< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwangerschap » zina gezocht

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/12/2007 @ 19:27
zina

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
goeie avond,

'k ben blij dat uw huizeke in orde komt en ge hebt gelijk, zo de feestdagen doorbrengen in stof en vuil is ni plezant. Je kan beter een beetje stoppen dat je terug wat energie enzo opdoen om daarna terug met frisse moed te herbeginnen. Wij zijn nu aan't wachten op een groter huizeken, want we hebben maar 2kamers hier en het is veel te klein met 2 kindjes. En dan verhuis ik niet meer, daar blijven we dan en na 5jaar mogen we dat kopen. Dat geeft ons nog wa tijd om te sparen !!

Met mohammed gaat alles goed, hij is zo fier op zijn 2 zonen ongelooflijk. en tussen ons gaat het beter en beter, we hebben zeer zwarte sneeuw gezien maar we beginnen de zon door de wolken te zien. Beetje bij beetje komen we er wel.

Onze Yassin is nu bijna 3jaar en ja het tutje is er nog altijd maar nu we Ilyas erbij is heeft de pediater gezegd om nog effe te wachten om zijn tut te laten afnemen. Ik denk dat ik zo tegen zijn verjaardag er mee ga beginnen.

Voor de moment ben ik in bevallingsverlof, gelukkig gaat onze yassin naar school want het is niet te onderschatten zo ineens 2 kindjes hoor. Heel vermoeiend vooral omdat Yassin een kindje is met heel veel energie, pffffffff ongelooflijk. Da begint 's morgens en da eindigd als ik hem in zijn bed leg 's avonds. Maar bon, da betert wel waarschijnlijk als Ilyas zijn nachten begint te doen laat ons hopen dat dat zeer snel gebeurd!!

Nee ik ben content met mijn twee kabouterkes en ik wens da echt iedereen toe en zeker aan u meisje en ik ben er zeker van dat het wel in orde komt. Ik zie u ook nog met zo'n klein babytje in uw armkes. Je moet echt uw hoofd leegmaken, er ni aan denken makkelijker gezegd als gedaan, maar zo ben ik ook zwanger geraakt van Yassin. Bij ons heeft dat ook een paar jaar geduurd voor het gelukt is he, de moment dat we zeiden dit is echt de laatste behandeling als het ni lukt stoppen voor een paar jaar en boem het was zover!!!
Ilyas ook, hij was totaal nog ni gepland, ook deels daar het ni zo goe ging tussen ons, maar het was een geschenk uit de hemel. Dankzij mijn hormonen tijdens de zwangerschap heb ik eens goed mijn gedacht kunnen zeggen aan mohammed en hij heeft zijn oogskes open gedaan.

bon ik ga wat verder doen en hopelijk tot binnenkort

kusjes

ikke

Link naar deze reactie
10/02/2008 @ 09:37
loni

Hey, ik wou even zeggen dat onze computer weer naar beneden is verhuisd en ik weer meer online ga kunnen komen s'avonds want hij ging altijd uit om 19.30h omdat ons mieke dan in bedje moet, dus tot gauw he. XXXX

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 21:34
loni

zo ik ben er weer eens. alles goed?

Bon we zijn dus begonnen aan een lange weg denk ik, ik moet nu clomid nemen om mijn eisprong op te wekken, de gyne zei eerst dat het insiminatie zou worden, maar we gaan toch enkele maanden zo proberen want ik heb daar dus eigenlijk geen zin in. Ik heb nu 2 maanden clomid genomen, maar nog niks . Ik verlang er zo naar, ge kunt u da ni voorstellen (ale waarschijnlijk wel...) de tijd is gewoon écht rijp, ik ben er helemaal klaar voor. afwachten zeker e...

Mijn ventje zegt altijd dak mij ni zo druk moet maken da da wel zal komen, maar ik ben er nu 28, binne 10 jaar moet het ook niet meer he... Met ons gaat het trouwens heel goed, nu de werken bijna rond zijn hier en we weer op ons gemak zitten zijn we precies opnieuw verliefd...alleen ja, alle dagen vrijen dat gaat gewoon niet he, als we juist samen waren dan weet ik nog goed was dat dus alle dagen en toen heeft het dus maar 2 maand geduurd en ik was al zwanger, ma ja nu moet ge er de spanning wat inhouden he, dat het niet te saai word. Ik had Goed Gevoel gekocht, daar was zon boekske bij over wat de fantasien zijn van de mannen enzo en vanalles om het sexleven spannend te houden, ma daar staat nogal wat in ze...daartegen ben ik een dikke seut...

