< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » vraagje minipil

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
08/12/2004 @ 13:54

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wie kan er mij helpen? Toen ik borstvoeding gaf nam ik de minipil Microlut. Nu ben ik gestopt met borstvoeding en ook met de minipil. Mijn vraag is nu hoe lang duurt het voor je menstruatie doorkomt? Ik ben ondertussen bijna 3 weken pil vrij en nog steeds geen bloedingen. Ben ik terug zwanger of moet ik gewoon wat meer geduld hebben?

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Link naar deze reactie
08/12/2004 @ 19:14
evelien

Online Status Stuur bericht
Hé Fieke,

ook ik gaf borstvoeding en nam de minipil. Ik ben nu ongeveer 4 weken gestopt met die pil en heb mijn regels ook nog niet. Ik begon me ook al vragen te stellen, dus ben heel blij met jouw berichtje. (Al is er natuurlijk nog een kleine kans dat we gewoon allebei zwanger zijn)

Liefs, evelien

Link naar deze reactie
08/12/2004 @ 19:23

Bedankt Evelien voor je reactie!! Ik begon me al echt zorgen te maken... Misschien nog steeds...
Ik moet morgen bij de gyneacoloog zijn voor een ander probleempje. Ga het ineens vragen of dit nog normaal is. Ik hou je op de hoogte!!

Groetjes

Link naar deze reactie
08/12/2004 @ 20:27
evelien

Fieke,

ik was al van plan om morgen eens een test te doen. Maar vind het zo zonde van het geld, met een baby in huis kan ik die 15 euro wel beter spenderen. Vooral omdat het waarschijnlijk toch niks is...
Ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig naar wat de gyn morgen zegt.

groetjes

Link naar deze reactie
09/12/2004 @ 15:50

Hoi,
Ben bij gynaecoloog geweest. Blijkt normaal te zijn dat mijn regels nog niet door gekomen zijn. Het kan blijkbaar nog tot twee weken duren... Dus het komt erop neer dat het tot 5 weken kan duren voor je regels doorkomen...
Veel succes nog en hou me op de hoogte!!

Link naar deze reactie
09/12/2004 @ 18:08
evelien

Hé Fieke,

dit geloof je niet. Ik ben dan toch maar om een test geweest omdat ik het echt wou weten...en de test werkt niet. Je hebt een vakje waar een controlestreepje moet staan en ook daar verschijnt niets. dan zit ik zo lang te twijfelen of ik er 1 zou kopen en nu dit...en ja, ik word nu alleen maar ongeduldiger. bij mij is het volgende week dinsdag 5 weken, we zullen zien.

ik hoop natuurlijk nog wat van je te horen tijdens deze spannende tijden.....

Liefs, evelien

Link naar deze reactie
09/12/2004 @ 19:13

Het kan niet waar zijn!!! Ongelofelijk toch hoe het kan tegen zitten. Ik kan het mij al voorstellen: vol spanning om het resultaat te zien en dan dat ... Ik leef met je mee!!

groetjes

Link naar deze reactie
20/12/2004 @ 12:26
Inge Casteleyn

Beste Fieke en Evelien,

Ik ben in sept 2003 bevallen van een zoon en heb 9 weken borstvoeding geven. Ik heb toen ook een minipil genomen (ben de naam kwijt). Toen ik daarmee was gestopt kwamen mijn regels ook niet. Ik heb zelfs twee testen gedaan maar telkens negatief. Begin januari (14 weken later!!) ben ik toch eens naar de huisarts gestapt. Zij heeft toen mijn bloed onderzocht en blijkbaar was mijn cyclus gewoon niet gestart. Ik heb toen 5 dagen een hormonenkuur moeten doen en daarna zijn ze eindelijk doorgekomen. Ik kon toen pas weer met een gewone pil beginnen.
Ik zou het toch eens laten nakijken.

Veel succes
Inge

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]