Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/02/2008 @ 09:37 loni | Hey, ik wou even zeggen dat onze computer weer naar beneden is verhuisd en ik weer meer online ga kunnen komen s'avonds want hij ging altijd uit om 19.30h omdat ons mieke dan in bedje moet, dus tot gauw he. XXXX |
| 11/02/2008 @ 21:34 loni | zo ik ben er weer eens. alles goed? Bon we zijn dus begonnen aan een lange weg denk ik, ik moet nu clomid nemen om mijn eisprong op te wekken, de gyne zei eerst dat het insiminatie zou worden, maar we gaan toch enkele maanden zo proberen want ik heb daar dus eigenlijk geen zin in. Ik heb nu 2 maanden clomid genomen, maar nog niks . Ik verlang er zo naar, ge kunt u da ni voorstellen (ale waarschijnlijk wel...) de tijd is gewoon écht rijp, ik ben er helemaal klaar voor. afwachten zeker e...Mijn ventje zegt altijd dak mij ni zo druk moet maken da da wel zal komen, maar ik ben er nu 28, binne 10 jaar moet het ook niet meer he... Met ons gaat het trouwens heel goed, nu de werken bijna rond zijn hier en we weer op ons gemak zitten zijn we precies opnieuw verliefd...alleen ja, alle dagen vrijen dat gaat gewoon niet he, als we juist samen waren dan weet ik nog goed was dat dus alle dagen en toen heeft het dus maar 2 maand geduurd en ik was al zwanger, ma ja nu moet ge er de spanning wat inhouden he, dat het niet te saai word. Ik had Goed Gevoel gekocht, daar was zon boekske bij over wat de fantasien zijn van de mannen enzo en vanalles om het sexleven spannend te houden, ma daar staat nogal wat in ze...daartegen ben ik een dikke seut... ![]() En ons patatke das zon flinke meid, in september gaat ze al naar het eerste studiejaar seg...de tijd gaat zo rap da ge er bijna ni van kunt genieten vind ik, ge zijt altijd zo opgejaagd, heel den dag werken, s'avonds zien dat er eten op tafel staat en alles weer opgeruimd en netjes is, ik heb er soms mijn buik van vol, ik zou veel liever minder werken en meer genieten maar ja da zit er de eerste jaren niet in. werkt gij nog altijd voltijds? Want me zon 2 boelekes zal da toch ni zo evident zijn e? Laatst moest ik weer aan u denken als ik int shoppingcenter was in woluwe, daar gingen we toch veel naartoe wij 2, en dan samen naar de kapper ons haar laten kleuren...of samen naart stad in antwerpen en e pizzaatje gaan eten op e terraske...oh die vervlogen tijden toch... Enfin het heeft weer wat geduurd eer ik nog wat gestuurd had dus ik hoop dat ge toch nog af en toe eens komt kijken hierre. Dag meid, dikke knuffel ![]() |
| 23/02/2008 @ 14:59 loni | Wel kijk meid, de mirakels zijn de wereld nog niet uit...ik ben nu een maand zwanger...ik kan het zelf nog altijd niet geloven. ik had 2 maand clomid genomen en de gyneacoloog had gezegt dat ik daarmee een regelmatige cyclus zou hebben van 28 à 29 dagen en nu zat ik al aan dag 33 en ik zei 'flut, ik neem diene clomid nimeer, da werkt toch ook ni blijkbaar, als we nu nog is naar de gyneacoloog gaan zalt voor insiminatie zijn ze', maar mijn ms zijn niet meer gekomen, ik hab dan 2 positieve zwangerschapstesten gedaan en viel bijna flauw natuurlijk a ja na 5 jaar seg. Volgende week donderdag moet ik voor de eerste echo gaan. Het valt mij wel op dat ik veeeeel ongeruster ben dan vorige keer, ik durf bijna niks doen...ik ga blij zijn als de eerste 3 maanden voorbij zijn.Ons patatke is ook volledig in de wolken, zij wou ook al zo lang een broertje of zusje, wel liefst een zusje zegt ze, maar alst een broertje is is ze toch ook een beetje blij ![]() Het is waar wat ge zegt, vrijen op commando da was voor mij ventje ook maar niks ze, gewoon het gedacht dat da moèt is al genoeg, maar kijk hij heeft da toch goed gedaan mij schatke. O uw schoonvader op bezoek, als diene van mij op bezoek zou komen dan ben kik hier weg ze...idem me mijn schoonmoeder nee als da zou moeten natuurlijk moet dat he.Das wel tof zeker woensdags thuis. Ik ben altijd vrijdags thuis, maar ik wou graag loopbaanonderbreking nemen, ofwel halftijdse loonbaanonderbreking, want mij ma die is terug meer gaan werken, mij pa is wel me pensioen, ma ik denk ni da da zijn passie is van alle dagen e boeleke te verzorgen en ik snap da wel ze. Ma ja ik moet wel zien hoeveel ik dan verlies op mijn loon want ja de betalingen zijn er ook nog e, binne 3 jaartjes zijn we van de zwaarste betalingen af, ma nu ist nog effe op de tanden bijten, als ge iets wilt moet ge er iets voor over hebben natuurlijk e.Enfin we'll see, nu ga ik volop genieten van mijn zwangerschap. en in september gaat uwe oudste naar school ni? weet ge al waar hij gaat gaan? Tot gauw meid XXXXXXXXXXXXXXXX ![]() |
| 10/03/2008 @ 10:38 loni | Zo ik heb de eerste echo gehad en het is nog allemaal heel mini-mini he, maar alles is wel in orde, we hebben het hartje nog niet horen kloppen,maar wel al zien flikkeren op de echo. Na die inwendige echo kreeg ik thuis een bloeding...volledige paniek natuurlijk, maar blijkbaar kan dit voorvallen na zo'n inwendig onderzoek. Ik wou zo graag die tweede zwangerschap zo zalig beleven, maar ik ben dus gewoon zo kapot dat ik er gewoonweg niet van kàn genieten, ik ben nu thuisgebleven, want mijn werk pffff das ni te doen, das dus veel te zwaar, en ik had mij zo voorgenomen van mijn zwangerschap gewoon door te werken vorige week was ik zelfs zo vermoeid dat ik gewoon ben beginnen wenen en niet meer kon stoppen... straks moet ik naar de gyneacoloog, horen wat hij zegt...en ik moet niet braken ofzo, maar ben wel constant misselijk...hopelijk verwijnd dat allemaal na de eerste drie maanden. Ik ben uitgerekend voor 25 oktober, is dat niet dezelfde datum als van uw jongste? Denk het wel he. Maar het kon wel nog veranderen want het was allemaal nog heel klein.En is uw schoonvader alweer vertrokken of logeert hij nog bij jullie? Ik ga wat slapen zene want mijn ogen vallen zo toe. Dada meisje XXX ![]() |
| 10/04/2008 @ 22:37 zina ![]() | hello, het is al weer een tijdje geleden dat ik weer iets van je gehoord hebt, ik hoop dat alles goed gaat en dat de zwangerschap goed verloopt. Hopelijk tot binnenkort ![]() X-jes |
| 27/04/2008 @ 09:00 loni | hey meid, ik ben er weer nog eens geraakt... ![]() Alles gaat prima nu, maar dat is wel anders geweest...ik heb mij echt ellendig gevoeld de eerste maanden, doodmoe was ik, ik heb 2 weken thuis gezeten met oververmoeidheid, ik was doodmoe en s'avonds zo blij dat ik in mijn bed lag en ik kon gewoon ni slapen! en dan op de koop toe, ik was juist weer een week aant werken, verlies ik een stukje plombage in een tand en krijg ik een MEGA absces, jongen toch! hebt ge da ooit al is gehad? dan kunt ge uw tanden dus niet meer op elkaar zetten, en kunt ge niks meer eten gewoon, plus dat ik er nog koorts bij kreeg ook! da heeft zon 2 weken geduurd, ik heb 2 pakken antibiotica moeten pakken, een chance da da geen kwaad kan voor de baby, en weet ge wat die tandarts zei? Dat ik alleen perdolan mono mocht pakken als pijnstillers! das voor baby's!! een chance mocht ik van de gyneacoloog dafalghan forte nemen da kan absoluut geen kwaad zegt hij. Maar nu ben ik bijna 4 maand en heb ik plots veel meer energie, altijd zin om te kuisen, op het extreme af, ma da had ik me ons mieke ook. En nu genoeg over mij, hoe gaat het daar met u en uw kroost? Hopelijk tot gauw (langs mijne kant vooral )XXXXXXXXX |
| 15/06/2008 @ 09:32 loni | hey, hier ben ik nog eens, ondertussen weten we (waarschijnlijk) wat het zal worden...weer een meisje Het worden dus 2 roze kamertjes ![]() Voorts ben ik nog altijd aan het werk, het word wel zwaar, ben nu toch al voorbij mijn 5 maanden, maar ik ga het toch proberen vol te houden zodat ik al mijn zwangerschapsverlof heb na de geboorte. Ze is wel nen ongelooflijke shotter zene... ma als ik da voel ben ik altijd wat geruster, dan weet ik dat alles in orde is daarbinnen. En hoe gaat het daar met u en u 2 spruiten (enfin 3 met uwe man erbij gerekend )Gij zit met 3 venten in huis, hier ga mijne vent me 3 vrouwen op zijn dak zitten hihi. XXXXXXXXXXXXXXXX |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

