[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/12/2004 @ 12:58 | Hallo ik ben Jessica 23 jaar en net getrouwd. Wij verwachten ons eerste kindje in april 2005. Ik woon nog niet zo heel lang in zwolle en ben op zoek naar meiden die ook in verwachting zijn en ook een vriendin zoeken om gezellig mee te kletsen en om dingen mee te ondernemen. Lijkt dit je wat mail me dan. Groetjes Jessica ![]() |
| 30/01/2005 @ 22:34 | Hoi Jessica, Ik woon vanaf half maart weer (na een tijdje op reis te zijn geweest) weer in zwolle samen met mijn vriend & wij verwachten in juni heel onverwachts, maar niet ongewenst, ons 1e kindje. Aangezien in mijn huidige vriendenkring helemaal geen kindjes voorkomen lijkt het me heel erg leuk nieuwe mensen te leren kennen! Groetjes |
| 24/02/2005 @ 17:49 Alies | Hallo Allemaal, Ik ben 30 en woon ook net als Liz in Zwolle Zuid. Wel vriendinnen buiten de stad maar niet in de buurt waar je zomaar even binnen wandeld. (Dit mis ik best wel) Wij verwachten ong. 14 maart ons eerste kindje. Ik zit nu in m’n verlof en na drie weken thuis te zijn begint de verveling toch wel enigszins te komen. Dus als een van jullie zin heeft om wat te kletsen, laat maar wat horen. Ik hou van wandelen, fietsen, reizen, winkelen gewoon gezellig kletsen en leuke dingen doen. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

vriendin gezocht in zwolle en omstreken