< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » zwangerschapstest vraagje

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
zwangerschapstest vraagje
26/12/2004 @ 23:30

Online Status
kan een test al aantonen dat je zwanger bent bij de eerste dagen dat je zwanger bent?

of moet je 4 weken ongeveer zijn vooralleer de test kan lukken?

ik denk dat ik zwanger ben maar mijn vriendin zegt dat 1/2 weken te vroeg is omp een test uit te voeren omdat deze da nog niet kan registreren heeft eij gelijk of niet wie helpt mij hier even mee
VROLIJK KERSTFEEST AAN IEDEREEN EN EEN GEZOND EN GELUKKIG NIEUWJAAR AAN ALLE ZWANGERE MOEDERS OF DE MAMMA’S EN DE PAPPA’s en alle andere mensen

Link naar deze reactie
26/12/2004 @ 23:47

Online Status
kan iemand me hier mee helpen aub

Link naar deze reactie
27/12/2004 @ 00:01
Heidi

Hallo,

als je een zwangerschapstest doet gewoon van de apotheek (dwz met de urine) moet je inderdaad wachten tot je overtijd bent, zoniet kan het zijn dat je zwangerschapshormoon nog niet hooggenoeg is en dat dit niet wordt aangeduid als zwanger.
Als je bloed laat nemen, kan de dokter eerder (dus voor je overtijd bent) uitsluitsel geven.

Groetjes

Link naar deze reactie
27/12/2004 @ 08:24
Saartje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 21/11 en ik heb op 20/12 een test gedaan, die was positief! Bij mijn twee vorige zwangerschappen heb ik ook zo snel getest, en toen heb ik telkens eerst een negatieve test gehad, hoewel ik bij een test een week later wel zwanger bleek te zijn!
En dit heeft niets te maken met dure of goedkope tests! Integendeel, de twee negatieve tests waren Predictor en Clearblue, de positieve test waren huismerken van GB, Delhaize en Kruidvat, veel goedkopere dus!
Ik moet nu wel nog bloed laten prikken om uitsluitsel te geven, maar ik voel echt dat ik zwanger ben aan mijn borsten en onderin mijn buik. (steken)
Groetjes, Saartje en
XXX

Link naar deze reactie
27/12/2004 @ 19:10
Bente

Ik moest 11/12 ongi worden en 9/12 heb ik al een test gedaan en die gaf al positief (eigen merk van da). Ik heb op 11/12 weer een test gedaan en die was ook weer positief. Dus je ziet maar soms kan je ook al eerder testen, maar het ligt eraan of er al genoeg hcg waarde in je urine zitten. Dat verschilt ook weer per persoon.

Heel veel succes!!

Groetjes Bente

Link naar deze reactie
04/01/2005 @ 03:49

Online Status
ik heb een test gedaan en die was negatief

volgende keer beter zeker

Link naar deze reactie
05/01/2005 @ 09:12
Saartje

Bah, Mammon! Wat vervelend voor je! Al zolang overtijd en nog steeds negatief testen. Misschien heb je deze maand geen eisprong gehad en ben je gewoon al aan je volgende cyclus bezig? Zit je dan nu niet in een klusperiode? Wanneer zou dan je volgende NOD zijn? Ik zou me nu concentreren op die datum en als er dan nog steeds geen te zien zijn, zou ik toch nog maar eens testen of bloed laten onderzoeken! Kop op! Jouw tijd komt nog!
Veel succes! Saartje XXX

Link naar deze reactie
06/01/2005 @ 17:51
Sarah

Online Status
Ik heb nu de test van cleablue gebruikt maar mijn ongi-dag is pas maandag en toen ik het schermpje wou controleren zag ik bijna niks. Een heel vaag plat streepje. Kan het zijn dat ik de test te vroeg gebruikt heb of dat de test niet goed gewerkt heeft? Normaal moet je toch een duidelijk zicht hebben?

Link naar deze reactie
07/01/2005 @ 19:22
Saartje

Hey droompje,
als je een streepje zag, ook al is het supervaag, ben je wel zwanger hoor!
Het streepje is zo vaag omdat je NOD pas maandag is. Je bent dus eigenlijk nog niet overtijd en daardoor is de HCG waarde in je bloed nog heel laag! Maar een (vaag) streepje in dezelfde richting als het controlestreepje wil wel zeggen dat jouw "droompje" wel eens zou kunnen uitkomen!
Om echt zeker te zijn kan je later nog eens opnieuw testen of direct je bloed laten afnemen!
Veel liefs en alvast proficiat, Saartje

Link naar deze reactie
07/01/2005 @ 20:12
Roosje

ik wil even kwijt, dat de claerbleu een positiefresultaat geeft doormiddel van een + en niet meer van een streepje of je moet nog de oudere versie hebben, maar de nieuweversie geeft een + voor positief en een - voor negatief

maar toch hoop ik voor je dat je zwanger bent!!!!!!!

kusssssss

Link naar deze reactie
08/01/2005 @ 19:16
Sarah

Online Status
Nog altijd geen nieuws. Ik denk dat het ’ongeduldig’ wachten het meest lastig is aan een zwangerschap. Nu, we zijn nog niet zolang bezig dus we gaan zeker niet panikeren en ondertussen rustig verder klussen En gelukkig bestaan er nog zulke sites waar iedereen haar ervaring kan vertellen. Mij geeft het in elk geval steun doorheen het lange wachten.

