[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/12/2004 @ 11:32 hopend op een droom | Hallo iedereen, Sinds enkele weken bezoek ik deze site meermaals omdat mijn vriend en ik besloten hebben dat we dolgraag een kindje willen. We hebben er serieus over gepraat en beseffen dat we er alle twee klaar voor zijn. Na mijn laatste menstruatie (in de week van 13/12/2004) ben ik gestopt met de pil. Weet iemand hoe groot de kans is dat ik in de eerste maand zwanger wordt? Zijn er tips waar ik mee rekening kan houden om sneller zwanger te worden? Ik heb al heel veel informatie opgezocht maar die is zo uitgebreid en vaak zo tegengesteld dat ik op den duur niet meer weet waar ik nu moet aan denken. Alvast bedankt! Vele groetjes! ![]() En aan iedereen de beste wensen voor de feestdagen ![]() ![]() ![]() |
| 29/12/2004 @ 22:00 Phie | Hallo, Wil je niet ontmoedigen, maar hier zijn de cijfers: Puur statistisch bekeken heb je één kans op 5 om zwanger te worden als alle factoren er zijn (klussen op de goede momenten, eisprong & zaad in orde,...), maar deze lans vermindert tot één op tien na je 30ste. Gemiddeld geraak je tussen de zes en twaalf maanden zwanger... Ik heb ook alle forums al uitgepluisd & één ding lijkt héél belangrijk: er vooral niet aan denken! Simpeler gezegd dan gedaan hé! Hoe minder stress je hebt, hoe groter je kans dat het lukt! Goed relaxen is dus de boodschap... Succes met het zwanger worden! Groetjes, Phie |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Ik wil een jonge moeder zijn in 2005