< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » toffe mama's uit de Kempen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
toffe mama's uit de Kempen
20/06/2005 @ 09:25
jong moederke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Veel te warm. Zeker voor Sete. Hij slaapt nauwelijks overdag en zweet zich te pletter.
's nachts slaapt hij dan weer wel goed hoor maar ja.

Verder alles hier zeer goed. Ik ga vandaag naar het ziekenhuis voor controle van de nieren. Hopelijk zijn de resultaten veel belovend.
Tja zo een zwangerschap heeft mijn nier toch ook fel belast dus hopelijk is alles nog in orde en geen achteruitgang he.

Sete slaapt hier al 7 tot 8 uurs en zit zelfs sommige dagen op 4 flesjes. Zal maar neit teveel aan kind en gezin zeggen want tja...anders zagen ze weer.
Die zagen nu constant over het feit dat Sete op zijn buik slaapt. Maar dat is zijn manier van slapen. Ik zou hem telkens moeten omdraaien maar dan wordt hij wakker. Ik ga dat kind niet moe laten worden.
Het lukt allemaal zeer goed zo.

Link naar deze reactie
20/06/2005 @ 23:29
greet mama van yoran

hoi jong moederke,

ik had het je gezegd he dat ze fameus kunnen zagen he, die van kind en gezin. ben blij dak daar weg ben. moet vur volgende maand nog een nieuwe afspraak maken bij onze kinderarts ben benieuwd hoe ons ventje is gegroeid en bijgekomen want zoals die kan eten.

vant weekend niet veel gedaan zaterdag heb ik ons huisje weer helemaal behangen ziet er nu vele properder uit en lichter wabnt heb een licht of febel geel papier gekozen. onze huisbaas had van da donker geel papier hangen was echt geen zicht maar vermits ik zwanger was toen we verhuisde mocht ik niet behangen en heb dat dan nu maar gedaan he de zomer schoonmaak he

savonds kregen we wizzy en haar gezinnetje op bezoek want ze hadden een tut bij van pardoes die van de efteling voor onz yoran. omdat het bij ons binnen zo warm was zijn we een terrasje gaan doen met een lekker fris glaasje lindemans kriek,en dat deed ons echt deugd. ik kon de deur niet laten openstaan want anders had ik heel wat blazen in men behangpapier en dat zou echt geen zicht zijn.

zoals iedereen er wel last mee heeft met die warmte zo ook wij, we laten ons ventje veel drinken en af en toe met een fris washandje door zen gezichtje doet wonderen wnn hij last heeft van die warmte.

zo ga sluiten nog wat van de koelte buiten genieten

grtz greet en yoran

Link naar deze reactie
20/06/2005 @ 23:39
greet mama van yoran

hoi

zo heb nog gauw nieuwe foto's bij op mijn profiel gezet

salu greet en yoran

Link naar deze reactie
21/06/2005 @ 09:50
jong moederke

amai Greet hij is weer veranderd en gegroeid seg.

Ben ook wel eens benieuwd hoeveel hij weegt en hoe groot ie is.
Bij Sete gaat het ook nogal vooruit...ze worden echt snel groot he?

En hoe is het verder met de mensen hier?

Sete slaapt hier al zeer fijn door. Zo slaapt ie meestal 7 tot 8u aan een stuk maar vannacht was dat dus 9u. Hij had dan overdag ook al redelijk geslapen...dus dat is best fijn he?

Link naar deze reactie
21/06/2005 @ 14:24
greet mama van yoran

hoi,

amaai wat een redelijk fel kleurtje hebben ze nu gekozen voor de achtergrond, gaat wel goed samen met het weer buiten maar was wel ff wenne vur men oogjes.

heb vandaag ook een kinderstoeltje op mijn fiets laten zetten bij de fietsenmaker somers, zodat we af en toe al een klein stukje kunnen gaan fietsen en zodat ons ventje het gewoon word was wel 60 euro kwijt mer ja da pakken we erbij he.

