Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/01/2007 @ 18:22 Joke | Hallooooo !!! Gelukkig Nieuwjaar !!!!!!! Een goeie feestavond en nacht gehad, vandaag weer lekker eten en drinken, nu tijd om dodo te doen, morgen weer werkertjes dag hihi. Dikke zoen, Joke & meisjes (in de wolken met hun barbiehuis, cadeautje van mama en papa) ![]() ps: I'll be back !!! ![]() |
| 18/01/2007 @ 14:10 mi | Hoiiiii, ik wilde ff laten weten dat ik nu in mijn nieuwe huis zit!! De kids hebben het reuze naar hun zin dus da's een goed teken!Ik zie alleen dat er hier niet meer geschreven word.Jammer!Maar wie weet pakt iedereen weer de draad op?Nou ik wacht wel op reactie's en hoop weer hier te komen schrijven.Groetjesssss iedereen.Mi |
| 05/02/2007 @ 01:04 Katrien | hoi allemaal, Ik heb zo de drang naar een tweede kindje.... We hebben al een pracht van een zoon! Hij is erg vinnig en zo lief!! Hij is nog maar pas één jaar en stapt al heftig rond ![]() We willen graag veel kindjes, maar hadden vooruit gesteld om tussen de kids ongeveer 2-2.5 jaar tussen te laten... Maar nu kriebelt het zoooooooo erg.... En ja dan begin je erop te letten en is iedereen in je omgeving plost zwanger (dat is gegund hoor!!) Ik was gestopt met de pil vorige maand.. inhet oog om in de zomer eraan te beginnen en nu alvast te ontpillen...maar nu ben ik al een week overtijd...maar heb twee (nee eigenlijk drie) negatieve tests achter de rug.... Ik haat gewoon deze onzekerheid!! Voordat ik zwanger werd van Kaan, had ik twee miskramen....en heb daardoor een hekel gekregen aan onzekere periodes... en aan het wachten!!! Niet dat ik erg teleurgesteld zou zijn dat ik niet zwanger zou zijn... maar ik wil gewon dat die vervloekte doorkomen dat ik verder kan...sorry voor het zeuren dames... maar ik moet het even kwijt!! ![]() xx katrien xx |
| 29/05/2007 @ 00:05 mi | Ha petra...hihi jep volhoudertje he...ze zeggen aanhouder wint Enne kijk eens aan...jij bent er!!!!Met mijn huisje alles oke Vorige week een eind eraan gemaakt maar hij wilde dat ik eerst tijd zou nemen voordat ik definitief nee zou zeggen.Dus een rustpauze ingelast...maar ik ben er wel achter dat hij niet de ware is voor mij.Misschien wel niemand??Ik zie het wel.Voorlopig ben ik mezelf aan het leren kennen enne dat duurt lang!Niet dat ik zo ingewikkeld ben haha...of misschien juist wel?Ik probeer te genieten op het moment...en dat is het belangrijkste he Nou petra...volgens mij ben ik ook jouw emailadres kwijt???Is zo'n zooitje volgens mij in mijn mailbox...laat het me anders ff weten wat je emailadres is.Nou ik hoop nog eens meerdere hier te horen.Groetjesssss van Mi......de volhouder![]() |
| 02/07/2007 @ 08:28 carmen ![]() | om nog maar eens hier iets neer te pennen: petra, van harte gefeliciteerd!!!!! liefs, carmen ![]() |
09/07/2007 @ 07:42 ![]() | Heykes allemaal, Hierbij wil ik nu ook Carmen een dikke proficiat wensen met haar dochtertje Sylke! Tot binnenkort! CP |
| 15/07/2007 @ 15:59 mi | Haha...kijk het volhoudertje heeft toch nog wat bereikt he De 2 meiden zijn bevallen van 2 mooie kleine ukkepukkies CP is er ook weer....nu de rest nog Carmen....kaartje is onderweg naar he hoorDoei doei, Mi ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Ik wil het zo graag...

De kids hebben het reuze naar hun zin dus da's een goed teken!Ik zie alleen dat er hier niet meer geschreven word.Jammer!Maar wie weet pakt iedereen weer de draad op?Nou ik wacht wel op reactie's en hoop weer hier te komen schrijven.Groetjesssss iedereen.
doorkomen dat ik verder kan...

Nou ik ga gewoon door hihi en ik zie wel of er nog op word gereageerd?Ik zie dat er een nieuw iemand bij was gekomen misschien maar voor 1 x??Laat ik maar eerst bij mezelf beginnen.Nou ik zit nu aardig gesetteld in mijn huis.Nog niet helemaal af maar het zijn de kleine dingen die nog gedaan moeten worden.Heb alleen nog niet echt de puf er voor.Ik ren me rot naar instanties enzo.En als het dat niet is dan zijn het wel de ziekenhuisbezoekjes die ik afloop.Maar ik heb euh redelijk mijn leven terug.Ik moet wel zeggen dat ik het leuk vind om een meiden gezin zo te hebben.Maar dat zou ik ook zeggen denk ik als ik een zoon had gehad,je gezin is eigenlijk altijd leuk he.Al heb ik nu wel veel puber problemen met Helena,de oudste. Maar ook daar kom ik wel door heen!Wij zijn tenslotte niet voor niks het sterke geslacht he

Vorige week een eind eraan gemaakt maar hij wilde dat ik eerst tijd zou nemen voordat ik definitief nee zou zeggen.Dus een rustpauze ingelast...maar ik ben er wel achter dat hij niet de ware is voor mij.Misschien wel niemand??Ik zie het wel.Voorlopig ben ik mezelf aan het leren kennen enne dat duurt lang!Niet dat ik zo ingewikkeld ben haha...of misschien juist wel?Ik probeer te genieten op het moment...en dat is het belangrijkste he
Nou petra...volgens mij ben ik ook jouw emailadres kwijt???Is zo'n zooitje volgens mij in mijn mailbox...laat het me anders ff weten wat je emailadres is.Nou ik hoop nog eens meerdere hier te horen.Groetjesssss van Mi......de volhouder
CP is er ook weer....nu de rest nog