< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Jonge moeders tussen 20-25 uit Limburg.

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
Jonge moeders tussen 20-25 uit Limburg.
13/01/2005 @ 15:54
Rachida

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
vandaag is zinedine vijf maandjes..
jeetje wat schiet de tijd toch op zeg.

hoe is het met jullie allemaal??
chantal lang niks gehoord hoe is het met je??

gr rachida

Link naar deze reactie
13/01/2005 @ 16:34
Chantal

Hallo allemaal,

Ik zal snel eens reageren, en ook uitleggen waarom er nog geen reactie was van mij eerder. Ik heb thuis geen computer met internet verbinding meer. Alles is er, maar niets gaat nog!!! Dus ik zal zo snel mogelijk een nieuw proberen te bemachtigen.

Rachida,

Ik ben van plan eerst met fruitpapje te beginnen.
En tegen de 5de maand met groentepapje. Omdat het mij zo is aangeraden. Vanaf de 17de deze maand mag ze er mee beginnen, dus ik zie er inderdaad héél erg naar uit.
Maar zoals geweten, heb ik een bemoeizieke schoonmoeder, en vrees ik dat ik later zal beginnen, omdat wij die dag nog hier zijn, en ik absoluut haar eerste papje wil geven, is toch een hélé gebeurtenis vind ik. De ontwikkeling van u kindje, dat wil ik meemaken enz...

Evi,

Om even op jou te reageren.
Ja inderdaad er waren hier ferme problemen over haar doop enz... maar heb toegegeven, ze wordt protestants gedoopt, en later laat ik haar katholiek herdopen. omdat ik dat wil!!! Een andere uitleg is er niet.

En over haar stoelgang. Die problemen zijn opgedoken in haar 2de week van haar jonge leventje. Opeens stopte ze met kaka te doen en begon ze enorm véél terug te spuwen. Zijn naar de kinderarts gegaan, hebben 3keer van pap moeten veranderen. De pap moeten verdunnen en dan weer eens verdikken. Tot we uiteindelijk venkelthee hebben geprobeerd, en sinds 9weken doet ze kaka. De precieze oorzaak kennen wij niet, want haar darmen waren in orde. Waarschijnlijk gewoon een luie darm gehad, maar dat is nu beter. Ze gebruikt nu NAN TRANSIT 1 en maandag schakelen we over naar NAN TRANSIT 2!!! En ze doet nog steeds héél flinke kaka. Soms wel 2 keer op 1 dag. En dat lucht wel op, dat mijn poppeke gezond is geworden.

En yenka,
Ja bij u moet ik geen uitleg geven, is overbodig éh!!!
Ge kent mij vanbinnen en vanbuiten!!! Familie voor iets!

Zo ...

Nog even iets over mij,
Zelf ben ik ook ziek, ik heb klierkoorts en dat zal nog tot weken zelfs maanden als niet tot 1jaar kunnen duren eer het over is!!! Toch leuk éh.

Ik ben nu weer in Boechout, dus Rachida, of andere mensen van deze omgeving. Als jullie eens willen afspreken, is dat steeds mogelijk! Maar laat steeds op tijd iets weten, want Lara heeft een flesje om 12.30u en om 16u.

Groetjes,
Chantal en Lara

Link naar deze reactie
01/02/2005 @ 16:27
Rachida

wat is het rustig hier...

waar zijn jullie allemaal??????????
yenka al bevallen???
chantal hoe is het met de dochter?
evi hoe is het met jefke??

gr rachida

Link naar deze reactie
01/02/2005 @ 18:32
Kirsten

Hoi

Ik ben Kirsten, 24 jaar en mama van Finn (10 maanden) en zwanger van een tweede ukkie voor augustus.
Momenteel woon ik zonhoven, maar hebben een ander huis gekocht in Alken, dus binnen een 6 tal weken denken we te verhuizen. Eerst ons huis in zonhoven verkopen.

Kom gewoon even kijken hier omdat ik zie dat hier de vraag gesteld is of Yenka al bevallen is! Ja hoor! Op 28/1 is ze mama geworden van een dochtertje Maité.
Ik zit normaal op het topic mama’s uit limburg, vandaar dat ik het weet.

Groetjes
Kirsten

Link naar deze reactie
14/03/2005 @ 14:51
Rachida

hey allemaal,

wat is het rustig hier??? waar is iedereen gebleven??
ben hier lange tijd niet geweest, had zowat 3000 virussen op de pc en hij is eindelijk gemaakt.

yenka, chantal, evi hoe is het met de kindjes???

kirsten hoe is het met jouw kleine meid?? weet wat ik grappig vind dat viel me toevallig op.
jouw kleine meid is een dag voor mijn verjaardag geboren en je bent uitgeteld een dag voor de geboorte van mijn klein mannetje zinedine. toevallig.
hoe is het met je zwangerschap??

hier gaat alles rustig aan, zijn net van kind en gezin terug en meneertje ligt lekker te slapen. hij was daar weer de charmeur aan het uithangen. zo lief
ik ga eens beginnen met koken, dan hoef ik straks niets te doen.

hopelijk komt hier nog eens iemand kijken en reageert er iemand.

heel veel liefs,

rachida en zinedine

Link naar deze reactie
16/03/2005 @ 16:30
Kirsten

Hoi Rachida,

Ja al even geleden dat hier nog iemand geschreven heeft! Ik zit wel regelmatig op forum Limburg, waar ook jonge mama’s uit onze streek zitten. Ja toevallig he van de datums! Leuk!
Heb zo’n voorgevoel dat onze 2e spruit de 28e juli geboren wordt omdat finn indertijd ook voor 12 april uitgeteld was en zij vond het de 28e maart al tijd! Is gewoon een voorgevoel hoor!
Hoe gaat het met jouw kleintje?
Hier alles goed, onze pruts wordt einde van de maand al 1 jaar! wat vliegt de tijd!
Groetjes
Kirstne

Link naar deze reactie
22/03/2005 @ 09:55

Hallo alemaal

Ik ben 24 en kom uit Zolder!!! Dus ik kan hier ook gezellig bij

Of niet?

Kirsten, kan je de gegevens van dat forum Limburg eens geven? Kan ik daar ook eens gaan piepen.

Groetjes, Joke

Link naar deze reactie
27/05/2005 @ 12:53

Online Status Stuur bericht
Kom er lekker bij hoor!! En ik wil ook die link??

Link naar deze reactie
27/05/2005 @ 13:10
Kirsten

Hoi

Sorry dat ik je vraag nu pas lees: de link hiervan is http://www.9maand.com/forum/reactions/10526

Groetjes
Kirsten

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina