< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » toekomstige mama's in Bassevelde

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
toekomstige mama's in Bassevelde
19/09/2006 @ 11:40
Patje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey dames,

pfff de gyne heeft mijn hoofd weer teveel op hol gebracht denk ik nog steeds niks gebeurd hoor, zit af te wachten... deze nacht wel enorm veel buikpijn gehad! allez zo onderaan buik enorme krampen die weggingen en dan na half uurke terug. zijn dat dan voorweeën??? van ons phebe nooit last van gehad maar t was wel redelijk pijnlijk deze nacht
ga het morgen eens vragen op de controle!

ze zit hier op mijn schoot... makkelijk is anders
nu heeft ze enkel nog n grote dut in de namiddag maar dan is ze tegen de middag (nu dus) enorm lastig en wil constant gepakt worden natuurlijk
voor de rest is ze super hoor! we moesten vrijdag naar trouwfeest en ze is voor de eerste keer gaan slapen bij een vriendin, ze heeft daar geen kik gegeven, flinke dochter hé

oej arne salmonella opgelopen... voor zo'n kleintje zal wel enorm lastig geweest zijn

valerie hoe is t met jouw dochtertjes?

Luna voor t eerst naar school, n hele mijlpaal amai!

ga hier boterhammetjes smeren...
groetjes,

Link naar deze reactie
22/09/2006 @ 16:04
Valérie

Hey,

Patje, alles ok daar? Nog niks aan het gebeuren?

Hier is alles ok.
Ianthé en Liorah doen het uitstekend. Maar tis wel druk hoor. Heb het toch een beetje onderschat vrees ik. Liorah vraagt nog heel veel aandacht, en als ik dan ook eens met Ianthé bezig ben, is ze nogal jaloers en begint ze soms te neuten. Zo heeft ze onlangs de hele tijd meegeweend met Ianthé, toen ik Ianthé in bad deed. De buren zullen ook wel gedacht hebben 'wat is daar aan de hand?', zo 2 krijsertjes .
Ik moet zeggen dat ik tegen 's avonds toch wel doodop ben.

Maar ja, het zal wel wennen zeker.

Valérie

Link naar deze reactie
06/10/2006 @ 21:04
Patje

hey,

ja ondertussen dus terug mama geworden van onze tweede spruit, Warre! Kerngezond (gelukkig) maar wel enorm veel last van krampjes pfff met als gevolg dat ik natuurlijk doodop ben...
zeker nu phebe hier ook rondcrost,
ik kom later nog eens antwoorden, ga onze meid in bedje steken!

valerie geef jij borstvoeding?

grtz,
Patje

Link naar deze reactie
07/10/2006 @ 08:04

Patje, een supper dikke proficiat met jullie zoon.
Is alles vlot verlopen?

Ik kan geloven dat je doodop bent. Zo twee kleine prutsen dat is zeker niet te onderschatten.

Geniet van deze mooie tijd (heb er ook al heimwee naar).

Groetjes,
Nathalie

Link naar deze reactie
09/10/2006 @ 19:36
Valérie

Hey,

Patje, PROFICIAT!!

Ja hoor, ik geef borstvoeding. Maar ik vind het nu best wel zwaar. Soms is Ianthé er echt wel om de 2 uren en voel ik mij echt een melkkoe.
Gelukkig slaapt ze nu 's nachts al door. Ze slaapt van ongeveer 23uur tot 7u30.

En ja, als er dan nog zo'n een kleine pruts rondcrosst in huis, dan is dat soms echt wel zwaar en lastig.

Ben nu ook vlug weer weg. Ianthé is aan het huilen en wie weet wat Liorah aan het uitspoken is...

