< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Geen duiveltjes in februari

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/02/2005 @ 11:08
Witje

Online Status
Jessie, proficiat.
Nu wordt het lijst plots wel langer en langer.

Blijven voor degene die nog even moeten wachten.

Witje

Link naar deze reactie
23/02/2005 @ 12:48

Cathy even hier.

Deze morgen gebeld, resultaat jammer genoeg negatief.
Ben een beetje down.

Hopelijk heeft de rest meer geluk.
Succes!!

Cathy

Link naar deze reactie
23/02/2005 @ 15:46
Marilyn

Online Status
HOi Cathy,

Sorry, lijkt me echt balen ja.
Laat je maar ff lekker gaan, ik zou ook .
We weten denken allemaal wel wat je voelt nu.
Sterkte en hopelijk is het binnenkort wel raak.

Liefs Marilyn

Link naar deze reactie
23/02/2005 @ 15:59
Kikky

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Heb mijn v****e toch gekregen vandaag.
Dus op naar de volgende ronde.

Cathy: ik vind het heel spijtig voor je. Ik weet wat je voelt nu.

jessie: *PROFICIAT* Ik ben heel blij voor je.

Groetjes

Link naar deze reactie
23/02/2005 @ 18:20
Cathy137

Dames,

Bedankt voor jullie steun. Ik ga dus ook door naar volgende maand.
Nu blijkt dat ik een onregelmatige cyclus heb, wordt het wel moeilijk te volgen wanneer ik nu precies volgende keer overtijd ga zijn.
Momenteel nog geen en ik verwacht ze ook nog niet direct (heb nog geen ongi-pijnen).

Vrouw zijn, is soms toch afzien hoor.

Jessie, DIKKE PROFICIAT hé!!

groetjes
Cathy

Link naar deze reactie
23/02/2005 @ 19:54
veroon

Online Status
hai hai!!

zo hier is ook heel wat gebeurt! spannend allemaal!
nou bij mij begon het dit weekend allemaal we waren lekker een weekendje weg! kreeg ik zaterdagochtend een piep kleine bloeding echt een paar druppels..... daarna de hele dag niets.....zondag weer en maandag weer, ik dacht eerst dat het misschien een innesteling was...maar nu zetten het volgens mij toch door.....dus wordt ik weer ongesteld!

ik had er ook niet teveel op moeten hopen. ik heb namelijk overgewicht en best wel veel! en daardoor zegt mijn gyn dat ik pco syndroom heb! en dus een erg onregelmatige menstruatie! ik moet eerst afvallen, alleen dat vind ik zo moeilijk!

ik hoop door gezond te leven en extra te bewegen dat het ook goed komt....en dan hopelijk ook af te vallen!
ik ga dus waarschijnlijk door naar maart en ik denk dat dat misschien nog wel even een paar maandjes zo kan duren!!zit een beetje in een dip!

voor iedereen die nog aan het afwachten is....

en jullie horen nog wel hoe het gaat!!!

doei doei Verona

Link naar deze reactie
25/02/2005 @ 23:48
Tania

Jessie,van harte gefeliciteerd meid!!!!
geniet ervan!!!
Liefs Tania

Link naar deze reactie
26/02/2005 @ 11:05
Nance

Hoi meiden tijd geleden!!

Jessie gefeliciteerd!!!!

Claudia, hou die temp omhoog!!

Tania, ik te duim me pletter voor je!

Hier ook heel maar dan ook echt heel veel witverlies en mijn temp is rond de 37.2 al een ruime week . Deze is nog nooit verder gekomen dan de 36.9, dus ik hoop dat er een klein boeleke aan het groeien is, maar ik probeer me er niet al te veel op te hopen. Het zou wel geweldig zijn de eerste keer clomid en dan pang raak, maar we zullen het wel zien!!

Gister hadden we toch ineens zin om op wintersport te gaan dus hup naat het reisbureau en geboekt. 18 maart vertrekken we naar oostenrijk voor een korte skivakantie (nou ja, snowboard), we hadden eigenlijk geen vrij omdat we niet zouden gaan, maar ja niets zo veranderlijk als een mesn en wie weet is het voorlopig de laatste keer dat we kunnen mocht er in aantocht zijn

Voor de meiden die hun duivels weer hebben gekregen ik duim volgende maand alvast met jullie mee hoor!!! Zet em op!

Nou ik ga jullie weer laten, even douchen en dan met de hond wandelen!!

Ik beloof wat vaker te komen, heb nu weer wat meer tijd!

liefs Nance xxx

Link naar deze reactie
27/02/2005 @ 10:32
Flower

Hi Meiden,

Computers.......je kan beter mannen houden. Tjee zeg wat doet dat ding van ons *##$%*.
Maar goed ik ben er weer.....
Ik heb weer een boel bij te lezen zie ik.

Hier alles wel oke! Zit in een spannende week.
Ik zal even kort vertellen wat er in het ziekenhuis allemaal nog gebeurd is.

Ik ben maandag de 21 nog geweest en toen zag t er goed uit. Ik moet woensdag bloed laten prikken om te kijken of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad. Spannend dus.....
De week daarna kan ik bellen voor de uitslag. De Gyn zei wel dat als ik 8 maart nog niet ongi ben dat ik dan de 9e een test mag doen.....dus spannend!!!

Donderdag heb ik de hele dag koppijn gehad, niet normaal joh. Ik kon me niet eens concentreren op mijn werk. ’s-avonds vroeg naar bed gegaan. Vrijdag ben ik lekker wezen eten met collegae en toen ik ’s-avonds thuis kwam zat er een beetje roze slijm op me inlegkruisje. Zaterdag nog een beetje en vandaag nog niets gezien.

Donderdag en gisteren had ik ook ineens een heel erge steek in mij rechter zij (lieshoogte).....weer iemand wat dat kan zijn???

Hoe is het met de andere hier??

Ik kom vanaaf nog ff neuzen!

Liefs Flower

Oja dat ben ik helemaal vergeten te vertellen......Ik ben van de week Tante geworden van een nichtje!!! Je schoonzusje is bevallen!!!! Het is echt een klein prupke.....51 cm en 3380 gram!!!! JAHOE!!!

Link naar deze reactie
27/02/2005 @ 15:51
Witje

Online Status
hoi meiden,

Hier zijn deze morgen de weer doorgekomen.
We gaan er weer voor voor de volgende periode dat zal dan maart zijn dus ik ga ook verhuizen naar het maart forum.

Voor de zwangeren veel succes.

witje

Link naar deze reactie
28/02/2005 @ 18:52
Cathy137

Hey Witje,

Ik vind het heel spijtig voor jou. Ik duim voor je voor de volgende maand hoor.

Nog altijd geen .

greetz
CATHY

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina