Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/03/2006 @ 17:18 Evi | Ik heb diezelfde pil 9.5 jaar geslikt, ook destijds voor mijne uitslag en toen ik hem achterwege liet was ik gelijk van de eerste maand zwanger. Ze zeggen idd weleens dat het een zwaardere pil is. Maar met vruchtbaarheid heeft dat volgens mij niks te maken... Ik vrees ookd at je enkel nog wat kan afwachten! Alleszins héél véél succes!!! ![]() |
| 17/03/2006 @ 21:23 @ngela | Ik heb ook zo'n 12 jaar de diane-35 pil geslikt en toch was ik al na de 1e maand zwanger! Ik hoor van veel vrouwen die deze pil slikken dat ze snel zwanger raken wanneer ze gestopt zijn, gewoon afwachten dus. Veel succes!! |
| 21/03/2006 @ 14:46 | hallo, Ik wil ook stoppen met de diane 35 pil, maar wij gaan eerst trouwen op 12 mei 2006. Weet iemand of je weer snel last krijgt van acne, want daar zit ik natuurlijk niet op te wachten op mijn trouwdag. Zijn er anders geen andere middeltjes misschien bij de dokter te verkijgen tegen acne? Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft! Groetjes Claudia |
| 21/03/2006 @ 20:39 | hallo, bij de apotheker zijn er verschillende producten te verkrijgen tegen acne, ook zonder voorschrift. de kans dat je terug acne krijgt als je stopt met die pil is vrij reeel, maar het verschilt van persoon te persoon. hoor het wel vaak (ben apotheekassistent) vriendelijke groeten kim |
| 22/03/2006 @ 11:12 I. | Ik heb de diana 35 meer dan 15 jaar geslikt. Toen ik stopte werd ik een beetje ongesteld, en toen een paar maanden niet. Toen ben ik weer even aan de pil gegaan, en toen we er voor gingen was het ook na een maand al gelukt! Me acne kwam na ongeveer 1 maand terug, niet zo hele erge. |
| 27/11/2006 @ 17:54 | hoi ik ben lucia ik ben sints kort ook weer begonnen aan diana35 maar ik heb nu pijnlijke borsten en allemaal zo misselijk gevoel en veel afschijnding had jij deze klachten ook laat mij aub iets weten afz lucia |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

diane 35 pil