< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Peuters » Peuters en hun broertje(s) en zusje(s)

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Peuters
Peuters en hun broertje(s) en zusje(s)
26/06/2008 @ 21:01
Anje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi

nee hoor Joke, kindjes niet blij! echt waar! Ralf WIL geen vakantie, hij vindt dat saai. Hij wil naar school blijven gaan! Maar ja, eens hij doorheeft dat hij de hele dag in de opvang leuke spelletjes mag doen, zal dat wel beteren hoor. Maar ik denk dat ze zodanig veel bezig zijn over het eerste leerjaar, mocht gisteren zelfs nog een lesje gaan volgen daar, dat hij denkt dat hij morgen of zo al mag gaan hihi.

Nog altijd nek- en rugpijntjes dan? Je hebt toch ook geen hernia of zo he! En dan nog eens die migraine erbij, pffff. Ook geen makkie zeker.

Verder niets speciaals eigenlijk, druk dagje gehad op het werk, morgen half dagje vlug vlug vanalles doen en 's middags is 't schooltje ook al gedaan, dus gedaan met de rust. Alle kinderen staan gewoonweg wild deze week, Ralf z'n juf beklaagde zich er dinsdag al over. Dus dat belooft

Allé tot later

Anje

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 11:25
Joke

Hi'kes,

even de groetjes komen doen aan iedereen !
Nog niemand op reis vertrokken ?
Ik heb al drie dagen een wenende krijsende baby gehad ... (en ben zelf geveld door keelpijn, rugpijn, en migraine, al twee maal bij osteopaat geweest, blokkages, spanningen, ...) Hopelijk wordt de vakantie gauw beter, want de meisjes zien nu al af met hun mama (en broer) ocharme.
GA es zien voor speelpleinwerking dat ik ook wat rust heb !

Anje, hier ook kids die niet zo blij zijn met de vakantie hoor !Emma kan 't maar niet snappen dat ze niet naar school moet en lisa heeft al geweend ... (zo'n teer zielke!)

Hoe stellen de vakantie-kindjes het verder ? en de mama'kes ?

Anja, bij jullie ook al vakantie ?
dikke zoen, Joke xxx

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 13:04
Anje

Hihi Joke, het wordt hier een tête-à-tête geloof ik
Wat scheelt er dan met Thomasje? Ook ziekjes misschien? En jij, ook niet al te best zo te zien. Tja, en rusten met 3 kindjes thuis lukt waarschijnlijk ook niet al te goed?

Wij vertrekken de 19de op reis, nu eerst nog wat geld verdienen ... alhoewel, ik ga straks eventjes naar de solden dus is gevaarlijk he.

Ralf heeft gisteren al zijn eerste "accident" van de vakantie gehad. Hij speelt altijd met houten latjes en zo (die hij van papa vindt natuurlijk), en had daar dus een vijs doorgedraaid die er een heel stuk uitstak met de punt. Nu had hij dat op een of andere manier tegen of over de glijbaan gelegd en dan gegleden... Resultaat: een enorme schram op zijn borstkas. Ik heb me rot geschrokken, voor 't zelfde geld was het in zijn oog of zo. Brrr mag er niet aan denken. Gelukkig dat het nog geen geroeste nagel was of zo.
Enfin, hij heeft een goede engelbewaarder.

Allé tot later

Anje

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 00:34
Elke

hello

neuneu geen teteatete

hihi
ik ben er nog; alleen drukjes met verbouwingkjes, hmhm

Anje ocharme ralfje een serieuze schram, zou ik ook van schrikken! Gelukkig geneest het snel he. vakantie in 't verschiet ? Superrr hier niet (tja, verbouwingen dus...)

Joke vakantieaanpassingsproblemen? Ajaj, die van ons krijgen er nie genoeg van...ik ook eigenlijk ie, alles veel relaxter (ik werk wel normaal, maar ja, naar moeke of opvang: toch minder uur-gebonden he? Joke weerbots op gezondheidsvlak, Ik hoop echt dat je er snel bovenop komt...goed nachtrust is alles he? zeker met drie ukkies: jongste slaapt al enkele nachten moeilijk, dan besef je het brr

En dan dat mooie weer, hmmmm

Binnen drie weken ben ik 14d thuis en let ik alleen op de ukkies: dan zal ik pas afgepeigerd zijn hihi (maar genieten mmm)

Nu bedje in
Knuffies
elke

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 00:37
Elke

PS Chieltje is zindelijk!! yesss! Op de valreep. Maar nu zoekt ie zelfs in huis een boom om tegen te gaan plassen...

En PPS ja ik ben overtijd, maar dat komt ervan als je gezegend bent met PCO he, grrr niks achter zoeken, haha

Kus nogmaals
Elke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina