< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD in februari

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
31/12/2004 @ 16:18

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi dames, ben vandaag op ouderjaarsdag ongesteld geworden, was negen dagen overtijd. Heb mijn langste cyclus maar genomen dus 41 dagen. kom er maar gezellig bij

Nod:

els(24): 12e cyclus-nod 10/02(41)- 2e kindje

Zwangeren:

[Laatst gewijzigd door els - 31/12/2004 @ 16:34] - Link naar deze reactie
31/12/2004 @ 16:34

een fijn oudejaar en een hoopvol en gelukkig nieuwjaar.
dat 2005 maar veel goeds brengt.

groetjes

els

Link naar deze reactie
02/01/2005 @ 16:49

Hoi Els,

Ook ik ben ongesteld geworden op oudjaarsdag aleen ik heb een cyclus van 26 dagen gehad en de maand ervoor 28 dagen.
Wij zijn nu net een maand bezig. Ik weet dat ik geduld moet hebben al is dat niet altijd makkelijk.

groetjes

Link naar deze reactie
04/01/2005 @ 14:29

ja jessie

ze zeggen geduld is een mooie deugd, maar ik weet hoe het was toen ik eerste keer na pil ongesteld werd. Bij mijn dochter was ik meteen zwanger en dacht dat het deze keer ook zo zou zijn, maar niks is minder waar. ben nu al in mijn 13e maand bezig. Leuk is anders.

Ik hoop voor je dat je niet zo lang moet wachten.

groetjes

els

Link naar deze reactie
04/01/2005 @ 14:58

Els, ik heb je gevonden, gaan we hier verder of op dat andere of op allebei..... Kan leuk worden of voor verwarring zorgen.... Of we leren op de twee topics andere mensen kennen. Wat denk je, allebei maar laten?????
Groetjes,
Veerle en kids

Link naar deze reactie
04/01/2005 @ 15:24
Barbara

Online Status Bekijk profiel
Hallo Els en andere,

Zoals je kan zien aan mijn banner, zit ik nu in mijn 8ste cyclus. Sinds juni 04 zijn we dus extra aan het oefenen.
Maar helaas heeft het nog niet mogen zijn. Ook wij zijn aan het bouwen en dan heb je niet altijd evenveel tijd.
We zitten nog maar in het begin stadium dus de grote stress moet nog komen.
Helaas hebben wij niet het geluk te weten of we wel zwanger kunnen geraken. Maar daar probeer ik niet TE dikwijls bij stil te staan.

Vrienden van ons hebben/hadden net hetzelfde voor. Ze gingen voor hun eerste kindje, en waren direct zwanger.
Ondertussen zijn ze reeds meer dan een jaartje aan het gaan voor hun 2de, en helaas ook nog zonder resultaat. Raar hé...
Bij mijn eigen ouders gebeurde het op dezelfde manier.
Mijn moeder was klaar om mama te worden, en hup na de eerste cyclus was het al bingo. Toen ik meer dan een jaartje oud was besloten ze het nogmaals te proberen.
Maar na 3 jaar hebben ze het voor bekeken gehouden. Nog steeds ben ik enig kind

Ach, dat is nu het enige wat ze nog niet kunnen voorspellen, laten we het zo houden
Ik probeer altijd maar te denken, als moeder natuur vind dat we er klaar voor zijn, dan zal ze ons dat wel gunnen.
Soms is dat niet gemakkelijk hé, ik weet het ....

Tot voor kort telde ik elke cyclus af, maar sinds kort is er iets raar in mijn hoofd binnen gerold. Heb ik het nu gedroomd of???? Ik weet het niet?
Maar iets iets in mij zegt dat ik zal zwanger worden in mei 2005. Daar kan ik mee leven ...
Natuurlijk mag het sneller (uiteraard) maar nu heb ik zo iets van ach, deze maand zal het toch weer niks zijn....

Wie weet helpt dat????

Good luck, ik zal voor jullie

Link naar deze reactie
04/01/2005 @ 17:04

hoi barbara en jessie zoals je ziet is er nog een forum van februari ""Geen duiveltjes in februari"" als jullie willen mogen jullie u daar komen melden en laten we deze als beziens, anders is er grote verwarring. Als jullie het willen natuurlijk hé. Ik zal hier af en toe komen kijken maar ik ben ook dus bij "" geen duiveltjes in februari""

Hé barbara om te antwoorden op je verhaal hé, ik heb deze keer ook een héél rustig gevoel, ik kom hier nog wel maar ben echt niet meer aan het tellen wanneer wel en wanneer niet klussen. We klussen naar onze goestingen, als het komt komt het. Vind het wel erg dat ik nu al een jaar bezig ben en heb er een tijdje onderdoor gezeten, maar deze maand vond ik het eigenlijk niet erg dat ik ongi werd. Ik heb ook gedacht van als de natuur denkt dat ik er weer klaar voor bent die er wel zal voor zorgen dat ik dan ook beloond wordt voor mijn geduld.

Hopelijk natuurlijk is dat nog dit jaar.

groetjes en misschien tot in ""Geen duiveltjes in februari""

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]