zina gezocht

!!

. Ik verlang er zo naar, ge kunt u da ni voorstellen (ale waarschijnlijk wel...) de tijd is gewoon écht rijp, ik ben er helemaal klaar voor. afwachten zeker e...

heel vermoeiend. Ook zijn de kindjes elkaar aan't aflossen met ziek zijn
leuk is iets anders het is nu al een maand elke week iemand anders.. Maar bon da zal wel beteren als het weer betert.
a ja na 5 jaar seg. Volgende week donderdag moet ik voor de eerste echo gaan. Het valt mij wel op dat ik veeeeel ongeruster ben dan vorige keer, ik durf bijna niks doen...ik ga blij zijn als de eerste 3 maanden voorbij zijn.
en ik snap da wel ze. Ma ja ik moet wel zien hoeveel ik dan verlies op mijn loon want ja de betalingen zijn er ook nog e, binne 3 jaartjes zijn we van de zwaarste betalingen af, ma nu ist nog effe op de tanden bijten, als ge iets wilt moet ge er iets voor over hebben natuurlijk e.
vorige week was ik zelfs zo vermoeid dat ik gewoon ben beginnen wenen en niet meer kon stoppen... straks moet ik naar de gyneacoloog, horen wat hij zegt...en ik moet niet braken ofzo, maar ben wel constant misselijk...hopelijk verwijnd dat allemaal na de eerste drie maanden. Ik ben uitgerekend voor 25 oktober, is dat niet dezelfde datum als van uw jongste? Denk het wel he. Maar het kon wel nog veranderen want het was allemaal nog heel klein.
)
ma als ik da voel ben ik altijd wat geruster, dan weet ik dat alles in orde is daarbinnen.
)