Valérie

Link naar deze reactie
10/10/2006 @ 13:21
Patje

heykes,

amai ja tis hier ook nogal hectisch hoor... voel helemaal met je mee valerie

de borstvoeding gaat ook redelijk goed bij ons maar hij heeft zoveel last van krampjes gisternamidd van rond 13u-17u bijna constant gebleit ofwel honger ofwel aan t vechten tegen weetikveel!
met als gevolg dat meneer uitgeput was natuurlijk maar dan heb ik deze nacht wel wat meer kunnen slapen - laatste voeding 22u en werd terug wakker om 4u30 - deed wel deugd!

stapt liorah nu al? phebe niet, dus die komt hele tijd aan mijn broek hangen of neemt mn hand vast omdat mevrouw wil rondstappen
ik krijg dus echt helemaal niks gedaan in huis, en tis pascal zn laatste dag thuis hij ging de laatste week halve dagen werken zodat ik wat meer hulp had maar das nu ook gedaan

nu slapen ze gelukkig allebei, ga mij vlug ook beetje neerleggen...

groetjes,
vermoeide Pat

Link naar deze reactie
10/10/2006 @ 16:15
Valérie

Hey,

Patje, neen, Liorah stapt nog steeds niet alleen. En ze wil ook steeds 'stappe stappe' aan de hand.
En als ik Ianthé eten aan het geven ben, wil ze ook altijd vanalles met mij doen, of dan lukt het niet om te pakken wat ze wilt. Dan moet ik haar helpen, maar ik kan niet onmiddellijk en dan wordt ze natuurlijk boos.
Zo heeft ze gisteren een hele tijd, al rechtstaande aan de zetel, gewoon staan wenen, terwijl ik Ianthé borstvoeding gaf. Ik krijg er soms echt de kriebels van als ze niet rustig blijft. Ik probeer haar dan zo veel mogelijk te negeren.

Ianthé, die heeft het soms ook wat lastig. Zondag hebben we haar bijna niet gehoord, maar gisteren had ze het blijkbaar heel lastig. Om de 2 uren was ze daar om te eten. Echt wel lastig vind ik.

Liorah zal dan bijna wakker worden, ga dus vlug nog even op mijn gemakje in de zetel zitten.

Groetjes,

Valérie

Link naar deze reactie
13/10/2006 @ 10:26
Patje

Haai,

we maken zowat t zelfde mee hé... smorgens is t hier soms echt n zottenkot pfff
meneer heeft mij deze morgen al ondergeplast en daarna nog eens alles terug overgegeven! hij had nogthans rustig gedronken, boertje gelaten en dan ineens...
met als gevolg dat hij dus daarjuist nog eens gedronken heeft (een uur nadien) en nu ligt te slapen
spijtig dat t nu weer helemaal in de war is zn 'schema'
want dan kon ik makkelijk om 12u volgende voeding en dan wat slapen maar denk dat hij nu rond 2u terug zal willen drinken ofzo
en dan komt van slapen niet veel in huis
ik probeer toch minstens 3u tussen de voedingen te laten, wat venkelthee ondertussen geven ofzo anders drinkt hij maar 1 borst dus gewoon kleine beetjes ipv buikje vol
maar ieder kindje is anders
ons phebe had maar 5 minuutjes nodig om te drinken maar warre doet er makkelijk n kwartier over hoor per kant

als je ns effe buiten wilt met de kindjes mag je gerust altijd langskomen hoor! smorgens verveelt phebe haar soms wel, met liorah zou ze haar wel kunnen amuseren hé

ga eens zien wat phebe hier allemaal uitsteekt want t is gevaarlijk stil,

Link naar deze reactie
21/10/2006 @ 23:16
Valérie

Hey,

Patje, Ianthé volgt alles behalve een schema. Ze krijgt elke dag op een ander uur eten, ik krijg dat echt niet regelmatig, maar ik forceer het dan ook niet.
Het hangt er gewoon vanaf wanneer ze 's morgens wakker wordt. Alhoewel ze overdag er soms om de 2 uren is. En dan zit er weer eens 5uur tussen. Ik ben gewoon al blij dat ze meestal toch tot 7 uur slaapt, na haar laatste voeding 's avonds.

Misschien dat ik wel eens passeer, maar ik zal dan wel op voorhand verwittigen hoor.

Groetjes,

Valérie

Link naar deze reactie
30/10/2006 @ 15:14
Ketty

Ooooh sorry sorry sorry...

