaal,

Vandaag is dus het kindje geboren van mijn schoonbroer. Woensdag houden ze een kleine afscheidsplechtigheid. Maar het valt me wel serieus zwaar. Nu kan wel eindelijk het verwerken voor hen beginnen.
Het is een meisje geworden, en ze was helemaal volmaakt,... Alles erop en eraan blijkbaar. Toch raar hé?

Nele, ik zal je nog bellen om te gaan zwemmen volgende week.
Ik hoorde dat je mijn collega gisteren gezien hebt...

Met mij gaat het voor de rest wel goed hoor. Ik krijg zo ook wel last van mijn maag, maar ja, dat nemen we erbij he...

Allé, tot gauw

Tinne

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 20:30
Nele

Tinne, sterkte hoor!
Maandag start ik met prenatale kine;ben vandaag bij de osteheopaat geweest en hij zal mijn rug dan ook steeds even bekijken als ik ergens last heb.

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 19:39
Nele

Hallo,ik ben gisteren gaan zwemmen, ik dacht dat ik al zo'n tonneke had maar de buiken die je daar ziet, nee dan kan er bij mij toch nog heel wat bij! Volgende week weer, hopelijk kan je mee Tinne?

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 21:23
tinne

Online Status
Volgende week ga ik zeker mee.
Gisteren in de voormiddag met ons Lene op spoed gezeten. Ik haalde haar uit bed en er zat geen leven in. Juist een pop die ik wou aankleden. Dacht dat ze nog moe was want ze was pas laat in slaap gevallen. Ik kwam bij de onthaalmoeder en vooraf draaiden haar ogen soms weg in de auto. Bij de onthaalmoeder zakte ze gewoon door haar benen en draaide ze weer met haar ogen.
Direct in de auto gestopt en vertrokken. Nu bleek ze een acuut suiker tekort te hebben. Dit weekend wat minder goed gegeten en dan kunnen kindjes dat hebben. Eenmaal ze in het ziekenhuis wat fristi en rozijntjes had gegeten was het ergste al door.
Was wel verschietachtig hoor. In de namiddag nog naar school doorgereden en dus 's avonds was mijn kaars uit.
Vandaar dat ik er niet was... Maar volgende week normaal wel hoor,...

groetjes,

Tinne

PS: Waar zit de rest?

Flore, hoe gaat het met jou?

(ik moet morgen nog eens op controle... Hopelijk is alles goed...)

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 13:08
Nele

dat zal wel schrikken geweest zijn, brrr

Link naar deze reactie
17/04/2008 @ 11:55
milo

Tinne,
mijn innige deelneming voor je nichtje. Moet verschrikkelijk zijn om zo'n beslissing te moeten nemen. Ik hoop dat ze het een plaatsje kunnen geven

En wat een verhalen zeg! Willem zijn vingertje, Lene met haar suikertekort. Myrthe had hier een paar weken terug ook ne stunt uitgehaald. Ze was met een handdoek op haar hoofd op onze wandkast aant klimmen en natuurlijk gevallen Recht op haar oogkas. Mega dik blauw oog natuurlijk. Je ziet nu nog steeds een rode plek en je voelt duidelijk een onderhuids bolletje. Ik vrees dat het een litteken gaat blijven

En de zwangerschappen vorderen hier wel enorm hè

Er staan hier nog een paar nieuwe foto's op mijn profiel.

Moet nu gaan. Ben nu weer 2 weken terug aant werk. Drukte alom. Moet nu terug aant werk. Daaaag

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 18:29
tinne

Online Status
Ik vind het echt spijtig dat het hier zo stil valt,...
Ik neem al een paar keer initiatief om nog ens iets te schrijven,...

Waar zitten jullie toch allemaal?

Met mij gaat alles goed. Vandaag nog eens op zoek geweest naar wat kleding, en amai, weer veel te veel geld uitgegeven. Maar ja, je moet toch wat fatsoenlijk izjn als je voor de klas staat hé?

Ik heb veel beweging in mijn buik en dat is best wel fijn. Mijn buik wordt echt wel dik, maar ja, we klagen niet hoor!

Tot gauw, allé, hopelijk toch?

groetjes,

Tinne

Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 18:58
Nele

Hier ook wat T-shirten gaan bijhalen. In de zwangerschapscollectie vond ik niks naar mijn zin dus maar gewone grote modellen gekozen.
We hebben een productief weekend achter de rug, vanmorgen kippen gekocht, bbq gedaan met mijn ouders.Gisteren bloembakken en bloempotten opnieuw wit geschilderd en dan weer netjes gevuld met blauwe,paarse en witte bloemetjes. Ik kan weer op ons terras zitten.In juli leggen we nieuwe tegels dus het ligt er wel half afgebroken bij en ons tafel en stoelen worden dan ook naar het containerpark gebracht maar op dit moment ben ik hier dus al dik tevreden mee. Willem is de voorbije dagen niet binnen geweest denk ik, alleen op te gaan slapen . Gisteren was het wel 21u, nu ligt hij er al een half uur in.Morgen weer school. Hij is geen enkele keer voor half negen wakker geweest de voorbije ochtenden, het zal zijn gatje varen morgenvroeg. Willem doopte onze kippen Shumi en Shampoozel. Fantasie dat dat ventje heeft niet te doen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina