Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/04/2007 @ 10:46 Michèle | Denise , succes vandaag ik denk aan jullie grtjs |
| 27/04/2007 @ 18:02 denise ![]() | dank je, maar het mag niet baten. Binnen niet al te lange tijd zal mijn zoon geboren en begraven zijn. Ik ben kapot |
| 28/04/2007 @ 13:43 denise ![]() |
| 30/04/2007 @ 00:15 ilvy | heey lieverd, sorry dat ik nog niet eerder heb gereageerd,om eerlijk te zijn wist ik dus echt niet te omwoorden,wat ik voelde toen ik je berichtje las!! Ik denk dat ook alles al wel gezegd is tegen je ,wat ik ook wilde zeggen!! Laat je me please weten hoe het met je (jullie) gaat,en hoe het nu verder gaat. Ik weet natuurlijk niet of je dit nog leest,voordat je je lieffie in je armen hebt,maar probeer van m te genieten,en neem elk vezeltje van m in jullie op!! Als er iets is wat ik voor jullie kan doen of iets anders,laat t me alsjeblieft weten oke meissie!! Maar in t kort gezegd,wat ik in dit warrige berichtje tegen jullie wil zeggen!! Is dat jullie nog geen seconde uit mn gedachte zijn geweest!!! hou je taai meis,denk aan jullie!! dikke kus!! |
| 01/05/2007 @ 15:28 denise ![]() | donderdag word ik opgenomen en ingeleidt |
| 02/05/2007 @ 23:22 ilvy | hey lieverd, sorry dat ik niet zoveel reageer lees ondertussen met je andere topics mee,om zo te kijken of ik antwoorden kan vinden op de vragen die ik heb,zodat ik je niet dubbel hoef lastig te vallen!! mooie naam hebben jullie voor jullie ventje uitgekozen,zo heeft mn neef ook!! ik denk niet dat je het nog leest,maar ik zet het toch nog even neer zodat je zeker weet dat ik echt aan jullie denk (om eerlijk te zijn de laatste dagen zowat iedere seconde). Ik wil jullie morgen enorm veel sterkte ,kracht en toch ook een klein beetje "vreugde"toewensen,vanaf morgen zijn jullie niet alleen de ouders van een mooie meid maar ook de ouders van een enorm mooi ventje,die altijd in jullie hart zal zitten 9en geloof me ook in die van mij),\probeer toch te genieten van elke seconde dat ie in jullie armen ligt,en geef m een dikke kus van mij!!! Als jullie het goed vinden (en als je wilt natuurlijk)wil ik volgende week of de week erop (wanneer het jullie uitkomt) langskomen,ik heb iets voor jullie,maar dat stuur ik liever niet op!! geef het liever persoonlijk!! nou meissie sterkte en geef sander en nienke een knuf van me!!! |
| 03/05/2007 @ 05:19 denise ![]() | dank je wel liefje |
| 03/05/2007 @ 16:24 Michèle | Denise ik lees nu pas je berichtje. Ik weet niet wat gezegd en gezien je vandaag binnen moet zal je dit dan waarschijnlijk ook niet meer lezen voor men de bevalling in zal leiden ik wens jullie alle sterkte toe. Ilvy had het niet mooier kunnen verwoorden. |
| 09/05/2007 @ 14:11 denise ![]() | claudia, ik ben jou helemaal vergeten te vragen om te komen naar de crematie. Sorry sorry |
| 14/05/2007 @ 20:57 denise ![]() | zeg, wordt er hier nog wat gezegd, of iedereen haar tong kwijt |
| 19/05/2007 @ 18:52 ilvy | hey, meis ik lees van de week je verhaal eens heel goed,we hebben geen internet en ik surf nu effe illegaal,moet snel zijn want ze zullen het zo wel doorhebben en me afsluiten!! maar ben snel weer terug!! bye bye |
| 26/05/2007 @ 17:31 denise ![]() | claudia, naar mijn idee zou jij gisteren uitgerekend zijn. Heb er nog aan lopen denken gisteren. Wat is het leven toch K U T |
| 31/05/2007 @ 05:13 denise ![]() | hmm dit forum is geloof ik een beetje dood ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Wie wil mama worden in september 2005!!

...