[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
12/12/2004 @ 17:46 ![]() | Hallo iedereen! ![]() ik ben op zoek naar jonge mama’s om af en toe eens mee af te spreken in de omgeving van ingelmunster. voor al wie het niet weet liggen omgeving roeselare-kortrijk. ik ben 20 jaar, ben de trotse mama van mijn zoontje rune, en al mijn vriendinnen gaan nog naar school, met als gevolg dat ik geen contact meer met hen heb, zij hebben problemen op school, ik heb "baby-problemen" dus heel verschillende dingen om over te praten. ik heb het de laatste tijd heel erg moeilijk, mijn vriend en ik wonen nog bij mijn ouders en mijn ma ligt nu al 2 maanden in het ziekenhuis met als gevolg dat het hele huishouden op mijn schouders terecht komt. Een huishouden van 5 volwassenen en dan moet ik nog dag en nacht klaar staan voor Rune. Ik zoek vriendinnen om mee af te spreken zodat ik alle zorgen even kan vergeten, om te gaan shoppen, gewoon om te praten en om onze kindjes te laten spelen met elkaar. wie zich geroepen voelt liesbethverhaeghe_01@hotmail.com of ik ben hier altijd te vinden.Liesbeth en Rune |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

vriendinnen omgeving ingelmunster