< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » vriendin gezocht in zwolle en omstreken

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
vriendin gezocht in zwolle en omstreken
16/12/2004 @ 12:58

Hallo ik ben Jessica 23 jaar en net getrouwd. Wij verwachten ons eerste kindje in april 2005.
Ik woon nog niet zo heel lang in zwolle en ben op zoek naar meiden die ook in verwachting zijn en ook een vriendin zoeken om gezellig mee te kletsen en om dingen mee te ondernemen.
Lijkt dit je wat mail me dan.

Groetjes Jessica

Link naar deze reactie
30/01/2005 @ 22:34

Hoi Jessica,

Ik woon vanaf half maart weer (na een tijdje op reis te zijn geweest) weer in zwolle samen met mijn vriend & wij verwachten in juni heel onverwachts, maar niet ongewenst, ons 1e kindje.
Aangezien in mijn huidige vriendenkring helemaal geen kindjes voorkomen lijkt het me heel erg leuk nieuwe mensen te leren kennen!

Groetjes

Link naar deze reactie
31/01/2005 @ 13:11
Liz

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi!
Ik ben 25 en woon nu 1,5 jaar in Zwolle en ben in december bevallen van een dochter. Ik heb wel vriendinnen, maar niet in Zwolle zelf. Ja, wel wat kennissen, maar niet waar je zo eens aanloopt. Ik heb geen rijbewijs, dus ben afhankelijk van bus, lopen of fiets. Maar dat laatste gaat niet zo makkelijk met een ukkie. Heb een draagzak nog niet geprobeerd. Ik woon in Zuid, waar jullie?

Link naar deze reactie
24/02/2005 @ 17:49
Alies

Hallo Allemaal,

Ik ben 30 en woon ook net als Liz in Zwolle Zuid.
Wel vriendinnen buiten de stad maar niet in de buurt waar je zomaar even binnen wandeld. (Dit mis ik best wel) Wij verwachten ong. 14 maart ons eerste kindje. Ik zit nu in m’n verlof en na drie weken thuis te zijn begint de verveling toch wel enigszins te komen. Dus als een van jullie zin heeft om wat te kletsen, laat maar wat horen.
Ik hou van wandelen, fietsen, reizen, winkelen gewoon gezellig kletsen en leuke dingen doen.

Link naar deze reactie
28/02/2005 @ 10:04
Liz

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Alies, ik heb je een privebericht gestuurd, maar misschien heb je dat niet gezien? Dan hier maar wat zetten, anders lijkt het net alsof ik helemaal niet gereageerd heb. Waar in zuid woon je? Ik tegenover zandhove.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]