zo heb vandaag gebeld om een afspraak te maken bij onze kinderarts en ik mag den 12 juli komen vroeger ging niet want dan was ze nog in verlof (kinderarts)

volgende week heb ik hier een demonstratie van mylene en ben benieuwd hoe ons ventje dan ga zijn me al die drukte in huis. zal wel goed gaan zeker anders moeten ze mer wa stiller zijn dan anders.

en dan begin juli heb ik nog een demonstratie ven regi tex.

jong moederke, idd dat is heel fijn dat ze snachts doorslapen ons ventje was te nacht al schreeuwend wakker geworden en een paar keer he weet ni wat het kan zijn of mss toch, wss met zen doorkomende tandjes of dat em zenne tut kwijt was want toen ik die teruggaf was het gedaan.

zo ga sluiten kank nog wa van het weer genieten

grtz

Link naar deze reactie
21/06/2005 @ 16:47
jong moederke

Het kleurtje is inderdaad wennen he...ach ja tegen dat we dit gewend zijn hebben we weer een ander kleurtje mss.

Wat een demonstraties...wat doet je man dan terwijl?

Sete mag rond begin juli terug voor zijn tweede prikje...pff kijk er tegen op want die dokter laat die naald er even in zitten voor ie de vloeistof in spuit. Arme ventje...het kan best pijn doen.

Zou Yoran niet wat huilen door de warmte??? Of ja mss zijn tandjes...is dat niet snel? Welke leeftijd is het normaal?

Hey en als je u eens verveelt met wandelen of alleen voelt ...heb op andere forum ook al gezegd...ik zit nog even thuis en wandel ook regelmatig alleen. Tja zo langs de vaart gaat nog wel hoor maar ja...alleen is maar alleen. Ale niet echt alleen maar je snapt me wel.

Link naar deze reactie
21/06/2005 @ 21:20
greet mama van yoran

hoi

ja jong moederke ik snap em. ben zelfs vorige week van bij ons thuis tot voorbij brug 6 gewandeld en dan zo tot de ketelaarstraat want daar woont men schoonzus die meter is van ons ventje. was een hele wandeling hoor was achteraf goed moe. en ben natuurlijk ook ff bij men eigen zusje geweest die woont dan weer in de meergoorstraat en die is nog iets verder dan de ketelaarstraat.

je vroeg ok wat mijn ventje dan ondertussen doet met die demonstraties, oftewel tv kijken of op de computer bezig zijn of op de playstation. en nu zal het wel eerder met ons ventje zijn en met den hond.

weet niet of je dat al is opgevallen als je hier voorbij komt, maar die viervoeter van ons kan goe van zen oren maken zenne als hij buiten zit.

zoals ze tegen mij hadden gezegd komen de eerste tandjes rond de 6 maand door of later zelfs. maar je voelt het wel goed hoor an zen tandvlees dat het dikker is en ruwer.

zo ga sluiten saluutjes

grtz greety en yoran

[Laatst gewijzigd door greet mama van yoran - 21/06/2005 @ 21:22] - Link naar deze reactie
21/06/2005 @ 21:48
jong moederke

Hey dat is inderdaad een flinke wandeling.

Amai lieve help...daar moet ik nog serieus op trainen. Ik kom niet gemakkelijk voorbij jullie te voet...zou het zo stilaan eens moeten verder en verder proberen.
Ik woon heel dicht aan de ketelaarstraat..nl. absheide.

Hihi dus dan ben je hier al geregeld dicht in de buurt geweest.

Hopelijk heeft je ventje niet te veel last van zijn tandjes...hou me vast voor als me dat te wachten staat.
Tot zo ver is hier de nacht nog iets om van te genieten...zal maar niet te hard roepen voor ie weer niet wil slapen of niet veel.
En ben je tegenwoordig nog aan het werk?
De vdab zaagt precies wel snel want een nicht van me is amper enkele weken geleden thuis na ontslag en die vielen ze ook al lastig.
Precies of je vind in een knip werk

Link naar deze reactie
04/07/2005 @ 12:56
Wizzy

Online Status
Vandaag is Siebe jarig. Hij wordt 4 jaar. Groot hé? Ik kan het nie geloven, maar het is zo. hihi

