18/05/2006 @ 19:46
Kirsten

| Hey Lien
Ik moet nog 2 dagen werken (24 en 29 mei), dus einde is in zicht. Nu is deze nacht Jimmy's oma gestorven en ze wordt woensdag begraven dus zal nog maar 1 dag moeten gaan, gezien ik die dag naar de begrafenis zal gaan. Iets minder goed nieuws dus, hoewel het voor de bomma wel beter is, want ze was al een tijdje ziek en terminaal, dus ja.
Eigenlijk doe ik het werk wel graag en kom goed overeen met de (meeste) collega's, maar het is gewoon niet leuk als er telkens dingen beloofd worden, net op het laatste moment afkaatsen. Ook sinds de overname is het alleen maar gefocussed op aantallen, aanslagen en presteren en dat is niet plezant he.Ook worden we meer en meer concurrenten dan collega's omdat wij constant vergeleken worden qua snelheid, aantallen, ...
Ondertussen is het al volledig volgeboekt hier en moet ik nu zelfs mensen weigeren. Raar he en nog niet gestart eigenlijk! kijk er wel naar uit, maar ben blij datik in november maar met eentje begin en dan in januari het 2e komt (feb de rest), zodat ik toch wat kan inwerken, want zal toch aanpassen zijn he!
Wij zijn hier volop bezig buiten: vandaag 10 (!!!) vrachten grond (om gras op te zaaien) geleverd, wij hadden er oorspronkelijk 5 besteld, maar zagen al snel in dat wij daar niet mee toe zouden komen! Het is het dubbele dus geworden (ook qua prijs uiteraard!). jimmy hele dag bezig met het verspreiden van die grond. hadden hiervoor bobcat gehuurd, maar dat ging niet vlot (mede door regen vanacht), dus verhuurfirma terug moeten bellen om een graafmachine te brengen ipv die bobcat, dus weer extra kosten en vooral veel tijdverlies (waardoor kosten natuurlijk weer oplopen). Gelukkig vlotte dat wel goed en is het verspreid, nu nog alles harken en proberen egaal te maken zodat wij dit weekend kunnen zaaien.
Daarna zijn de klinkers aan de beurt en binnen 2 a 3 weken komen ze de ramen en nieuwe voordeur plaatsen. Moeten we natuurlijk eerst de oude uitbreken (stof!) en daarna moet alles terug bijgewerkt worden (zijn stalen ramen momenteel en dienen uitgeslepen te worden en ja wil dus zeggen opnieuw verven... wat nog maar een jaar geleden gebeurd is). Och ja wat zouden we anders doen! (hihi).
Dan kunnen we (zeg wel altijd we, maar is vooral jimmy) verder in het opvanggedeelte en hopelijk is het dan gedaan voor even.
Tijl heeft hier ook nog geen tandjes hoor! Vind ik trouwens niet erg, want hij kan zonder tandjes al aardig bijten tijdens de bv!
Over bijten gesproken, Finn heeft daar de laatste tijd ook een handje van weg, vandaag heeft ze Tijl enorm fel in zijn wang gebeten, haar tandjes staan er nog in! Hij natuurlijk heel hard huilen, ocharm, zo zielig en zij stond er gewoon bij en riep: "mama, Tijl pijn, oh, pak tijl". Precies alsof ze het neit geweest was. Ik draaide me gewoon even om om drinken te nemen terwijl hij in zijn relax lag! Erg hoor. Ik vind het zo jammer, terwijl ze anders heel lief is voor haar broertje. Daarna ook terug de grootste vrienden, maar toch.
Tijl trekt zich sinds enkele dagen op in zijn park (Finn deed dit pas op 15 mnd), maar kruipen of sluipen doet hij ook nog niet. Hij kan zich wel in alle bochten wringen en in alle richtingen bewegen!
Oei, niet leuk zeker dat de juf dat vertelde van Stephen. Kan een periode zijn he en niet elk kindje is even sociaal.
Hier verder niet zo veel nieuws, kan mij voorstellen dat je uitkijkt naar je vakantie! Hier misschien in het najaar nog een midweekje centerparcs ofzo, maar momenteel te druk en financieel niet echt haalbaar. Je kan natuurlijk altijd, maar is niet goedkoop en zeker niet in hoogseizoen, vandaar!
Zo, veel groetjes
Kirsten
|