En ons patatke das zon flinke meid, in september gaat ze al naar het eerste studiejaar seg...de tijd gaat zo rap da ge er bijna ni van kunt genieten vind ik, ge zijt altijd zo opgejaagd, heel den dag werken, s'avonds zien dat er eten op tafel staat en alles weer opgeruimd en netjes is, ik heb er soms mijn buik van vol, ik zou veel liever minder werken en meer genieten maar ja da zit er de eerste jaren niet in. werkt gij nog altijd voltijds? Want me zon 2 boelekes zal da toch ni zo evident zijn e?

Laatst moest ik weer aan u denken als ik int shoppingcenter was in woluwe, daar gingen we toch veel naartoe wij 2, en dan samen naar de kapper ons haar laten kleuren...of samen naart stad in antwerpen en e pizzaatje gaan eten op e terraske...oh die vervlogen tijden toch...

Enfin het heeft weer wat geduurd eer ik nog wat gestuurd had dus ik hoop dat ge toch nog af en toe eens komt kijken hierre.

Dag meid, dikke knuffel

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 18:13
zina

hey meisje,

Hier ben ik ook nog eens ook al wat geleden maar ik heb het zo druk de laatste tijd. Ik ben al terug beginnen werken en dat combineren met 2 kindjes pfffffffffff heel vermoeiend. Ook zijn de kindjes elkaar aan't aflossen met ziek zijn leuk is iets anders het is nu al een maand elke week iemand anders.. Maar bon da zal wel beteren als het weer betert.

Zeg en ik zie dat je ook met clomid begonnen zijt, ik hoop dat het lukt.. bij mij heeft het geholpen, maar wel in combinatie met een spuitje voor de eisprong op te wekken. Dus ik moest om de twee weken naar de gyn, 1 keer voor de spuit en twee weken later voor echo om te zien of er een eitje klaar zat en dan vrijen he!! leuk he zo op commando
Och nu kan ik er mee lachen maar toen herinner ik me wel dat het niet zo leuk was maar kijk het is gelukt en dat is het belangrijkste. Probeer er u gewoon ni te druk in te maken da lukt wel.

Met ons gaat het voor de rest goed, ik heb sinds zondag mijn schoonvader uit marokko op bezoek olé olé en de vraag wanneer hij terug vertrekt mag blijkbaar ni gesteld worden (onbeleefd volgens hun) pffffffffffff!! WHY MEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Nee nee valt wel mee. Nu werk ik ook 4/5de is veel leuker, ik ben 's woensdags thuis nu dus das wel positief

Allé meisje laat nog iets weten hoe het gaat met jullie en het clomid avontuur ik ga is stillekes naar mijn kindjes gaan (ben nog op't werk)

dikke kussen en heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel succes

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 14:59
loni

Wel kijk meid, de mirakels zijn de wereld nog niet uit...ik ben nu een maand zwanger...ik kan het zelf nog altijd niet geloven. ik had 2 maand clomid genomen en de gyneacoloog had gezegt dat ik daarmee een regelmatige cyclus zou hebben van 28 à 29 dagen en nu zat ik al aan dag 33 en ik zei 'flut, ik neem diene clomid nimeer, da werkt toch ook ni blijkbaar, als we nu nog is naar de gyneacoloog gaan zalt voor insiminatie zijn ze', maar mijn ms zijn niet meer gekomen, ik hab dan 2 positieve zwangerschapstesten gedaan en viel bijna flauw natuurlijk a ja na 5 jaar seg. Volgende week donderdag moet ik voor de eerste echo gaan. Het valt mij wel op dat ik veeeeel ongeruster ben dan vorige keer, ik durf bijna niks doen...ik ga blij zijn als de eerste 3 maanden voorbij zijn.

Ons patatke is ook volledig in de wolken, zij wou ook al zo lang een broertje of zusje, wel liefst een zusje zegt ze, maar alst een broertje is is ze toch ook een beetje blij

Het is waar wat ge zegt, vrijen op commando da was voor mij ventje ook maar niks ze, gewoon het gedacht dat da moèt is al genoeg, maar kijk hij heeft da toch goed gedaan mij schatke.

O uw schoonvader op bezoek, als diene van mij op bezoek zou komen dan ben kik hier weg ze...idem me mijn schoonmoeder nee als da zou moeten natuurlijk moet dat he.

