< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie is er nog meer gestopt in Oktober?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie is er nog meer gestopt in Oktober?
30/01/2005 @ 16:57
mama0inge

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Allemaal..

Ik ben ook in oktober gestopt met de pil en 3 maanden was het nix steeds kwamen de weer.Maar nu ben ik 1 dag over tijd en hoop nu dus ook dat de even besluiten om een pauze van 9 maanden te nemen..

Groetjes inge..

Gefeliciteerd alvast voor de mensen die zwanger zijn..

[Laatst gewijzigd door mama0inge - 30/01/2005 @ 16:57] - Link naar deze reactie
31/01/2005 @ 09:35
Biezb

Ik ben dus ook gestopt in oktober. 27 oktober heb ik mijn laatste pil geslikt. Werd normaal ongesteld.
Daarna ben ik ben toen 56 dagen niet ongesteld geworden en werd eindelijk ongesteld. Na één cyclus goed klussen en tempen was gisteren de grote dag...Ik ben zwanger!!!

Ik voel me zeer gezegend dat het zo snel raak is en kan mijn geluk niet op. Ik wil het tegen iedereen vertellen, maar probeer het in ieder geveal tot eind februari voor onszelf te houden. We hebben het gisteren alleen aan mijn moeder verteld.

Ik wens iedereen veel klusplezier

Liefs

B.

Link naar deze reactie
31/01/2005 @ 11:20
Monique

Online Status
Hoi Hoi!
Ik kon helemaal niet wachten en dacht vanmorgen; je kunt toch al 1 dag eerder een test doen? Nou dat heb ik gedaan en ik zag echt 2 hele duidelijke streepjes!!!!!! Ik ben echt enorm blij!! Mijn vriend was ook helemaal gelukkig, die is aan het werk dus die heb ik meteen even gebeld Ik heb alleen de afgelopen paar dagen heel veel filet american gegeten ja ik kan ook niet weten dat ik zwanger ben maar het zit me niet lekker....
Maar verder ben ik enorm blij! Ik probeer steeds mijn moeder te bellen maar die neemt niet op...heel irritant Ze woont nl niet in de buurt en als ik moet wachten met vertellen totdat ik haar zie....nee dat lukt me niet

Link naar deze reactie
22/02/2005 @ 15:55
Nicole

hoi, voor mij is het alweer heel lang geleden dat ik hier was, ik heb op 16 januari een miskraam gehad dus vandaar, maar nu zal ik er wel weer eens zijn denk ik we gaan er weer voor volgende week is mijn vruchtbare tijd dus dat word extra klussen he? hihi
liefs nicole

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina