< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Vochtverlies

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
15/12/2004 @ 22:50

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Goedeavond iedereen, ik heb een vraag en hoop dat jullie me kunnen helpen want ben me ongerust aan het maken Ik ben nu 16weken zwanger en heb sinds gisteren redelijk wat last van vochtverlies, het heeft een bruinachtige kleur, is dit normaal tijdens een zwangerschap of is dit iets waar ik me zorgen om moet maken Hoop dat jullie me een antw kunnen bieden waarvoor alvast bedankt. Groetjes *Jessy*

Link naar deze reactie
16/12/2004 @ 09:25
Anja De Wever

Online Status
Hey,denk toch dat je beter eens naar een dokter gaat hoor.
Wil je niet ongerust maken maar je arts kan dan kijken wat er aan de hand is.
Neen ,zou er niet te lang mee wachten,anders ga je je nog meer zorgen maken.
Hoe rapper je weet waar je voor staat hoe beter,niet?
Groetjes,

Link naar deze reactie
18/12/2004 @ 12:48
tanja

hoi jessy,

oei, ik denk dat je inderdaad best met je gyne contcat opneemt. Ik had tijdens m’n zwangerschap wel veel last van witverlies, maar nooit van gekleurde vloeiing.

Ben je intussen al geweest? Heb je al nieuws? Laat me dan iets weten hé.

het allerbeste gewenst.

groetjes Tanja

Link naar deze reactie
18/12/2004 @ 14:16

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Goedemiddag allen, dag Anja en Tanja en dank je voor het antwoord he :-) Kben ondertussen naar de dokter geweest en hoef me geen zorgen te maken, het is een infectie die ik al had van het begin van de zwangerschap en die ik toen ni goed verzorg heb, moest zalf 10d gebruiken en heb het maar 3d gedaan :-s Nu moet ik gedurende 3d vaginale pillen opsteken en dan zou het in orde moeten zijn :-) Met ons kindje is ook alles goed, weten nu met 100% zekerheid het geslacht en het is al 20 cm, kijk er echt naar uit en moet wel zeggen da de tijd snel voorbij gaat dus ........... Kwens jullie nog een prettige dag verder en mss tot mails of chats

Vele groetjes

Jessy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]