Veel te laat natuurlijk maar bij deze toch nog : proficiat met je flinke zoon Patje!!!!!

Link naar deze reactie
14/11/2006 @ 00:55
Valérie

Hey,

nog een paar maanden en ik zal geen mama uit Bassevelde meer zijn.
We hebben namelijk een huis gekocht in Zelzate. Het is dus niet terug Gent geworden. Tegen eind februari zullen we vermoedelijk verhuizen.

Liorah stapt!!! Wie had dat nog gedacht, hihi. Een week geleden was ze nog heel onzeker, maar ondertussen gaat het al heel vlot. Ze struikelt wel nog eens, maar ja, welk kind niet. En, het lukt zelfs al achteruit ook. Wij zijn dus heel fier.
En wat is het schattig.

Ianthé doet het ook nog steeds uitstekend. Er zijn nu al dagen dat ze maar 4 keer eet en meestal slaapt ze nu 's nachts zo'n 8à9 uur, goed hé.

Hoe gaat het met jullie spruiten?

Patje, lukt dat zo'n beetje, met 2 spruiten?
Stapt Phebe eigenlijk al?

Groetjes,

Valérie

Link naar deze reactie
16/11/2006 @ 13:44
Patje

hey

lang geleden dat ik hier nog eens kwam...
Bedankt hoor Ketty, alles goed met jouw kapoenen?

waw goed van liorah!!!
Dikke proficiat met jullie huisje, nog veel werk of nieuwbouw?

ja hoor valerie, phebe stapte een weekje nadat warre was geboren, ze haalt nu natuurlijk ook de gekste toeren uit
Phebe is nu vollop aan t leren wat haar potje is en ja vandaag terug kaka gedaan je moet haar wel in de gaten houden want toen ik deze morgen effe niet keek (warre kreeg net zn voeding) lag er een mooi drolletje naast de speelbak ze kent nog niet zo goed hé

Met onze warre hebben we wel al wat 'problemen' gehad... wou echt de bv opgeven maar nu is t gelukkig beter
ik geef hem nu belladonna pilletjes tegen die enorme krampjes en tis echt een verademing hoor!

met mij gaat t nu ook een beetje beter, vorige week zijn mn wijsheidstanden uitgesneden want kon t niet meer houden van de pijn
morgen mogen de draadjes eruit hopelijk doet dat nu geen pijn meer, vind dat ik mn part al gehad heb pffff

Nathalie alles nog goed met jullie?

ga er vlug eentje gaan troosten want hij is terug wakker,

Link naar deze reactie
16/11/2006 @ 22:32
Valérie

Hey,

Patje, neen, geen nieuwbouw, maar het huis is instapklaar. In principe moeten we er niks aan doen, tenzij we natuurlijk toch nog iets naar ons eigen goesting willen.

Vandaag heb ik Liorah zonder pamper laten rondlopen, gewoon een broekje, en haar verschillende keren (om het uur)het potje gezet, maar toch heeft ze nog 3 keer geplast in haar broek. De eerste keer zei ze pipi als het al te laat was, de 2de keren begon ze te kreunen en was ik ook te laat. En de laatste keer zat ze zelf in haar blote poep en was het er ineens. Maar voor de rest heeft ze wel zeker 5 keer wel op haar potje geweest. En haar pamper van het middagdutje was volledig droog.
We zijn wel op de goede weg denk ik. Ik wil natuurlijk niks overhaasten.
Ik vind het alleen niet zo evident om er altijd heel vlug bij te zijn als ze zegt pipi, want als ik net Ianthé eten geef...

Gelukkig gaat het nu toch weer goed met de BV, ik zou het echt spijtig vinden moest ik er nu al mee moeten stoppen. Het lukt echt wel goed.
Er begint nu ook al wat meer regelmaat in te komen. Ianthé eet nu 4 à 5 keer per dag. En de eerste voeding pas rond half 9, fantastisch gewoon.

Oei, ik hoor Ianthé wenen, mijn ventje zal haar niet getroost krijgen. Ze heeft nochthans al gegeten.

Groetjes,

Valérie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina