Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/05/2005 @ 16:48 Nathalie | Ik heb 6 weken na de geboorte van mijn zoontje een koperspiraaltje laten plaatsen... Mijn eerste menstruatie waren er eind april( eventjes paniek geweest omtrent een nieuwe zwangerschap). En ik zal het geweten hebben! Een dag of 2 ervoor leek het alsof ik zware oefenweeen kreeg: een pijn die uitstraalde tot in mijn onderbenen, om nog te zwijgen van de hevige buikkrampen en de lage rugpijn. De bloedingen zelf vallen goed mee: op een 5tal dagen ben ik er van verlost. Nu, eind mei, ben ik in blijde verwachting van mijn 2e menstratieperiode. En ze komen er aan hoor: nog geen spotting te merken, maar de pijn neemt toe naarmate de uren vorderen. We denken eraan gauw aan een 2de kindje te beginnen. Daarna geen koperspiraaltje meer voor mij. |
| 04/11/2005 @ 12:12 | Ik heb gisteren het Mirena-spiraaltje laten plaatsen omdat ik absoluut geeen kinderen meer mag. Ik heb een dochtertje van 8 maanden en rond de bevalling ging het niet goed met mij. Met name met mijn hart. Dus gaf mijn gynaecoloog het Mirena-spiraaltje als advies. Het plaatsen was nauwelijk voelbaar,heel even een soort prikje, en het was gebeurd. Ik was wel eventjes duizelig, ging na tien minuten over.Nu heb ik licht bloedverlies en lichte krampen in mijn onderbuik. Over zes weken moet ik op contole om te kijken of het goed zit.Waar ik bang voor ben is dat het spiraaltje gaat zakken als ik naar de wc moet, of erg moet hoesten. Herkend iemnad dit? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

spiraaltje = pijn ?