[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/12/2004 @ 23:30 | kan een test al aantonen dat je zwanger bent bij de eerste dagen dat je zwanger bent? of moet je 4 weken ongeveer zijn vooralleer de test kan lukken? ik denk dat ik zwanger ben maar mijn vriendin zegt dat 1/2 weken te vroeg is omp een test uit te voeren omdat deze da nog niet kan registreren heeft eij gelijk of niet wie helpt mij hier even mee ![]() VROLIJK KERSTFEEST AAN IEDEREEN EN EEN GEZOND EN GELUKKIG NIEUWJAAR AAN ALLE ZWANGERE MOEDERS OF DE MAMMA’S EN DE PAPPA’s en alle andere mensen |
| 26/12/2004 @ 23:47 | kan iemand me hier mee helpen aub |
| 27/12/2004 @ 00:01 Heidi | Hallo, als je een zwangerschapstest doet gewoon van de apotheek (dwz met de urine) moet je inderdaad wachten tot je overtijd bent, zoniet kan het zijn dat je zwangerschapshormoon nog niet hooggenoeg is en dat dit niet wordt aangeduid als zwanger. Als je bloed laat nemen, kan de dokter eerder (dus voor je overtijd bent) uitsluitsel geven. Groetjes |
| 04/01/2005 @ 03:49 | ik heb een test gedaan en die was negatief volgende keer beter zeker ![]() ![]() ![]() ![]() |
| 06/01/2005 @ 17:51 Sarah | Ik heb nu de test van cleablue gebruikt maar mijn ongi-dag is pas maandag en toen ik het schermpje wou controleren zag ik bijna niks. Een heel vaag plat streepje. Kan het zijn dat ik de test te vroeg gebruikt heb of dat de test niet goed gewerkt heeft? Normaal moet je toch een duidelijk zicht hebben? |
| 07/01/2005 @ 20:12 Roosje | ik wil even kwijt, dat de claerbleu een positiefresultaat geeft doormiddel van een + en niet meer van een streepje of je moet nog de oudere versie hebben, maar de nieuweversie geeft een + voor positief en een - voor negatief maar toch hoop ik voor je dat je zwanger bent!!!!!!! kusssssss |
| 08/01/2005 @ 19:16 Sarah | Nog altijd geen nieuws. Ik denk dat het ’ongeduldig’ wachten het meest lastig is aan een zwangerschap. Nu, we zijn nog niet zolang bezig dus we gaan zeker niet panikeren en ondertussen rustig verder klussen En gelukkig bestaan er nog zulke sites waar iedereen haar ervaring kan vertellen. Mij geeft het in elk geval steun doorheen het lange wachten.Groetjes aan iedereen! xxx |
08/01/2005 @ 19:36 ![]() | droompje hoe lang ben je al bezig om zwanger te worden |
| 10/01/2005 @ 20:04 Sarah | Nog niet zo lang hoor. Ik ben er wel al langer mee bezig dan mijn vriend.(ik bedoel dat ik het al langer wil dan hem) Ik heb eigenlijk van jongsaf altijd een kindje gewild maar ja, daarvoor moet je met twee zijn hé en toen mijn vriend zei dat hij eigenlijk ook wel een kindje wou, sprong ik een gat in de lucht natuurlijk! Maar ik ga me er zeker niet op blind staren hoor. Wat komt dat komt en we zien wel natuurlijk. Ik ben nog jong en heb dus nog alle tijd. Ondertussen genieten we ook meer van elkaar en dat is al het klussen zeker waard! ![]() |
| 13/01/2005 @ 19:39 Sarah | Het was ook de clearblue test die ik gebruikt heb maar ik denk dat ik een beetje té enthousiast was en te vroeg getest heb. Nu, ondertussen zijn we donderdag en nog steeds geen duiveltjes te zien, terwijl ze maandag toch moesten komen. Grrr... die kleine ettertjes Ik denk dat het ook wat komt door de stress: druk op het werk, een contract dat ten einde loopt en volop aan het solliciteren, denken aan een eerste kindje... Het is allemaal zoveel maar ik wil echt zwanger worden en die kinderwens niet uitstellen. Ik ben misschien nog jong maar een kind gaat bij mij voor dan een carrière... Ben ik nu zo’n traditionele huismus? Wat stellen jullie voor? Wanneer zou ik best mijn huisarts eens raadplegen? Ik heb eigenlijk maar weinig geloof in die zwangerschapstesten. Het is echt een marteling om in die onzekerheid te zitten; vinden jullie ook niet?xxx |
| 21/01/2005 @ 16:36 Sarah | Ben ondertussen ongesteld maar we zijn nog niet lang bezig dus ik geef zeker de moed niet op. Dat wil enkel maar zeggen dat we nog meer tijd hebben om te oefenen hé Trouwens, stresstoestanden doen er ook niet te veel deugd aan dus vanaf nu probeer ik me zo rustig mogelijk te houden tegen de tijd dat ik weer ongesteld moet worden (naar ’t schijnt helpt dat) Als je probeert om zwanger te raken, ga je je altijd zo fixeren op andere mama’s met een kindje. Wie heeft dit nog? ’t Zit toch allemaal raar in elkaar hé...Groetjes en een dikke kus! |
25/01/2005 @ 19:55 ![]() | he hallo ja ik ben ondertussen ook weer ongesteld geworden...wel balen, maar nu gaan we er weer lekker tegen aan! Groetjes |
| 26/01/2005 @ 14:42 | Ja ik ook weer ongesteld geworden wat duurt een maand dan lang he meiden!!!! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

zwangerschapstest vraagje
VROLIJK KERSTFEEST AAN IEDEREEN EN EEN GEZOND EN GELUKKIG NIEUWJAAR AAN ALLE ZWANGERE MOEDERS OF DE MAMMA’S EN DE PAPPA’s en alle andere mensen

volgende keer beter zeker 

. Misschien heb je deze maand geen eisprong gehad en ben je gewoon al aan je volgende cyclus bezig? Zit je dan nu niet in een klusperiode? Wanneer zou dan je volgende NOD zijn? Ik zou me nu concentreren op die datum en als er dan nog steeds geen 
En gelukkig bestaan er nog zulke sites waar iedereen haar ervaring kan vertellen. Mij geeft het in elk geval steun doorheen het lange wachten.