Das wel tof zeker woensdags thuis. Ik ben altijd vrijdags thuis, maar ik wou graag loopbaanonderbreking nemen, ofwel halftijdse loonbaanonderbreking, want mij ma die is terug meer gaan werken, mij pa is wel me pensioen, ma ik denk ni da da zijn passie is van alle dagen e boeleke te verzorgen en ik snap da wel ze. Ma ja ik moet wel zien hoeveel ik dan verlies op mijn loon want ja de betalingen zijn er ook nog e, binne 3 jaartjes zijn we van de zwaarste betalingen af, ma nu ist nog effe op de tanden bijten, als ge iets wilt moet ge er iets voor over hebben natuurlijk e.

Enfin we'll see, nu ga ik volop genieten van mijn zwangerschap.

en in september gaat uwe oudste naar school ni? weet ge al waar hij gaat gaan?

Tot gauw meid XXXXXXXXXXXXXXXX

Link naar deze reactie
28/02/2008 @ 17:45
zina

oooooooooooooooooooooooh proficiat meisje, amai ik ben zo blij voor u da kunt ge ni geloven!!! Ziet ge 2 maand he, bij mij was da ook zoiets, ik had het u gezegd he!!!

Onze Yassin die gaat al sinds september naar school he, hij gaat in de perksestraat achter ons he opt fabourg! Een hele goeie school vind ik toch.

Laat iets weten als ge naar de gyn geweest zijt ik ben benieuwd.

En meisje nen dikke proficiat zene

Dikke kus en geniet er maar van!!!!!

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 10:38
loni

Zo ik heb de eerste echo gehad en het is nog allemaal heel mini-mini he, maar alles is wel in orde, we hebben het hartje nog niet horen kloppen,maar wel al zien flikkeren op de echo. Na die inwendige echo kreeg ik thuis een bloeding...volledige paniek natuurlijk, maar blijkbaar kan dit voorvallen na zo'n inwendig onderzoek. Ik wou zo graag die tweede zwangerschap zo zalig beleven, maar ik ben dus gewoon zo kapot dat ik er gewoonweg niet van kàn genieten, ik ben nu thuisgebleven, want mijn werk pffff das ni te doen, das dus veel te zwaar, en ik had mij zo voorgenomen van mijn zwangerschap gewoon door te werken vorige week was ik zelfs zo vermoeid dat ik gewoon ben beginnen wenen en niet meer kon stoppen... straks moet ik naar de gyneacoloog, horen wat hij zegt...en ik moet niet braken ofzo, maar ben wel constant misselijk...hopelijk verwijnd dat allemaal na de eerste drie maanden. Ik ben uitgerekend voor 25 oktober, is dat niet dezelfde datum als van uw jongste? Denk het wel he. Maar het kon wel nog veranderen want het was allemaal nog heel klein.

En is uw schoonvader alweer vertrokken of logeert hij nog bij jullie?

Ik ga wat slapen zene want mijn ogen vallen zo toe.

Dada meisje XXX

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 15:52
zina

helaba,

Ja ik was ook heel misselijk en moe die eerste drie maand en ook nooit moeten overgeven!! Maar dat is over gegaan tegen de 13 à 14de week!! ge moet ni vragen hoe blij ik was dat dat over was, ik herinner me die tijd nog alsof het gisteren was.
En ja Ilyas is ook geboren op 25okt maar ik was uitgerekend de 26ste!!! En wenen oh amai daar kon ik ook wat van zene met Ilyas, da had ik zo ni met Yassin (maar ik werkte dan ook ni he)!! Zal wel met stress enzo te maken hebben denk ik en eerlijk gezegd is da bij mij ni over gegaan tot het einde nu lach ik daarmee, maar toen was ik zo kwaad op mezelf dat ik gewoon begon te wenen voor niets!!!
Maar je gaat zien een keer dat je die 12wkn voorbij bent gaat ge u veel beter en veel minder stressy voelen.

Geniet er maar van, het is zo rap gedaan (het zwanger zijn he)

Allé ik ga nog wat verder werken ik kom straks misschien nog eens kijken!!

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 15:52
zina

helaba,

Ja ik was ook heel misselijk en moe die eerste drie maand en ook nooit moeten overgeven!! Maar dat is over gegaan tegen de 13 à 14de week!! ge moet ni vragen hoe blij ik was dat dat over was, ik herinner me die tijd nog alsof het gisteren was.
En ja Ilyas is ook geboren op 25okt maar ik was uitgerekend de 26ste!!! En wenen oh amai daar kon ik ook wat van zene met Ilyas, da had ik zo ni met Yassin (maar ik werkte dan ook ni he)!! Zal wel met stress enzo te maken hebben denk ik en eerlijk gezegd is da bij mij ni over gegaan tot het einde nu lach ik daarmee, maar toen was ik zo kwaad op mezelf dat ik gewoon begon te wenen voor niets!!!
Maar je gaat zien een keer dat je die 12wkn voorbij bent gaat ge u veel beter en veel minder stressy voelen.

