[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/12/2004 @ 11:28 Wannabe | Hi allemaal, Ik ben een meisje van 25, ik ben studente, alleenstaand en heb een zeer sterke kinderwens. Ik zou heel graag reacties krijgen van mensen die als studente alleenstaande moeder werden, geplant of niet geplant, over allerhande zaken als -hoe was het om zwanger op de hogeschool/universiteit rond te lopen -hoe heb je het met je studie geregeld rond je bevalling -hoe heb je het met je studie geregeld toen je kindje er eenmaal was -hoe doe je het financieel -hoe heb je het geregeld met de opvang etc etc Alvast bedankt voor jullie reacties en vertrouwen! ps Ik heb geen naam en adres ingevuld omdat ik nog een beetje bang ben voor negatieve reacties van bekenden (die zijn er al genoeg geweest, geloof me...) |
| 07/12/2004 @ 13:31 Gea | Hallo Wannabe, Waarom wil je zo graag alleenstaande moeder worden en waarom juist nu je studeert,hoe lang moet je nog studeren? Ik wil je niet negatief beoordelen hoor,maar ik vraag me af of je er goed over nagedacht hebt,want ik denk dat als je een baby hebt ervan studeren weinig meer terecht komt en dat is jammer. Wil je niet liever wachten tot je een vriend hebt,het is toch veel mooier om je geluk met je partner te kunnen delen? Groetjes Gea ![]() |
| 02/01/2005 @ 16:48 Jolanda | Hallo, Ik ben zelf een jonge bam moeder. Ik ben 22 en heb 2 dochtertjes. Ik zou zeker eerst je studie afmaken, want het is best druk. Ik werk wel gewoon 3 dagen in de week. Groetjes Jolanda http://www.gezellige-ouders.nl/bam/index.php |
| 08/02/2005 @ 21:34 | ik ben een man, 31 nooit getrwd geweest en ook geen kinderen...heb een enorme kinderwens, maar kom niemand tegen die serieus kan zijn vwb een relatie...het lijkt alsof mensen tegenwoordig alleen aan lol denken, parties, drank en drugs hebben macht...zo zijn er momenten me neus voorbij gegaan en o.a. ook me ex ... ’k kan als ik ouders met kinderen zie in winkelcentra’s of dergelijke en vrienden die al papa zijn, erg emotioneel worden...zit dagelijks te surfen op dating sites, sites van babys en nu deze... wil zo graag verdorie 1 kind...wil ook zo’n klein wondertje vasthouden voor je weet maar nooit de pijp uit bent... dammed dan kan ik tenminste zeggen dat ik ooit vader ben geworden en geleefd heb... |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

kinderwens, alleenstaand en studie

dammed dan kan ik tenminste zeggen dat ik ooit vader ben geworden en geleefd heb...