< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Moeders uit Zuid -Limburg

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
Moeders uit Zuid -Limburg
22/12/2004 @ 10:46

Online Status Stuur bericht
Hallo

Zijn er moeders uit Zuid-Limburg die zin hebben om eerst te mailen en dan als we elkaar wat beter kennen wat af te spreken met de kindjes? Ik heb een dochterje van 9,5 maanden en ben zelf 29 (bijna 30) jaar oud. Woon samen, niet getrouwd.

Groetjes

Link naar deze reactie
22/12/2004 @ 14:29

Dag Gina,

Ik ben mama van een flinke zoon, Jente, 9 maanden.
Ik ben bijna 25 jaar, getrouwd en woon in Heers.
Het zou echt tof zijn om regelmatig te mailen en daarna eens af te spreken.
Lijkt me echt wel een tof idee !

Link naar deze reactie
22/12/2004 @ 14:41

Hoi Sofie

Mss een stomme vraag, maar waar ligt Heers?

Groetjes

Link naar deze reactie
22/12/2004 @ 14:51

Maar da’s niet erg ! Ik krijg die vraag wel vaker.
Heers is een dorpje dat tussen Sint-Truiden en Tongeren ligt.

En waar woon jij als ik dat vragen mag ?

Link naar deze reactie
22/12/2004 @ 14:55

Hahahahha, vind het wel grappig, ik was vergeten dat dit een Belgische site was. Maar dat is voor mij geen probleem. Ik hoop voor jou ook niet. Ik woon in Nederlands Limburg, ik denk een half uur van Tongeren. Een dorp vlak onder Maastricht. Als je wil voeg ik je toe op msn. Ik ga snel verder ben aan de strijk voordat Elvi wakker wordt.

Link naar deze reactie
24/12/2004 @ 11:45

Hoi Sofie

Als je niet wil mag je dat best zeggen hoor, is beter dan helemaal niks.

Groetjes

Link naar deze reactie
27/12/2004 @ 08:42

Hey Gina,

natuurlijk heb ik er geen probleem mee dat jij in Nederland woont.
Ik heb je nu pas kunnen antwoorden omdat ik thuis geen internet heb en ik vandaag pas terug ben komen werken.
Je hoeft er echt niks anders achter te zoeken.
En sorry moest het verkeerd overkomen.

Link naar deze reactie
28/12/2004 @ 08:52

Hallo

Oh gelukkig, dacht al. Is jammer he dat je thuis geen i-net hebt. Wij-hebben het op het werk , maar mogen het niet gebruiken, zou ik overigens ook geen tijd voor hebben. Ik werk in een zorgcentrum voor ouderen in Maastricht. Altijd maar druk. Heb afgelopen dagen ook moeten werken. Heerlijk geen verplichtingen met die dagen, want daar baal ik van.

Groetjes

Link naar deze reactie
28/12/2004 @ 10:51

Ik werk bij de overheid, ik ben secretaresse van de Franstalige en Nederlandstalige woordvoerders en heb dus internet nodig voor het werk.

Ik hou enorm van de feestdagen en de sfeer daarrond !
Al moet ik wel toegeven dat het dit jaar helemaal anders is, het eerste jaar dat we de feestperiode met zijn drietjes inzetten i.p.v. met ons tweetjes.
Ik had mijn schoonouders uitgenodigd op Kerstavond en onze Jente heeft zitten wenen tot 23.00u, daarom dat ik dit jaar minder zin heb in al dat feestgedoe. Jente laat het niet echt toe.
Hopelijk lukt het volgend jaar al wat beter met hem.
Ik zal al blij zijn als hij kan stappen, ik vind het nu zo’n moeilijke periode voor hem.
Ik zie dat hij er zelf ambetant van is, hij kan nog niet stappen maar voelt zich toch al te groot om constant te liggen of te zitten.
Je kent dat wel.

Link naar deze reactie
29/12/2004 @ 14:00

Hoi Sofie

Wat jammer dat je kleine bengel de avond een beetje heeft verpest. Maar dat zal je latijd hebben. Hier is dat ook zo. Dan heb je wat leuks gepland en normaal gaat alles prima en net op die dag is de kleine lastig,tja, ze zijn erg onvoorspelbaar soms.

Wat de feestdagen betreft, die vind ik normaal ook erg gezellig, maar sinds dat Elvi is geboren hebben we al een paar keer ruzie gehad met mijn schoonouders en ik kan dat niet vergeten. Ik irriteer me dood aan die mensen en daarom was ik blij dat ik moest werken. Maar nu zaterdag kom ik er niet onderuit. Zal toch even erheen moeten .

Zeg, als je wilt kunnen we elkaar mailen, vind ik persoonlijk prettiger, ik kijk mijn mail iedere dag even na, maar hier niet. Ik hoor het wel.

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]