[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/11/2004 @ 13:21 marit ![]() | hallo allemaal...zijn er mensen met tips om de bevalling op te laten schieten?? ik kan niet meer! het zit zo in de weg nu. en het wil ook nog niet indalen!! help! ![]() ![]() |
| 02/12/2004 @ 13:33 Anneke C. ![]() | Die stof heet prostaglandine, en in combinatie met een orgasme (waardoor de baarmoeder gaat samentrekken) helpt dat dus inderdaad. ![]() |
02/12/2004 @ 17:19 ![]() | En met de intressante uitleg van Anneke moet het nu wel lukken hé!!! ![]() |
| 26/10/2005 @ 18:58 | pfff momenteel ben ik tonic aan het drinken om te zien of het idd de weeen op gang brengt.vanmiddag ook gestart met ricinusolie.ik voel wel meer druk in mijn onderbuik,maar voor de rest blijft het dus afwachten.ben 36 weken,baby heeft bijna geen plaats meer en het word te vermoeiend. Greetz ![]() |
| 17/12/2005 @ 08:12 Roos | Sorry, maar dit me me even van het hart. Je bent pas 36 weken! Houdt rekening met 40, de normale duur van een zwangerschpa en een mogelijke, natuurlijk uitloop van 2 weken. Wat loop je te zeuren! Wilde je het met een zwangerschap van 8 maanden doen ofzo? Er staat 9 maanden voor. Dat het zwaar zou zijn wist je van te voren. Ik zou zeggen, neem die rust, laat je verwennen. Lekker op de bank of op bed liggen met je handen op je buik en dromen van je kindje. Waarom moet alles sneller??? |
| 20/01/2006 @ 10:59 | Ik ben het in het geheel eens met de bovenste reactie, wat is het belachelijk om de bevalling al voor 40 weken op te wekken? In die paar weken maakt je baby nog een belangrijke fase door, de longetjes worden verder gerijpt, en de hersenen verder ontwikkeld, ik vind het echt abnormaal om met 36 weken al te zeuren. Ik ben morgen uitgerekend, en ik kijk wel naar middeltjes om dat ik vanaf mijn 4e maand al bekkenpijn heb, maar dat is geen reden om je kind dan maar eerder te laten komen. wat is 9 maanden op een heel menseleven? laat de natuur zijn gang gaan. Na de 40e week mag je pas zeuren!!! ![]() |
| 09/02/2006 @ 12:33 suus | Ik vind het gewoon belachelijk dat je met 36 weken je bevalling wilt opwekken. Dan mag je kindje nog niet eens geboren worden. Vanaf 37 weken mag dat pas. En dan ben je nog vroeg. Ik moet nu zelf nog 3 dagen tot de officele datum. Ben nu wel aan het kijken of er dingetjes zijn waarmee je de bevalling kan opwekken. Begin het nu wel genoeg te vinden. Lichaam gaat er toch een beetje onder lijden. Maar ja.....we eten ananas.... lopen veel....ook trap op en af...... en hopen maar dat er iets is wat helpt. |
| 09/02/2006 @ 12:34 | Ik dacht hier serieuze mensen te vinden die het geweldig vinden zwanger te zijn, ook al is het zwaar, maar wat Mona mailt is inderdaad te erg voor woorden! Je gaat toch niet al met 36 weken proberen weeen op te wekken????? Jeetje, waar ben je mee bezig? Ik heb zelf nog een dag of 5 te gaan en ben er ook moe van, maar juist die laatste periode is zoooo superbelangrijk! Dat zou ieder normaal intelligent wezen toch moeten weten! Jeetje.. ik schrik hier echt van Mona! Wees toch blij dat je zwanger bent en geniet ervan. Je kindje is het belangrijkst, jij komt nu op plaats 2! |
| 14/02/2006 @ 17:37 karen | Mona, ik begrijp hoe je je voelt(echt waar...) heb er vier rondlopen en nummer vijf is uitgerekend 16/02...en ik had hetzelfde gevoel al op 34 weken hoor...kom, laat dat kind aub uit mijn buik komen zodat ik verder kan, maar en ja...cliche...het zijn ECHT de laatste loodjes en die wegen het zwaarst... Laat die baby nog een weekje of twee rustig groeien, je wil echt geen prematuur kindje hoor... Al onze kindjes zijn geboren na een nachtelijke vrijpartij dus dat er in sperma een stof zit die de bevalling opwekt zal zeker het geval zijn...Maar...het werkt alleen als je lichaam er klaar voor is...![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

bevalling opwekken

. Dat hielp dus wel!
achteraf gezien hadden we daarmee gezien de datum (29 feb.)een beetje gewacht, maar toen was het al te laat hehe