Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/06/2005 @ 23:39 greet mama van yoran ![]() | hoi zo heb nog gauw nieuwe foto's bij op mijn profiel gezet salu greet en yoran |
| 04/07/2005 @ 12:56 Wizzy | Vandaag is Siebe jarig. Hij wordt 4 jaar. Groot hé? Ik kan het nie geloven, maar het is zo. hihi |
| 04/07/2005 @ 14:28 Katrien ![]() | ***Gelukkige verjaardag Siebe! Dikke kussen van Lorexxx*** Groetjes, Katrien en Lore |
| 04/07/2005 @ 16:58 jong moederke ![]() | hip hip hoera voor Siebe wat fijn...wat groot al |
| 04/07/2005 @ 18:46 Wizzy | Ja, de tijd gaat snel. Hij heeft nu 2 feestjes gehad. Zaterdag met vrienden van ons en gister met wat familie. Hij heeft leuke cadeautjes gehad. Een space racebaan met autootjes (Bedankt Greet, Staf en Yoran), een computerspelleke, een hypermoderne tractor kraan, een formule 1 auto op afstandsbediening, centen, clickx blokjes, politiegerief, een spelleke van Engie Benjy, een truitje en een vuilkar. Die vuilkar zag ie in de winkel staan en die moest ie hebben toen we thuis waren. Mijn ventje is ze vandaag nog gaan halen. Siebe was heel blij. Vandaag krijgt ie nog cadeautjes en er volgen nog, dus de pret kan hier niet op. Woensdag gaan we voor 2 dagen naar de Ardennen. Gaat leuk zijn, zo even er tussen uit. Heb al kleren enzo klaar liggen, dan hebben we woensdag niks meer in te pakken. We gaan echt genieten. Ik ga afsluiten. Tot later! |
| 05/07/2005 @ 20:44 tanja | Hallo, een dagje te laat, maar toch nog een gelukkige verjaardag voor Siebe ![]() Wij vertrekken zaterdag naar Tsjechie voor 2 weken, ik ben al volop aan het inpakken, want met zo'n kleine vent erbij heb je wel veel nodig, amai. Ik heb dus weinig tijd, ook weinig nieuws te melden eigenlijk, alles gaat zo z'n gangetje. Hopelijk klaart het weer terug wat op, want heb geen zin om m'n vakantie binnen door te brengen. allé, dada allemaal , en voor diegene die ook vakantie voor de boeg hebben, geniet er van. Voor de anderen, nog even aftellen, voor jullie komt er ook wel vakantie aan zeker? x Tanja |
| 15/07/2005 @ 09:18 Wizzy | Heykes, hier alles goed. Onze laatste dagen vakantie zijn nu bezig. Vorige week zijn we van woensdag tot vrijdag naar Ouren in de Ardennen geweest. Was er veel te rustig naar mijn goesting, maar het heeft toch goed gedaan. Siebe vond het geweldig. Hij zei heel de rit: "Ik wil naar de Ardennen, dan kan ik me goed wassen." Dat was zijn doel en het is goed gelukt hoor. Hij leert snel bij, die puit van ons. De 4de juli is ie al 4 geworden. Groot ze! Nu maar hopen dat ie heel snel een broerke of een zuske bij krijgt, want het zal hem goed doen. Ons ook wel, maar het zal hard aanpassen zijn. We weten wel dat Siebe het goed zal doen als grote broer. Dat zie je hoe hij met Yoran en andere babykes bezig is. Heel lief om te zien. Voor de rest nie veel te vertellen. Groetjes!!!!!!! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

toffe mama's uit de Kempen

maar vermits ik zwanger was toen we verhuisde mocht ik niet behangen en heb dat dan nu maar gedaan he de zomer schoonmaak he