[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/12/2004 @ 16:44 celeste | tja, wat spookt mijn lijf tegenwoordig allemaal uit. volg sinds eergister heb ik HEEL gevoelige tepels en volgens mij zijn een paar van die bobbeltjes groter geworden. ook dacht ik onder de douche meer aderen in mijn borsten te zien en zijn mijn borsten bovendien groter geworden (passen niet meer goed in de bh) en donderdag bij de afwas had ik ineens erg last van mijn rug (was kleine afwas) en moest eerst kwartier op de bank zitten met kussen voor ik verder kon. dat ten eerste, nu de afgelope tijd iets van twee maanden geleden heb ik na de stopweek van de pil, twee weken lang geen pil geslikt en daarna een week de pil. in de stopweek erna (na die ene pilweek met na de stopweek twee weken geen pil) ben ik niet ongesteld geworden (ik heb opgezocht op internet, en daar wordt gezegd dat je ook met een week pil slikken gewoon ongesteld hoort te worden in de stopweek). een halve week na de stopweek (dus 1.5 week na de laatste pil) had ik eerst rosige afscheiding af en toe en daarna twee dagen lang en rose-verslies, vooral zichtbaar bij het naar de wc gaan. na die twee dagen roseverlies werd het rood, nog steeds weinig (niet zoals ik ongesteld was van voor ik aan de pil was). ik ben toen drie dagen ’ongesteld’ geweest, waarvan op de tweede dag zo’n klodder (lastig uit te leggen maar is vast wel duidelijk zo). dit is inmiddels een week of vier geleden. sindien geen pil meer geslikt! mijn eigen siclus van voor pilgebruik was vier weken niets, en dan 6 dagen ongesteld. ik weet dat je syclus na pilgebruik de eerste paar keer verstoord kan zijn, ik heb dus ook niet echt het idee te weten wanneer ik mijn volgende ongesteldheid kan verwachten. ik vraag me nu af, zijn de eerst genoemde symptomen nu van een eventuele zwangerschap? was van het weekend ook misselijk in de tram (al die hoeken in die rales ) en naderhand smiddags en toen ik even gegeten had was het over (ben anders nooit misselijk omdat ik een poos niet heb gegeten) ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden! ![]() ![]() ![]() |
| 07/01/2005 @ 14:00 zina ![]() | Ik denk dat je het best is een zwangerschapstest kan doen dan ben je zeker. Als die neg. is zou ik toch eens contact opnemen met de gyn. groetjes zina |
| 26/04/2005 @ 10:24 Tisse | Zou inderdaad ook even een test doen ! Groetjes, |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

zwanger?? of naweeen van de pil