Geniet er maar van, het is zo rap gedaan (het zwanger zijn he)

Allé ik ga nog wat verder werken ik kom straks misschien nog eens kijken!!

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 22:37
zina

hello,

het is al weer een tijdje geleden dat ik weer iets van je gehoord hebt, ik hoop dat alles goed gaat en dat de zwangerschap goed verloopt.

Hopelijk tot binnenkort

X-jes

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 09:00
loni

hey meid,

ik ben er weer nog eens geraakt...

Alles gaat prima nu, maar dat is wel anders geweest...ik heb mij echt ellendig gevoeld de eerste maanden, doodmoe was ik, ik heb 2 weken thuis gezeten met oververmoeidheid, ik was doodmoe en s'avonds zo blij dat ik in mijn bed lag en ik kon gewoon ni slapen! en dan op de koop toe, ik was juist weer een week aant werken, verlies ik een stukje plombage in een tand en krijg ik een MEGA absces, jongen toch! hebt ge da ooit al is gehad? dan kunt ge uw tanden dus niet meer op elkaar zetten, en kunt ge niks meer eten gewoon, plus dat ik er nog koorts bij kreeg ook! da heeft zon 2 weken geduurd, ik heb 2 pakken antibiotica moeten pakken, een chance da da geen kwaad kan voor de baby, en weet ge wat die tandarts zei? Dat ik alleen perdolan mono mocht pakken als pijnstillers! das voor baby's!! een chance mocht ik van de gyneacoloog dafalghan forte nemen da kan absoluut geen kwaad zegt hij.

Maar nu ben ik bijna 4 maand en heb ik plots veel meer energie, altijd zin om te kuisen, op het extreme af, ma da had ik me ons mieke ook.

En nu genoeg over mij, hoe gaat het daar met u en uw kroost?

Hopelijk tot gauw (langs mijne kant vooral )

XXXXXXXXX

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 21:39
zina

helaba,

ik ben blij dat ik nog iets hoor (lees) van u en dat het met de baby allemaal in orde is!! Zeg en weet je al wat het is???? Ik ben benieuwd!!! Met mij alles goed, Ilyas is weer eens ziek maar dat zijn we al gewend nu nee hij heeft slechte longen ocharme!!! Da heeft hem van zijne papa die heeft ook astma!! Maar bon da's weer eens twee weken aerosol en dan is da weer gedaan, gelukkig dat die daar ni echt ziek van is!!! geen koorts en hij slaapt 's nachts heeeeeeeeeeel belangrijk slaaaaaaaaaaaaaaaaaap!!!
Voor de rest gaat alles hier zijn gangetje!!

Allé ik ga nog wa voort doen 'k moet nog wat opruimen

dikke kus en tot heeeeeeeeeel snel hoop ik

Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 09:32
loni

hey,

hier ben ik nog eens, ondertussen weten we (waarschijnlijk) wat het zal worden...weer een meisje Het worden dus 2 roze kamertjes

Voorts ben ik nog altijd aan het werk, het word wel zwaar, ben nu toch al voorbij mijn 5 maanden, maar ik ga het toch proberen vol te houden zodat ik al mijn zwangerschapsverlof heb na de geboorte. Ze is wel nen ongelooflijke shotter zene... ma als ik da voel ben ik altijd wat geruster, dan weet ik dat alles in orde is daarbinnen.

En hoe gaat het daar met u en u 2 spruiten (enfin 3 met uwe man erbij gerekend )
Gij zit met 3 venten in huis, hier ga mijne vent me 3 vrouwen op zijn dak zitten hihi.

XXXXXXXXXXXXXXXX

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 21:25
zina

Hey,

Hier ben ik nog eens, sorry maar ik had geen pc meer!
Met mij gaat alles goed, binnen twee dagen vertrekken we op vakantie en het is juist op tijd, ik heb het nodig.
De kindjes gaan goed, ze hebben allebei wel een goeie verkoudheid maar voor de rest... geen problemen.
Ik ben blij te horen dat alles goed gaat met u en de zwangerschap.

bon ik ga wat verder doen, ik heb nog wat valiezen te vullen !! En gaan jullie op vakantie???

xxxxxxxxx-jes
ikke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina