< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Vriendinnen omgeving Antwerpen (Hove...)

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
Vriendinnen omgeving Antwerpen (Hove...)
11/12/2004 @ 08:14
Appeltje

Ik ben op zoek naar een vriendin tussen 26-32 jaar in om- geving Edegem (Kontich, Hove). Ik ben getrouwd en heb twee kleine kindjes van 3 jaar en 11 maanden. Ik ga graag wandelen of naar de speeltuin...! Als je interesse heeft dan schrijf me toch een mailtje. (Ik ben trouwens een thuis-blijvende moeder, die niet gaat werken.)

Link naar deze reactie
11/12/2004 @ 20:08
tiziana

Online Status
hoikes ikke ben mama van wel al 35jaar met 4 flinke zonen en werk thuis als onthaalmoeder en.............zoek leuke mensen als je denkt van...yep awel reageer dan ne keer he .groetekes ikke

Link naar deze reactie
11/01/2005 @ 14:34
parovita

Hallo,

ik ben een 31-jarige moeder uit Boechout en wil ook wel best eens afspreken.

Groetjes

Link naar deze reactie
12/01/2005 @ 11:38

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,
ik heb een probleempje met deze tpic, ik kan alleen de reaktie van parovita zien...
Ik ben uit Kontich, mag ik hier meekletsen of zijn jullie ermee gestopt en is dat de reden dat ik alleen het laatste berichtje te zien krijg
Groetjes,
Veerle en kids

Link naar deze reactie
08/02/2005 @ 21:03
Tweetybird

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Ik ben Maggy (in april wordt ik 26). Op 25 januari ben ik bevallen van onze dochter Kiara. Ik woon sinds oktober in Lint; Het zou dus fijn zijn om mensen te leren kennen.
Stuur gerust een e-mailtje.

Groetjes
Maggy en kiara

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]