Link naar deze reactie
04/07/2005 @ 14:28
Katrien

***Gelukkige verjaardag Siebe! Dikke kussen van Lorexxx***

Groetjes, Katrien en Lore

Link naar deze reactie
04/07/2005 @ 16:58
jong moederke

hip hip hoera voor Siebe

wat fijn...wat groot al

Link naar deze reactie
04/07/2005 @ 18:46
Wizzy

Online Status
Ja, de tijd gaat snel.
Hij heeft nu 2 feestjes gehad. Zaterdag met vrienden van ons en gister met wat familie. Hij heeft leuke cadeautjes gehad. Een space racebaan met autootjes (Bedankt Greet, Staf en Yoran), een computerspelleke, een hypermoderne tractor kraan, een formule 1 auto op afstandsbediening, centen, clickx blokjes, politiegerief, een spelleke van Engie Benjy, een truitje en een vuilkar. Die vuilkar zag ie in de winkel staan en die moest ie hebben toen we thuis waren. Mijn ventje is ze vandaag nog gaan halen. Siebe was heel blij.
Vandaag krijgt ie nog cadeautjes en er volgen nog, dus de pret kan hier niet op.
Woensdag gaan we voor 2 dagen naar de Ardennen. Gaat leuk zijn, zo even er tussen uit. Heb al kleren enzo klaar liggen, dan hebben we woensdag niks meer in te pakken. We gaan echt genieten.

Ik ga afsluiten. Tot later!

Link naar deze reactie
05/07/2005 @ 20:44
tanja

Hallo,

een dagje te laat, maar toch nog een gelukkige verjaardag voor Siebe

Wij vertrekken zaterdag naar Tsjechie voor 2 weken, ik ben al volop aan het inpakken, want met zo'n kleine vent erbij heb je wel veel nodig, amai.

Ik heb dus weinig tijd, ook weinig nieuws te melden eigenlijk, alles gaat zo z'n gangetje. Hopelijk klaart het weer terug wat op, want heb geen zin om m'n vakantie binnen door te brengen.

allé, dada allemaal , en voor diegene die ook vakantie voor de boeg hebben, geniet er van. Voor de anderen, nog even aftellen, voor jullie komt er ook wel vakantie aan zeker?

x Tanja

Link naar deze reactie
12/07/2005 @ 10:47
jong moederke

Even een korte update...

Sete weegt al 6kg en meet 62 cm. Met gewicht zit ie beetje onder of rond het gemiddelde en met zijn lengte zit ie er boven...lange smalle jongen dus.
Hij heeft 2 prikjes gegeven maar nu was het de vrouwelijke dokter en die deed dat veel beter...die liet die naald daar niet langer inzitten.
Hij heeft wel even gehuild en wat had ik het moeilijk want moest dan direct zijn 2de prikje hebben en tja ik kon hem dus nog niet direct troosten.
Mooie plakkertjes op zijn billen nu....

Hij doet het goed.
Hoe is het verder met jullie allemaal? Zo stil...komaan echt niks te vertellen???

Link naar deze reactie
15/07/2005 @ 09:18
Wizzy

Online Status
Heykes,

hier alles goed. Onze laatste dagen vakantie zijn nu bezig. Vorige week zijn we van woensdag tot vrijdag naar Ouren in de Ardennen geweest. Was er veel te rustig naar mijn goesting, maar het heeft toch goed gedaan. Siebe vond het geweldig. Hij zei heel de rit: "Ik wil naar de Ardennen, dan kan ik me goed wassen." Dat was zijn doel en het is goed gelukt hoor. Hij leert snel bij, die puit van ons.
De 4de juli is ie al 4 geworden. Groot ze! Nu maar hopen dat ie heel snel een broerke of een zuske bij krijgt, want het zal hem goed doen. Ons ook wel, maar het zal hard aanpassen zijn. We weten wel dat Siebe het goed zal doen als grote broer. Dat zie je hoe hij met Yoran en andere babykes bezig is. Heel lief om te zien.

Voor de rest nie veel te vertellen. Groetjes!!!!!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina