[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/12/2004 @ 14:29 | Dag Gina, Ik ben mama van een flinke zoon, Jente, 9 maanden. Ik ben bijna 25 jaar, getrouwd en woon in Heers. Het zou echt tof zijn om regelmatig te mailen en daarna eens af te spreken. Lijkt me echt wel een tof idee ! |
22/12/2004 @ 14:41![]() | Hoi Sofie Mss een stomme vraag, maar waar ligt Heers? ![]() Groetjes |
| 22/12/2004 @ 14:51 | Maar da’s niet erg ! Ik krijg die vraag wel vaker. Heers is een dorpje dat tussen Sint-Truiden en Tongeren ligt. En waar woon jij als ik dat vragen mag ? |
24/12/2004 @ 11:45![]() | Hoi Sofie Als je niet wil mag je dat best zeggen hoor, is beter dan helemaal niks. Groetjes ![]() |
| 27/12/2004 @ 08:42 | Hey Gina, natuurlijk heb ik er geen probleem mee dat jij in Nederland woont. Ik heb je nu pas kunnen antwoorden omdat ik thuis geen internet heb en ik vandaag pas terug ben komen werken. Je hoeft er echt niks anders achter te zoeken. En sorry moest het verkeerd overkomen. |
| 28/12/2004 @ 10:51 | Ik werk bij de overheid, ik ben secretaresse van de Franstalige en Nederlandstalige woordvoerders en heb dus internet nodig voor het werk. Ik hou enorm van de feestdagen en de sfeer daarrond ! Al moet ik wel toegeven dat het dit jaar helemaal anders is, het eerste jaar dat we de feestperiode met zijn drietjes inzetten i.p.v. met ons tweetjes. Ik had mijn schoonouders uitgenodigd op Kerstavond en onze Jente heeft zitten wenen tot 23.00u, daarom dat ik dit jaar minder zin heb in al dat feestgedoe. Jente laat het niet echt toe. Hopelijk lukt het volgend jaar al wat beter met hem. Ik zal al blij zijn als hij kan stappen, ik vind het nu zo’n moeilijke periode voor hem. Ik zie dat hij er zelf ambetant van is, hij kan nog niet stappen maar voelt zich toch al te groot om constant te liggen of te zitten. Je kent dat wel. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Moeders uit Zuid -Limburg

.