Hallo Els en andere,
Zoals je kan zien aan mijn banner, zit ik nu in mijn 8ste cyclus. Sinds juni 04 zijn we dus extra aan het oefenen.
Maar helaas heeft het nog niet mogen zijn. Ook wij zijn aan het bouwen en dan heb je niet altijd evenveel tijd.
We zitten nog maar in het begin stadium dus de grote stress moet nog komen.
Helaas hebben wij niet het geluk te weten of we wel zwanger kunnen geraken.

Maar daar probeer ik niet TE dikwijls bij stil te staan.
Vrienden van ons hebben/hadden net hetzelfde voor. Ze gingen voor hun eerste kindje, en waren direct zwanger.
Ondertussen zijn ze reeds meer dan een jaartje aan het gaan voor hun 2de, en helaas ook nog zonder resultaat. Raar hé...
Bij mijn eigen ouders gebeurde het op dezelfde manier.
Mijn moeder was klaar om mama te worden, en hup na de eerste cyclus was het al bingo. Toen ik meer dan een jaartje oud was besloten ze het nogmaals te proberen.
Maar na 3 jaar hebben ze het voor bekeken gehouden. Nog steeds ben ik enig kind
Ach, dat is nu het enige wat ze nog niet kunnen voorspellen, laten we het zo houden
Ik probeer altijd maar te denken, als moeder natuur vind dat we er klaar voor zijn, dan zal ze ons dat wel gunnen.
Soms is dat niet gemakkelijk hé, ik weet het ....
Tot voor kort telde ik elke cyclus af, maar sinds kort is er iets raar in mijn hoofd binnen gerold. Heb ik het nu gedroomd of???? Ik weet het niet?
Maar iets iets in mij zegt dat ik zal zwanger worden in mei 2005. Daar kan ik mee leven ...
Natuurlijk mag het sneller (uiteraard) maar nu heb ik zo iets van ach, deze maand zal het toch weer niks zijn....
Wie weet helpt dat????
Good luck, ik zal

voor jullie