[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/12/2004 @ 14:10 anoke | ik zit in mijn ellendig wachtweken (IUI) ik vroeg me af, of veel zin hebben in seks (sorry beetje onbeleefd ![]() ook een teken kon zijn???? grtjs ![]() |
| 16/12/2004 @ 17:30 | hoi katoo.goe dat jij die vraag steld !!!! want zo voel ik me ook .vooral dat plassen .en steken in de onderbuik.en misselijkheid.en ja moe dat vooral .ik hoop dat dat goede tekens zijn .nu in januari ben ik een 1jaar bezig het mag eens lukken he ook het beste voor jou |
| 16/12/2004 @ 17:46 anoke | héé Katootje! Bedankt! die bultjes (puistjes) heb ik ook op mijn borst vooral, voor de rest soms wat steekjes (net eisprongen) en een beetje ongi achtig soms, ook meer naar de avond toe een beetje (heel beetje) misselijk en mijn borsten zijn sinds vandaag een beetje (héél klein beetje) groter (maar dat kan ook zijn dat mijn duiveltjes er aan komen :-( Hopelijk niet!!!! groetjes!!!! En succes aan iedereen op dit forum! |
| 17/12/2004 @ 23:45 | Hey Anoke, IK ben 8 weken zwanger nu en heb de voorbije week met momenten enorm veel zin in seks! Vooral omdat mijn tepels overgevoelig zijn en de minste aanraking is genoeg , desondanks ik verschrikkelijk misselijk ben het grootste deel van de dag! Veel succes met je pogingen!!!!groetjes, Cinnetjeh |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

zwangerschapstekens (seks?)

, desondanks ik verschrikkelijk misselijk ben het grootste deel van de dag! Veel succes met je pogingen!!!!