Groetjes aan iedereen! xxx

Link naar deze reactie
08/01/2005 @ 19:36

droompje hoe lang ben je al bezig om zwanger te worden

Link naar deze reactie
10/01/2005 @ 20:04
Sarah

Online Status
Nog niet zo lang hoor. Ik ben er wel al langer mee bezig dan mijn vriend.(ik bedoel dat ik het al langer wil dan hem) Ik heb eigenlijk van jongsaf altijd een kindje gewild maar ja, daarvoor moet je met twee zijn hé en toen mijn vriend zei dat hij eigenlijk ook wel een kindje wou, sprong ik een gat in de lucht natuurlijk! Maar ik ga me er zeker niet op blind staren hoor. Wat komt dat komt en we zien wel natuurlijk. Ik ben nog jong en heb dus nog alle tijd. Ondertussen genieten we ook meer van elkaar en dat is al het klussen zeker waard!

Link naar deze reactie
10/01/2005 @ 21:23
Saartje

Droompje, wat stond er in de bijsluiter? Moest het een + zijn om positief te testen , zoals Roosje zei?
Ik had een huismerk van Kruidvat gebruikt, en daar moest het een streepje zijn in dezelfde richting als het streepje in het controlevakje! Maar bij mijn vorige tests (vorige twee zwangerschappen) was het ook een + voor positief en een - voor niet zwanger.
Groetjes, Saartje enXXX

Link naar deze reactie
11/01/2005 @ 22:11

en al nieuws Droompje????/
Gefeliciteerd Saartje, Bente,met je zwangerschap!!
Shit man Mammon.

en ikke ik weet het echt niet....opzich voel ik niets nou jha iets maar eigenlijk geen idee of het anders dan anders is....mijn vriend ook elke dag en voel je al iets...jaaaa wij zijn er wel heel erg mee bezig, is niet zo goed hoorde ik, maar overdag werk ik en denk ik er nauwelijks aan dus tja wat wil je anders......wachten op mijn gevoelige borsten denk ik!!!
succes allemaal

Link naar deze reactie
13/01/2005 @ 19:39
Sarah

Online Status
Het was ook de clearblue test die ik gebruikt heb maar ik denk dat ik een beetje té enthousiast was en te vroeg getest heb. Nu, ondertussen zijn we donderdag en nog steeds geen duiveltjes te zien, terwijl ze maandag toch moesten komen. Grrr... die kleine ettertjes Ik denk dat het ook wat komt door de stress: druk op het werk, een contract dat ten einde loopt en volop aan het solliciteren, denken aan een eerste kindje... Het is allemaal zoveel maar ik wil echt zwanger worden en die kinderwens niet uitstellen. Ik ben misschien nog jong maar een kind gaat bij mij voor dan een carrière... Ben ik nu zo’n traditionele huismus? Wat stellen jullie voor? Wanneer zou ik best mijn huisarts eens raadplegen? Ik heb eigenlijk maar weinig geloof in die zwangerschapstesten. Het is echt een marteling om in die onzekerheid te zitten; vinden jullie ook niet?

xxx

Link naar deze reactie
16/01/2005 @ 13:25

en al nieuws droompje??? duurt nu wel erg lang voordat de duiveltes er komen is toch goed nieuws!!!
ik heb al een test gedaan een week te vroeg, negatief nl
achja....zonde van het geld
ik krijg als goed is in begin maart een vast contract, heb een jaar geleden een promotie gemaakt en dan wordt het vast contract over gezet in een tijdelijk contract, maar wel met de garantie dat als je geen vast contract krijgt je weer terug valt in je vorige functie, dus daar maak ik me niet druk om en als ik zwanger ben vertel ik het pas als ik mijn contract heb ondertekend, jajaja boeie

Link naar deze reactie
21/01/2005 @ 16:36
Sarah

Online Status
Ben ondertussen ongesteld maar we zijn nog niet lang bezig dus ik geef zeker de moed niet op. Dat wil enkel maar zeggen dat we nog meer tijd hebben om te oefenen hé Trouwens, stresstoestanden doen er ook niet te veel deugd aan dus vanaf nu probeer ik me zo rustig mogelijk te houden tegen de tijd dat ik weer ongesteld moet worden (naar ’t schijnt helpt dat) Als je probeert om zwanger te raken, ga je je altijd zo fixeren op andere mama’s met een kindje. Wie heeft dit nog? ’t Zit toch allemaal raar in elkaar hé...

Groetjes en een dikke kus!

Link naar deze reactie
25/01/2005 @ 19:55

he hallo

ja ik ben ondertussen ook weer ongesteld geworden...wel balen, maar nu gaan we er weer lekker tegen aan!
Groetjes

Link naar deze reactie
26/01/2005 @ 14:42

Ja ik ook weer ongesteld geworden wat duurt een maand dan lang he meiden!!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]